Anonym bruker Skrevet 29. august 2018 #1 Skrevet 29. august 2018 Jeg har fått det fordi jeg skal ha en mr undersøkelse, men det står ikke noe om hvor lenge før jeg bør ta de. Noen som vet? Anonymkode: 7c3eb...48a
Anonym bruker Skrevet 30. august 2018 #2 Skrevet 30. august 2018 www.felleskatalogen.no vet garantert! Anonymkode: 5195b...bd6
Anonym bruker Skrevet 30. august 2018 #3 Skrevet 30. august 2018 Har du brukt sobril før? Vil anbefale deg å ta en noen dager før du skal ta mr, slik at du kan kjenne etter hvordan den påvirker deg og når den fungerer(du blir nok trøtt/slapp) Hva er styrken? Har brukt 10 mg ved behov tidligere og da tok jeg den en times tid før jeg skulle noe. Ikke kjør selv. Anonymkode: 49e35...cf1
Anonym bruker Skrevet 30. august 2018 #4 Skrevet 30. august 2018 7 hours ago, Anonym bruker said: Jeg har fått det fordi jeg skal ha en mr undersøkelse, men det står ikke noe om hvor lenge før jeg bør ta de. Noen som vet? Anonymkode: 7c3eb...48a 1-2 timer. Anonymkode: 4f520...7a1
Anonym bruker Skrevet 30. august 2018 #5 Skrevet 30. august 2018 Hos meg slo den inn etter 30-45 min. prøv og ta hjemme så finner du det ut ☺️ Folk reagerer forskjellig på virkningstid Anonymkode: d7d19...97e
Anonym bruker Skrevet 30. august 2018 #6 Skrevet 30. august 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Har du brukt sobril før? Vil anbefale deg å ta en noen dager før du skal ta mr, slik at du kan kjenne etter hvordan den påvirker deg og når den fungerer(du blir nok trøtt/slapp) Hva er styrken? Har brukt 10 mg ved behov tidligere og da tok jeg den en times tid før jeg skulle noe. Ikke kjør selv. Anonymkode: 49e35...cf1 Nei, jeg har aldri brukt sobril før. Har fått 10 mg og fått beskjed om at jeg kan ta opptil 3 stykker. Men det er nok lurt å prøve først ja. Har og fått beskjed om å ikke kjøre på 12 timer etterpå, så sjåfør er skaffet Anonymkode: 7c3eb...48a
Anonym bruker Skrevet 30. august 2018 #7 Skrevet 30. august 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hos meg slo den inn etter 30-45 min. prøv og ta hjemme så finner du det ut ☺️ Folk reagerer forskjellig på virkningstid Anonymkode: d7d19...97e Er dette noe en kan ta før en brgravelse? Gruer meg så innmari. Trenger virkelg å få roet meg ned litt... Anonymkode: aa310...9ed
Anonym bruker Skrevet 30. august 2018 #8 Skrevet 30. august 2018 Dere som har brukt den, hvordan virker den på dere? Hvordan føles det? Legen sa det kunne kjennes som om man var litt brisen. Hi Anonymkode: 7c3eb...48a
Anonym bruker Skrevet 30. august 2018 #9 Skrevet 30. august 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Dere som har brukt den, hvordan virker den på dere? Hvordan føles det? Legen sa det kunne kjennes som om man var litt brisen. Hi Anonymkode: 7c3eb...48a Jeg merker nesten ingenting. Anonymkode: 8dfcc...cb7
Anonym bruker Skrevet 30. august 2018 #10 Skrevet 30. august 2018 15 timer siden, Anonym bruker skrev: www.felleskatalogen.no vet garantert! Anonymkode: 5195b...bd6 Det står det at ved tannlegebesøk (som vel er det nærmeste dette), så skal man ta både på kvelden før og på morgenen, og det sa ikke legen min noe om. "Premedisinering ved tannbehandling: 15 mg om kvelden dagen før samt 15 mg 1 time før behandlingen. " Anonymkode: 7c3eb...48a
Anonym bruker Skrevet 30. august 2018 #11 Skrevet 30. august 2018 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Er dette noe en kan ta før en brgravelse? Gruer meg så innmari. Trenger virkelg å få roet meg ned litt... Anonymkode: aa310...9ed Ikke anbefalt. Begravelser er en påkjenning uansett. Er det veldig nært, så er det forferdelig. Likevel har det sin misjon, du skal ta farvel med en som har betydd (ekstremt) mye, (i ettertid) vil du ikke være dopet når du skal gjøre det. Hold ut, gråt, bryt sammen, men ikke dop deg vekk fra det. Det forstyrrer sorgprosessen. Tøfft, men også godt. Anonymkode: 845a1...8a4
MammantilNurket Skrevet 31. august 2018 #12 Skrevet 31. august 2018 17 timer siden, Anonym bruker skrev: Er dette noe en kan ta før en brgravelse? Gruer meg så innmari. Trenger virkelg å få roet meg ned litt... Anonymkode: aa310...9ed Sobril er flott ved begravelse. Du blir rolig, samtidig som du føler at du er tilstede og ikke «dopet».
MammantilNurket Skrevet 31. august 2018 #13 Skrevet 31. august 2018 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Ikke anbefalt. Begravelser er en påkjenning uansett. Er det veldig nært, så er det forferdelig. Likevel har det sin misjon, du skal ta farvel med en som har betydd (ekstremt) mye, (i ettertid) vil du ikke være dopet når du skal gjøre det. Hold ut, gråt, bryt sammen, men ikke dop deg vekk fra det. Det forstyrrer sorgprosessen. Tøfft, men også godt. Anonymkode: 845a1...8a4 Det er faktisk ikke akseptabelt å «bryte sammen» i alle familier, og man har ikke den luksusen å kunne la sorgprosessen gå sin gang. Da er det fint å kunne medisinere bort det verste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå