Anonym bruker Skrevet 7. september 2018 #1 Skrevet 7. september 2018 Har vært plaget med hjertebank innimellom så jeg fikk tips om å begynne med magnesium.Det roet seg litt og jeg økte dosen(2 tabletter hver dag) det har resultert i ekstraslag flere ganger i minuttet og løs mage🙈Er det virkelig mulig at hjertebanken blir værre av magnesium?Har kuttet det helt nå og kjenner nesten ikke noen ekstraslag. Anonymkode: 80901...ba0
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 7. september 2018 #2 Skrevet 7. september 2018 http://www.nettdoktor.no/ernaering/vitaminer/artikler/magnesium.php
Anonym bruker Skrevet 7. september 2018 #3 Skrevet 7. september 2018 26 minutter siden, Mrs.HvorErNøkleneMine? skrev: http://www.nettdoktor.no/ernaering/vitaminer/artikler/magnesium.php hjelper deg litt med å kopiere fra linken din Mer enn 600-700 milligram daglig kan imidlertid framkalle diarè. For høyt inntak av magnesium er sjelden, fordi et eventuelt overskudd i kroppen utskilles via nyrene. Anonymkode: b6b58...b88
Anonym bruker Skrevet 7. september 2018 #4 Skrevet 7. september 2018 Fant ikke noe om hjerte og for mye magnesium der, men takk for linken Anonymkode: 80901...ba0
Anonym bruker Skrevet 7. september 2018 #5 Skrevet 7. september 2018 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Fant ikke noe om hjerte og for mye magnesium der, men takk for linken Anonymkode: 80901...ba0 Det høres heller ut som at det ikke har hjulpet. Er du stressa? Anonymkode: b6b58...b88
Anonym bruker Skrevet 7. september 2018 #6 Skrevet 7. september 2018 Magnesium er omtrent umulig å ta for mye av. Da skal du ta MYE! Jeg tar selv 2 gram magnesium hver morgen Anonymkode: 1628c...cff
Anonym bruker Skrevet 7. september 2018 #7 Skrevet 7. september 2018 Jeg føler meg skjelven og svimmel av normale doser magnesium. Skikkelig skeptisk til å ta kosttilskudd uten at lege har gitt meg beskjed å ta det. Anonymkode: e3001...c77
Anonym bruker Skrevet 7. september 2018 #8 Skrevet 7. september 2018 Fant på en engelsk side: IIt can cause nausea and vomiting, lethargy, muscle weakness, irregular heartbeat, low blood pressure, urine retention, respiratory distress and cardiac arrest, according to the Office for Dietary Supplements sto faktisk på en norsk side også ang for mye magnesium og hjertebank.Finner ikke tilbake, men google er kjekt🙈 Anonymkode: 80901...ba0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå