Gå til innhold

Menn som bruker dameundertøy

Anbefalte innlegg

Skrevet

Se for dere mannen deres, eller typen deres der det kommer fram att han bruker undertøy slik som bh og truser. Hvordan ville du reagert da?

Selv er jeg en mann som ofte bruker det, ikke av kun fordi det er nytt eller spennende men fordi jeg har pupper og har valgt å bruke det etter perioden med å teste og prøve nye ting. Utrolig nok er det godt å få den støtten og att de ligger godt, det er bare noe med den følesen.
Det er synd att de fleste, både damer og menn skal mene dette er ufyselig og ekkelt noe jeg mener det ikke er. Det er jo tross alt helt vanlig tøy og så lenge man bruker sitt eget da.
Er da langt verre fetisjer folk har en dette.

La nå denne tabuen forsvinne

Skrevet

Kjør på. Men ikke forvent at andre skal være interessert.

Anonymkode: f7b92...313

Skrevet

For å svare på problemstillingen din: Siden jeg elsker mannen min, hadde jeg tolerert litt dameundertøy. Men jeg hadde ikke likt det noe særlig,  langt mindre tent på det. Og hvis han hadde følt behov for å snakke om det til stadighet, eller fremheve det som tema, hadde det ikke påvirket forholdet positivt. Jeg er selv bifil, og anser meg rimelig tolerant. Men med menn foretrekker jeg maskulinitet, og ikke for mye song and dance about sexuality.

Anonymkode: f7b92...313

Skrevet

Ganske ekkelt.

Anonymkode: 7d50f...fdd

Skrevet

Merkelig att folk synes det er ekkelt når det bare er ett enkelt vanlig plagg, det er mye som er ekkelt rundt forbi men mener dette er ikke ett av tilfellene

Skrevet

Jeg kan forstå at du liker å bruke bh hvis puppene er store. Det jeg ikke forstår er hvordan det kan være noe særlig behagelig for en mann å gå i dametruser. Uansett ikke min sak, og det plager meg på ingen måte hva andre måtte finne på å gjøre. Alt i alt en privatsak.Har veldig vanskelig for å se for meg min mann i dameundertøy, så den broen får vi kryssen hvis vi noen gang kommer dit.

Anonymkode: 71c98...143

Skrevet

Har vært sammen med en mann som likte å,gå i dameklær, undertøy, støvletter m.m. Så lenge han gikk rundt i det når jeg ikke var hjemme, så kunne han gå i hva han ville. 

Anonymkode: c577d...c2a

Skrevet

Jeg hadde syntes det var veldig, veldig merkelig hvis mannen min skulle bruke bh. Da hadde jeg heller foreslått at han gikk ned i vekt. Hvis du har så mye fett på overkroppen at det direkte er bryster som trenger støtte, så er det kanskje på tide med noen endringer i kosthold?

Anonymkode: ef2c2...586

Skrevet

Dameundertøy er ikke behagelig...

Anonymkode: bb8c3...ff7

Skrevet

Ville ikke likt det. Min mann har alltid vært MANNEN min. Det har vel også litt med at jeg ikke FORSTÅR den slags fetish. 

Hadde en kompis gjort det, ville jeg respektert det fullt ut. Men mannen min, nei. 

Anonymkode: f9179...006

Skrevet

Eksen min likte det, når vi hadde sex. Bh, string, støvletter og masse smykker. Han likte at jeg «kvalte» han med smykkene.... jeg gjorde det innimellom for å please han, men det ble bare turn Off for min del. Jeg trenger en maskulin mann i senga 

Anonymkode: 5db3e...0b7

Skrevet

Har ei tidligere venninne jeg dessverre har mistet litt kontakten med som fikk en ny type.

Etter en stund hadde han fortalt henne at han likte dame undertøy fremfor det for menn, jeg husker at min første tanke var at uansett, han der er perfekt for henne, og må svare noe fornuftig.
Jeg svarer hva er viktigst for deg, at du elsker han, eller hvilket undertøy han bruker?
Jeg vet ikke om det jeg sa var utslagsgivende eller ikke, men det har nå gått 15 år og de er fremdeles et par og har 2 barn.
Om mannen min hadde sagt at han foretrakk dame undertøy hadde jeg gitt faen

Anonymkode: 62759...4e3

Skrevet

Ville vært en deal breaker for meg, jeg må ha en maskulin mann.

Anonymkode: a1509...a70

Skrevet
21 timer siden, Solutions skrev:

Se for dere mannen deres, eller typen deres der det kommer fram att han bruker undertøy slik som bh og truser. Hvordan ville du reagert da?

Selv er jeg en mann som ofte bruker det, ikke av kun fordi det er nytt eller spennende men fordi jeg har pupper og har valgt å bruke det etter perioden med å teste og prøve nye ting. Utrolig nok er det godt å få den støtten og att de ligger godt, det er bare noe med den følesen.
Det er synd att de fleste, både damer og menn skal mene dette er ufyselig og ekkelt noe jeg mener det ikke er. Det er jo tross alt helt vanlig tøy og så lenge man bruker sitt eget da.

Det er stor forskjell på en fetish og det å bruke tøy fordi det er behagelig da

Anonymkode: 7ea20...757

Skrevet

Jeg har ikke noe problem med å akseptere forskjellig uttrykk for seksualitet. Men siden jeg personlig er seksuelt tiltrukket av menn, ville jeg funnet det lite tiltrekkende hvis mannen gikk med dameundertøy. Det ville jeg foretrukket at han gjorde i skjul og ikke diskutert med meg. 

Skrevet

Hadde mannen min kommet nå, etter flere år og flere barn, og sagt han likte å gå med dameundertøy hadde jeg faktisk forlatt ham. Da hadde jeg vært holdt for narr langt utover min komfortsone. Utad hadde vi "vokst fra hverandre". Jeg er den feminine, han den maskuline. 

Anonymkode: 57a90...fdf

Skrevet

Folk må få gjøre som de vil, men personlig liker ikke jeg menn med dameundertøy, jeg hadde ikke klart å tenne på min mann om han brukt det. 

Det jeg vil si til dette er at man kan ikke "tvinge" seg selv til å like saker og ting, i dette tilfelle menn i dameundertøy, jeg er enig i at det ikke bør være tabu (er usikker på om det er det?), ingen har noe rett til å mene hva andre skal og ikke skal, men samtidig skal heller ikke dem med fetisjer påtvinge andre til å like det/tenne på det. Om dette ga noe mening? 

Om det kun er fordi det gir god støtte for mannepuppene dine vil jeg anbefale deg å bruke sportsbh, men aller helst bør du nok gå ned i vekt.. 

Også nysgjerrig på om du har kjæreste? 

Anonymkode: ba66e...7a8

Skrevet

Har bare lest selv andres eldre innlegg der temaet blir tatt opp og er første gang jeg lufter det selv.

Tror kanskje jeg ikke kan kalle det en fetisj i mitt tilfelle da jeg ikke føler att jeg tenner på det, er bare noe med det å bruke bh og de fleste er ganske komfortable. Spørsmål fra ei her så er svaret ja jeg har en kjæreste som er kjent med dette men tenker ikke noe på det da det ikke er noe jeg viser offentlig og kjøper selv, jobber selv som lastebilmekaniker og er ikke akkurat feminin av den grunn att jeg bare bruker bh.

Det å være "maskulin" blir ikke definert av drømmemannen på tv, ei heller vi mannfolk som bare tror damer er fullt feminin:) 

Skrevet

Hadde mannen kommet nå etter flere år og sagt dette vil jeg prøve, så hadde jeg respektert det. Men hadde ikke akkurat dratt på date nr 2, med en som dro opp dette på 1. Vi har hatt flere ting vi har prøvd, noe har vi gått bort i fra noe gjør vi fortsatt. Men dame undertøy, den hadde sittet langt inne. 

Anonymkode: fb66a...db4

Skrevet

Jeg tror ikke jeg hadde hatt så mye mot det, bare han ikke hadde knabbet mitt.

Anonymkode: d38b6...e85

Skrevet

Det er direkte frastøtende.

Anonymkode: 17d74...b32

• 2 år senere...
Skrevet (endret)

Hva med damer som bruker boxer truser og annet som tilhører menn,  for ekspl skjorter som er beregnet eller knepper for herrer, jakker  og bukser  da snakker ikke de ikke ett ord. Men hvis de bruker dameundertøy da er det hyling om at de homo eller de bare foretrekker herrer med  herre undertøy. De skal være maskulin. 
Nei la de bruke dameundertøy det er mer behagelig og bruke enn en bomullsboxer

Endret av Annonym 2
Skrevet
Annonym 2 skrev (3 minutter siden):

Hva med damer som bruker boxer truser og annet som tilhører menn,  for ekspl skjorter som er beregnet eller knepper for herrer, jakker  og bukser  da snakker ikke de ikke ett ord. Men hvis de bruker dameundertøy da er det hyling om at de homo eller de bare foretrekker herrer med  herre undertøy. De skal være maskulin. 
Nei la de bruke dameundertøy det er mer behagelig og bruke enn en bomullsboxer

Denne tråden er 2 år gammel. Slutt å søke på merkelige ting

Anonymkode: 70648...c69

Skrevet
Solutions skrev (På 1.9.2018 den 2.29):

Kom deg vekk herfra lille homsegutt. 

Anonymkode: 56ec0...ba7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...