Gå til innhold

10 åring med store føtter ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun bruker 39.5 alt. Vil det stoppe tidlig eller bør vi forvente skikkelig store føtter 🙈 huff flere som har jenter med store føtter ? 

Anonymkode: 3904b...c3c

Skrevet

Hvor høy er hun?

Størrelsen på føtter og hender pleier å være proporsjonalt med høyden
Min søster var vel ca det i den alderen, endte opp på str. 42 og 185 cm høy

Anonymkode: 5d510...747

Skrevet

Hun er bare 148 enda .... huff 

Skrevet

Jeg har lurt på om unger har større bein nå. Jeg trodde jeg hadde ganske normal størrelse på bein i forhold til høyde, er 176 og har 39 i sko. Men alle mine 4 tantebarn som er jenter, har større bein enn meg, og gikk ganske tidlig forbi meg. En er like høy som meg, de andre tre er lavere enn meg, men alle har større bein enn meg. Minstemann er nå 13 og har 40 i sko. De andre har 42 hvis jeg ikke husker helt feil.

Anonymkode: 99809...7df

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har lurt på om unger har større bein nå. Jeg trodde jeg hadde ganske normal størrelse på bein i forhold til høyde, er 176 og har 39 i sko. Men alle mine 4 tantebarn som er jenter, har større bein enn meg, og gikk ganske tidlig forbi meg. En er like høy som meg, de andre tre er lavere enn meg, men alle har større bein enn meg. Minstemann er nå 13 og har 40 i sko. De andre har 42 hvis jeg ikke husker helt feil.

Anonymkode: 99809...7df

Det heter føtter. 

Anonymkode: a2494...26d

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det heter føtter. 

Anonymkode: a2494...26d

ALLE skjønte hva hun mente. Du også. 

Anonymkode: 325f4...05a

Skrevet

Mine gutter har vokst i bena før høyden har kommet. I den alderen så er ut som vandrende L-er😋

Anonymkode: 55bb4...9f0

Skrevet

Gutten min hadde 42 da han var 10 år. Han har som ferdig utvokst  (forhåpentligvis,  siden han er 18) str 46.

Anonymkode: 5bdc4...a3b

Skrevet

Min jente vokste fryktelig mye i føttene fra hun var 9 år, hun er 12 år nå og bruker str 40. Hun er ca 152 høy.

Jeg selv er 159 høy og bruker str 36. 🤗  Jeg skjønner ikke selv hva som skjer med føttene hennes. 😅

Anonymkode: 4b7ef...58b

Skrevet
On 8/28/2018 at 9:06 PM, Anonym bruker said:

Hun bruker 39.5 alt. Vil det stoppe tidlig eller bør vi forvente skikkelig store føtter 🙈 huff flere som har jenter med store føtter ? 

min bruker 41 og er like gammel

Anonymkode: 61513...f57

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...