Anonym bruker Skrevet 3. september 2018 #1 Skrevet 3. september 2018 Eller hadde det ikke vært av stor betydning for deg? Anonymkode: da58f...3d5
Anonym bruker Skrevet 3. september 2018 #2 Skrevet 3. september 2018 Nei hvorfor skulle jeg det? Årsaken til det er vel først og fremst at det er snakk om eldre hus/eneboliger. Vi bor nå i et nydelig hus bygget i 1905, det har garantert ikke høy energimerking. Ikke noe galt med huset av den grunn. Anonymkode: b13a6...7cd
Anonym bruker Skrevet 3. september 2018 #3 Skrevet 3. september 2018 Så vidt jeg husker får man dårlig energimerking på grunn av alder på bolig, helt uavhengig av andre faktorer som isolering, faktisk strømforbruk etc. Det er altså ikke mulig å få en god energimerking på et gammelt hus. Hadde huset vært nytt ville jeg sjekket litt nærmere. Anonymkode: 91a90...686
Anonym bruker Skrevet 3. september 2018 #4 Skrevet 3. september 2018 Nei. Det er den typen hus jeg foretrekker. Anonymkode: 5523c...4ed
Anonym bruker Skrevet 3. september 2018 #5 Skrevet 3. september 2018 Nei. Hadde generelt vært mer skeptisk til nytt/nyere hus uansett hvilket energimerke de har. Anonymkode: 3a61a...682
Anonym bruker Skrevet 3. september 2018 #6 Skrevet 3. september 2018 Ja hadde holdt meg langt unna ! Evt måtte jeg hadd råd til å etterisolere og legge vannbåren varme. Hadde et gammelt hus før, frøs alltid og huff så dyr strøm. Nå har vi nytt hus og det kan ikke sammenlignes. går aldri tilbake. Kjøper meg heller nytt rekkehus enn gammelt hus om jeg skal flytte igjen . Anonymkode: 25b3a...342
Anonym bruker Skrevet 3. september 2018 #7 Skrevet 3. september 2018 Jeg ville vært mer skeptisk til nyere hus med "god" energimerking. Der opplever jeg ofte at luften blir dårlig, selv om ventilasjonsanlegget er topp moderne, og alle forteller meg at det ikke er mulig at lufta er dårlig. Anonymkode: 6288b...f17
Anonym bruker Skrevet 3. september 2018 #8 Skrevet 3. september 2018 Gamle hus koster flesk. For uansett hvor pent de er pussa opp på utsiden, så er det mye smuss innenfor veggene Anonymkode: 25b3a...342
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå