Anonym bruker Skrevet 1. september 2018 #1 Skrevet 1. september 2018 Noen som har denne telefonklokka? Vil prøve å legge til telefonnummer via appen setracker 2, men det kommer opp at det ikke er internettforbindelse. Wi-Fi er på (har og prøvd med mobildata). Hva er galt? Anonymkode: dffcb...741
Anonym bruker Skrevet 1. september 2018 #2 Skrevet 1. september 2018 Vi kjøpte fra Jollyroom, og sleit med det samme. Var mannen som ordna, men han brukte mye tid med kundesupport før det gikk i orden. Anonymkode: b102b...9e5
Anonym bruker Skrevet 1. september 2018 #3 Skrevet 1. september 2018 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vi kjøpte fra Jollyroom, og sleit med det samme. Var mannen som ordna, men han brukte mye tid med kundesupport før det gikk i orden. Anonymkode: b102b...9e5 Vi kjøpte bruke av noen som hadde to. Kan det og være jollyoom tro? Ligna den på deres? Vet ikke hvilken kundesupport jeg skal gå til 🙈 HI Anonymkode: dffcb...741
Anonym bruker Skrevet 1. september 2018 #4 Skrevet 1. september 2018 Jeg fant lik Ja, så er sikkert der. Sa de på kundeservice hva som var galt? Er visst stengt i dag seg jeg 🙁HI Anonymkode: dffcb...741
Anonym bruker Skrevet 1. september 2018 #5 Skrevet 1. september 2018 Kundeservice på Jollyroom kontaktet leverabdør som "fjernfiksa", så mulig det går an å kontakte leverandør direkte. Funker fint nå 🙂 Anonymkode: b102b...9e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå