Gå til innhold

"Min sky".. forstår ikke helt.. 🙈

Anbefalte innlegg

Har ordnet meg abonnement på min sky, da mobilen er full av bilder og jeg trenger å frigjøre plass. Joda, fungerte greit det, helt til "min sky" ble full. Ok, ordnet månedsabonnement, og der står det da 10mb +2mb gratis, jeg trodde det var per måned. Men den lastet ned til 12mb og mener at nå er "Min sky" fullt. Fått den beskjeden i et par uker nå. Men nå er det jo ny måned, er det ikke nye 12mb slik at den kan laste opp bilder igjen nå? Påstår fortsatt at jeg må kjøpe mer lagringsplass... sikkert jeg som er dum ;)

Anonymkode: b5db0...047

Fortsetter under...

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har ordnet meg abonnement på min sky, da mobilen er full av bilder og jeg trenger å frigjøre plass. Joda, fungerte greit det, helt til "min sky" ble full. Ok, ordnet månedsabonnement, og der står det da 10mb +2mb gratis, jeg trodde det var per måned. Men den lastet ned til 12mb og mener at nå er "Min sky" fullt. Fått den beskjeden i et par uker nå. Men nå er det jo ny måned, er det ikke nye 12mb slik at den kan laste opp bilder igjen nå? Påstår fortsatt at jeg må kjøpe mer lagringsplass... sikkert jeg som er dum ;)

Haha😂 Serr??

Anonymkode: c156b...290

40 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du betaler månedsabonnement for X antall megabyte. Det er som å betale for antall kvadratmeter i et lager du leier 

Anonymkode: 806db...111

Arg... tenkte meg det 😂😂 Men ser jo ærlig talt ingen grunn til å betale i massevis hver eneste måned, for bilder som da alt er lastet ned, og så får jeg ikke brukt tjenesten mer engang, med mindre jeg betaler ENDA mer.. Ja jeg er fattig 😂

Puh.. Må da finnes en rimeligere løsning 🙄

Hi

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Arg... tenkte meg det 😂😂 Men ser jo ærlig talt ingen grunn til å betale i massevis hver eneste måned, for bilder som da alt er lastet ned, og så får jeg ikke brukt tjenesten mer engang, med mindre jeg betaler ENDA mer.. Ja jeg er fattig 😂

Puh.. Må da finnes en rimeligere løsning 🙄

Hi

Idiotisk med sånn sky. Bedreå laste ned

Anonymkode: ad3a3...ed2

Annonse

Det er ikke slik som med mobildata som nullstiller seg hver måned. Bildene ligger jo der og tar opp lagringsplass, så det er jo ikke som når du surfer på nett og forbruker hver dag. Det første du bør gjøre er å ta deg en ryddejobb, slett bilder som er dårlige, duplikater osv. 

Anonymkode: d6ca9...b09

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...