Gå til innhold

Danskebåten på TVN - er det ekte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det reality eller fiksjon?

Anonymkode: 72b73...d0e

Skrevet

Reality ja. 

Anonymkode: 25f56...b58

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Reality ja. 

Ok.. det trodde jeg faktisk ikke.. 

HI

Skrevet

Det er faktisk på ekte. Blir flau av å se på! 😂

Det paret som var på date!! *gjemme seg bak puta*

Anonymkode: f9e38...cb7

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er faktisk på ekte. Blir flau av å se på! 😂

Det paret som var på date!! *gjemme seg bak puta*

Anonymkode: f9e38...cb7

Jeg hadde rett og slett ikke overlevd en overfart..

HI

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Reality ja. 

Ja, men det er nok litt velregissert . Tipper de har fått litt hjelp fra noen ansatte på båten til å "plukke ut" folk.

I gamle dager (80-90-tall), var den båten "bankers" for å få seg noe om man ikke var for kresen . Har mange artige minner derfra.

Anonymkode: e748a...0af

Skrevet (endret)

Har sett noen episoder. Jeg synes de som er med virker lykkelige, jeg. Tviler på at de bekymrer seg for noe særlig. Husker spesielt godt paret som feiret bryllupsdag, og som ble såååå lykkelige over at det sto en flaske Martini Asti på lugaren deres ☺️ De var sååå søte!

Endret av MammantilNurket
Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, men det er nok litt velregissert . Tipper de har fått litt hjelp fra noen ansatte på båten til å "plukke ut" folk.

I gamle dager (80-90-tall), var den båten "bankers" for å få seg noe om man ikke var for kresen . Har mange artige minner derfra.

De har vel hentet de fleste gjestene fra Facebook-gruppen «danskebåtens venner», har jeg hørt et eller annet sted. Dessuten er slike produksjonsselskaper veldig gode research. 

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

De har vel hentet de fleste gjestene fra Facebook-gruppen «danskebåtens venner», har jeg hørt et eller annet sted. Dessuten er slike produksjonsselskaper veldig gode research. 

Rettelse: gruppen heter «Stena Sagas venner». 

Skrevet
2 minutter siden, MammantilNurket skrev:

Har sett noen episoder. Jeg synes de som er med virker lykkelige, jeg. Tviler på at de bekymrer seg for noe særlig. Husker spesielt godt paret som feiret bryllupsdag, og som ble såååå lykkelige over at det sto en flaske Martini Asti på lugaren deres ☺️ 

Det tenker jeg også.. det virker som om at dette er mennesker som lever livet med begge hender og har det godt sammen..

Mitt liv er ganske grått i forhold og jeg er nok en grubler som ikke slipper meg så løs.. 

Det er bare to forskjellige verdener. Jeg har aldri opplevd et slikt miljø..

HI

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Det tenker jeg også.. det virker som om at dette er mennesker som lever livet med begge hender og har det godt sammen..

Mitt liv er ganske grått i forhold og jeg er nok en grubler som ikke slipper meg så løs.. 

Det er bare to forskjellige verdener. Jeg har aldri opplevd et slikt miljø..

HI

Har sett forrige sesongen og jeg ELSKET det. Særlig disse poetene (aller mest en vi så en episode tror jeg).

Det er pute-tv, men synes det er skikkelig feel-good sammenlignet med jakten på kjærligheten. Der ender jeg opp med å bytte kanal etter 2 min.... Her tar ikke folk seg selv så høytidelig og it is wha it is: Danskebåten! 

Ang å bli såååååå glad for ei flaske martini: de fikk vel den som gave? Jeg hadde også blitt såååå glad for det. Alltid hyggelig å bli tenkt på 😊 

Anonymkode: 500fd...22e

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har sett forrige sesongen og jeg ELSKET det. Særlig disse poetene (aller mest en vi så en episode tror jeg).

Det er pute-tv, men synes det er skikkelig feel-good sammenlignet med jakten på kjærligheten. Der ender jeg opp med å bytte kanal etter 2 min.... Her tar ikke folk seg selv så høytidelig og it is wha it is: Danskebåten! 

Ang å bli såååååå glad for ei flaske martini: de fikk vel den som gave? Jeg hadde også blitt såååå glad for det. Alltid hyggelig å bli tenkt på 😊 

Martini Asti er proseccoens svar på Lada.

Skrevet
36 minutter siden, MammantilNurket skrev:

Martini Asti er proseccoens svar på Lada.

❤Lada 1500❤ 

Det er vel tanken som teller, og Stena Saga hadde ikke trengt å diske opp med noe som helst, men det gjorde de. Hyggelig! 

Skrevet

Blir som Ullared.

Anonymkode: 08871...895

Skrevet

Men denne bloggedamen som er med i denne sesongen må vel være falsk?

Anonymkode: 4e2f4...d34

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Minner meg om en av karakterene i Kongsvik....🤣

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg lurte faktisk på akkurat det selv, for jeg har googlet etter henne og finner ingen blogg. Så langt i alle fall. 🤔

Skrevet

Letet også etter denne bloggeren uten å finne henne.. Og dette paret, første date, himmel!😆 Kjekt at de, og alle andre, koser seg, men samtidig kan jeg ikke hjelpe for at enkelte kanskje skulle vært skånet fra å vises på tv?.. Mannen i paret virket ikke helt 100%? Og han var jo direkte en papegøye uten egne meninger.

Anonymkode: de00c...d8e

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Letet også etter denne bloggeren uten å finne henne.. Og dette paret, første date, himmel!😆 Kjekt at de, og alle andre, koser seg, men samtidig kan jeg ikke hjelpe for at enkelte kanskje skulle vært skånet fra å vises på tv?.. Mannen i paret virket ikke helt 100%? Og han var jo direkte en papegøye uten egne meninger.

………. Ikke sant ?   Og så den teite latteren hennes, hadde blitt totalt nervevrak etter en halvtime i samme rom.

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Samme jeg tenker også, at man burde tenkt litt på hvem man filmer og viser i beste sendetid

Anonymkode: b7028...689

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...