Gå til innhold

Gave til konfirmant (GUTT), trenger svar ASAP

Anbefalte innlegg

Hei, jeg ble konfirmert nå for ikke så lenge siden og jeg fikk et nydelig armbånd av kjæresten min (som jeg har vært sammen med i snart et år). Jeg ble jo litt stressa siden jeg trodde vi skulle gi penger til hverandre. Sjekket på nettet og fant ut at dette kostet 500kr. Føler at jeg burde gi han en ordentlig gave jeg også, ikke bare penger. Så til poenget: Har noen tips til ikke sånn alt for dyre gaver til gutter? Har tenkt litt på noe form for skinnarmbånd, men vet jo ikke om han vil bruke det? Han konfirmerer seg om sånn 2 uker så har ikke all verdens tid.

Anonymkode: e1082...375

Fortsetter under...

Kan du ikke gi noe du vet han vil like? Det må jo ikke være noe konfirmasjons-aktig. Eller gi ham litt penger + et gavekort (hjemmelaget) på en tur ut for å spise og så gå på kino. Eller billetter til en konsert/fotballkamp el.?

Anonymkode: 0e6de...208

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Noe til en interesse han har. (Treningsklær/utstyr, sovepose/primus mm/ryggsekk/turutstyr, kamerastativ/utstyr osv)

En koffert.

En opplevelse.

Anonymkode: ed62f...80a

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hei, jeg ble konfirmert nå for ikke så lenge siden og jeg fikk et nydelig armbånd av kjæresten min (som jeg har vært sammen med i snart et år). Jeg ble jo litt stressa siden jeg trodde vi skulle gi penger til hverandre. Sjekket på nettet og fant ut at dette kostet 500kr. Føler at jeg burde gi han en ordentlig gave jeg også, ikke bare penger. Så til poenget: Har noen tips til ikke sånn alt for dyre gaver til gutter? Har tenkt litt på noe form for skinnarmbånd, men vet jo ikke om han vil bruke det? Han konfirmerer seg om sånn 2 uker så har ikke all verdens tid.

Anonymkode: e1082...375

han driver med hockey?

Annonse

1 minutt siden, Anonym123456789100 skrev:

men er ikke det litt rart å gi i konfgave? 

Nei. Ikke om det er noe han blir glad for.

Det var tradisjonelt å gi ting a la heklet du med bibelvers og gebis. Hva tror du han blir mest glad for?

Anonymkode: ed62f...80a

27 minutter siden, Anonym123456789100 skrev:

problemet er at jeg faktsik ikke vet hva han liker, eller pleier å gi boxere fra gant til bursdag osv men føler det er litt brukt nå

Meg som svarte mansjettknapper her. Jeg syns faktisk man skal velge noe som er litt fint og varig. Mitt forslag er det og du finner slike på gullsmedbutikker. Trenger ikke velge de dyreste, men etter din økonomi. Et annet forslag er slipsnål. Gutten kommer til å bruke slips hele livet og det er veldig greit å ha en fin nål som holder det på plass. Mennenes pynt 😀

Anonymkode: df9d0...979

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...