Anonym bruker Skrevet 5. september 2018 #1 Skrevet 5. september 2018 Hvordan er kvaliteten og strl på klærene ? Tok det lang tid fra du bestilte til varene kom? Anonymkode: cef44...2e7
Anonym bruker Skrevet 5. september 2018 #2 Skrevet 5. september 2018 Som ebay, det meste er skikkelig jalla, men det er noe gull innimellom. Jeg har bestilt derfra et par ganger, og fått mest dritt... Anonymkode: c4c61...a35
Anonym bruker Skrevet 5. september 2018 #3 Skrevet 5. september 2018 Bestilte tre kjoler. Veldig varierende i størrelsen den ene var diger, den andre litt liten. Alt var greit nok, men du får den kvaliteten du betaler for. Anonymkode: 629a5...b34
Anonym bruker Skrevet 5. september 2018 #4 Skrevet 5. september 2018 Jeg har handlet masse fint på Bonprix, det samme har mange jeg kjenner så skjønner ikke helt kommentaren over. Kvaliteten og mye av klærne minner meg om f.eks Ellos og LANGT fra Ebay. Har aldri kjøpt bukser derfra vel å merke, men undertøy, bluser, gensere og kjoler har det blitt litt av Greit å være litt obs på størrelsene ved å sjekke hva folk har skrevet om hvert plagg, for jeg syns mange av dem er store på størrelsen og jeg går ned en str. Anonymkode: bc945...a87
Anonym bruker Skrevet 5. september 2018 #5 Skrevet 5. september 2018 Helt middels kvalitet, har kjøpt badetøy og undertøy. Men det tok fem-seks uker før varene kom, og jeg kontaktet dem tre ganger på mail, først for å etterlyse pakken, men fikk aldri svar. Anonymkode: 01d39...892
Anonym bruker Skrevet 5. september 2018 #6 Skrevet 5. september 2018 Har handlet der to eller tre ganger. Pakkene kom minst like fort som fra feks Ellos. Kvaliteten er helt ok, noe er bedre. Hvis du studerer bildene av klærne litt nøye så kan man ofte se om det er litt jalla eller om det er fine ting. Hva slags stoff det er etc. Størrelsene varierer litt, men stort sett ikke små i størrelsene. Jeg handler gjerne der igjen 😊 Anonymkode: dd398...0ca
Anonym bruker Skrevet 5. september 2018 #7 Skrevet 5. september 2018 Kvaliteten har vært bra. Som oftest store i størrelse. Har handlet en del ganger nå, og får varene etter ca en uke, noen ganger før. De er suverene på undertøy, handlet mange bher der. Anonymkode: 6eb28...a98
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå