Gå til innhold

Tanum nettbutikk sender med Postnord - ubrukelig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestilte en bok derfra for 5 uker siden. Til tross for at jeg står oppført med fullstendig og korrekt adresse klarer ikke Postnord å levere til meg. Tanum på sin side tar ikke noe ansvar å beklager og forsøker å kompensere ulempene det medfører for meg som kunde. Jeg kommer aldri til å handle fra Tanum igjen, og kommer til å unngå alle nettbutikker som bruker Postnord som leverandør. 

Tenkte det var greit å opplyse om, så ikke flere går på samme smell. 

Anonymkode: 74389...e3a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har nok vært veldig uheldig her. Jeg har handlet MYE som har blitt sendt med Postnord, alltid gått smertefritt. Har handlet mye på Tanum også. 

Anonymkode: 01927...68d

Skrevet
16 minutes ago, Anonym bruker said:

Bestilte en bok derfra for 5 uker siden. Til tross for at jeg står oppført med fullstendig og korrekt adresse klarer ikke Postnord å levere til meg. Tanum på sin side tar ikke noe ansvar å beklager og forsøker å kompensere ulempene det medfører for meg som kunde. Jeg kommer aldri til å handle fra Tanum igjen, og kommer til å unngå alle nettbutikker som bruker Postnord som leverandør. 

Tenkte det var greit å opplyse om, så ikke flere går på samme smell. 

Krev pengene tilbake.

Anonymkode: 04921...346

Skrevet

Jeg har handlet fra forskjellige bedrifter som bruker postnord. Det har gått helt fint. 

Har også handlet fra Tanum. 

Anonymkode: 0f2a2...dab

Skrevet

Stoler mer på postnord enn posten skal jeg være ærlig. 

Skrevet

Heilt enig, her stappa postnord første gang bokpakken halvveis inn i postkassen. Hvem som helst kunne tatt den viss jeg ikke tilfeldigvis hadde vært hjemme, regnet gjor det og, men ark sa de fraskreiv seg alt viss boka blei stjålet. Var ikke deres feil sa de... 

Anonymkode: 285cd...c77

Skrevet

Post nord leverte en pakke til rekkehuset jeg bor i, de satte pakken på bakken under raden med postkasser, håper den rette kunden plukket den opp.

Anonymkode: 6b6c8...d53

Skrevet

aldri hatt det problemet

Anonymkode: 70d1c...cea

Skrevet

Jeg bestilte en bok fra bokklubben ca 4 uker før jul som skulle være en julegave. Postordre greide ikke å levere den og sendte den i retur til bokklubben rett før jul. Jeg fikk aldri den boka, utrulig surt når det skulle vært julegave.

Anonymkode: 62c0d...dd1

Skrevet

Aldri hatt problemer med at de ikke leverer. Men her jeg bor leverer posten hver dag, og postnord kun på torsdager. Så hvis man er uheldig med timing på bestilling tar det fort halvannen uke i stedet for tre dager fra bestilling. 

Anonymkode: 52f01...47f

Skrevet

Aldri noe problem her. Hvis pakka er for stor eller adressen er ufullstendig, leverer de til nærmeste butikk med utleveringsavtale. 

Hi: du må jo kontakte postboks og spørre hva som er problemet med utleveringen. Kanskje de ikke finner frem?

Anonymkode: 4bc61...cd4

Skrevet
35 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Aldri noe problem her. Hvis pakka er for stor eller adressen er ufullstendig, leverer de til nærmeste butikk med utleveringsavtale. 

Hi: du må jo kontakte postboks og spørre hva som er problemet med utleveringen. Kanskje de ikke finner frem?

Tro meg, de er blitt kontaktet, opptil flere ganger 😉 HI

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det er ikke alltid de leverer på nærmeste butikk med avtale.

Anonymkode: 6b6c8...d53

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Tro meg, de er blitt kontaktet, opptil flere ganger 😉 HI

Det er greit det. Men du nevner jo ikke et ord om hva de oppgir som årsak til at de ikke leverer. Finner de ikke postkassa di? Finner de ikke huset ditt? Er pakka for stor for kassa? Osv

Skrevet

Jeg har brukt postnord utrolig mange ganger, sendt mye i retur og. Det har aldri vært noe tull.

Anonymkode: 309d0...e81

Skrevet

Har fått mye fra PostNord å har flere ganger opplevd at jeg får pakken FØR forventet leveringstid.

Anonymkode: 66be7...374

Skrevet

Postnord er søppel. Her greide de å sende en av to pakker til nord-norge etter at den var innom lageret i byen min. Siden det var en todelt pakke fikk jeg heller ikke lov til å hente ut den ene, så ble to ukers forsinkelse.

Anonymkode: 6f40f...18c

Skrevet

PostNord er ubrukelig, Posten/Bring er ikke mye bedre. At de virker i opptil flere tilfeller er ikke beviset på at de ikke er ubrukelige. Det skulle da bare mangle.

Anonymkode: 4cd68...15d

Skrevet

Det er mye surr med postnord og posten, ingen er noe bedre enn den andre. 

Posten:går utrulig tregt for tiden og får du hentelapp i posten har nok pakken liggi på postkontoret en uke før du får den. Ofte kommer hentelapp nr2 etter hentefristen har gått ut. Slik går det når posten kutter ut lørdag og b post. 

Postnord: hentrmelding er en tilfeldighet om du får, hvordan du får det og om du får det. De skal presse på at alle skal ha appen deres nå, så har du ikke den så spørs det om du får beskjed. På appen kan du velge hvordna du skal få pakken om du gjør det tidlig. Så vet du pakken er for stor til å passe i postkassen kan du få den på ett utleveringssted, det er ikke greit at den blir lagt på trappen, oppå postkassen osv for alle. Du får mld når pakken blir lagt i postkassen, det er jo greit og du kan få naboen til å ta den inn om du ikke er hjemme osv. 

Hvor for ting går varierer med begge. Som oftes går det raskere enn de sier, men oftere og oftere tar ting lengre tid. Jeg jobber med begge og vi får mye klager hve dag. Jeg skjønner folk, men vi får ikke gjort noe mer enn de pakkene vi får inn hver dag. Sendingen og transport har vi ingen kontroll på, ikke har vi lov til å finne ut dette heller for det må kunden kontakte de for å finne ut av selv. Veldig gøy når kunder kommer med hentemld der det står det har kommet pakke til de, men ingen info om pakken. For kunden må laste ned appen for å få dette, det er mange som ikke har internett på tlf en en tlf der det er mulig. Så vi har en herlig jobb med å leite hver dag. Er vi heldige har vi under 500pakker å leite mellom, men en vanlig dag må dette ganges noen ganger. Jeg kjenner jeg gruer meg til jul, for med det systemet de har så blir det kye tid på leiting og andre kunder må vente mens vi venter. 

Men det værste er kunder som kommer og sier de skal hente en pakke. Helt greit, men når de ikke vet hvem som har sendt pakken, hvordan osv blir det som å leite i høystakken. Vi har to postselskaper, men det finnes mange flere. Det er det få som skjønner, de tror fortsatt post er posten og ikke noe annet. 

Anonymkode: d5087...0dc

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er mye surr med postnord og posten, ingen er noe bedre enn den andre. 

Posten:går utrulig tregt for tiden og får du hentelapp i posten har nok pakken liggi på postkontoret en uke før du får den. Ofte kommer hentelapp nr2 etter hentefristen har gått ut. Slik går det når posten kutter ut lørdag og b post. 

Postnord: hentrmelding er en tilfeldighet om du får, hvordan du får det og om du får det. De skal presse på at alle skal ha appen deres nå, så har du ikke den så spørs det om du får beskjed. På appen kan du velge hvordna du skal få pakken om du gjør det tidlig. Så vet du pakken er for stor til å passe i postkassen kan du få den på ett utleveringssted, det er ikke greit at den blir lagt på trappen, oppå postkassen osv for alle. Du får mld når pakken blir lagt i postkassen, det er jo greit og du kan få naboen til å ta den inn om du ikke er hjemme osv. 

Hvor for ting går varierer med begge. Som oftes går det raskere enn de sier, men oftere og oftere tar ting lengre tid. Jeg jobber med begge og vi får mye klager hve dag. Jeg skjønner folk, men vi får ikke gjort noe mer enn de pakkene vi får inn hver dag. Sendingen og transport har vi ingen kontroll på, ikke har vi lov til å finne ut dette heller for det må kunden kontakte de for å finne ut av selv. Veldig gøy når kunder kommer med hentemld der det står det har kommet pakke til de, men ingen info om pakken. For kunden må laste ned appen for å få dette, det er mange som ikke har internett på tlf en en tlf der det er mulig. Så vi har en herlig jobb med å leite hver dag. Er vi heldige har vi under 500pakker å leite mellom, men en vanlig dag må dette ganges noen ganger. Jeg kjenner jeg gruer meg til jul, for med det systemet de har så blir det kye tid på leiting og andre kunder må vente mens vi venter. 

Men det værste er kunder som kommer og sier de skal hente en pakke. Helt greit, men når de ikke vet hvem som har sendt pakken, hvordan osv blir det som å leite i høystakken. Vi har to postselskaper, men det finnes mange flere. Det er det få som skjønner, de tror fortsatt post er posten og ikke noe annet. 

Anonymkode: d5087...0dc

Det er jo ekstremt dårlig kundeservice og forvente at alle kan laste ned en app på telefonen, det er jo faktisk ganske mange som ikke kan det.

Anonymkode: 3f373...783

Skrevet

Her kommer postnord pakker med avisbudet (hvis de ikke er for store og må hentes på utlev. sted) og ligger på dørmatten om morgenen. Praktisk.

Skrevet

Hos meg prøvde de å levere pakken til et helt annet tidspunkt enn avtalt og da ringte de til min 9 år gamle sønn da de fant hans Nr på mitt navn i telefonkatalogen. Selv om jeg hadde gitt de mitt eget nummer. 

Jeg ba dem komme tilbake til avtalt tid eller gi pakken til det nærmeste nabohuset HVIS de var hjemme. Hørte ikke noe mer og det viste seg at naboen ikke hadde vært hjemme så jeg antok at de hadde tatt med pakken. 

Dagen etter kom en helt ukjent nabo og ringte på med pakken i hånden. De hadde levert den til en tilfeldig nabo, og ikke engang gitt meg beskjed om det. 

Blir helt oppgitt!

Anonymkode: cfc74...f9c

Skrevet

Postnord unngår jeg om jeg kan!!!

Så sinnsykt mye tull. Har et utleveringssted 10 min gange hjemmefra - men det virker som det er rent flaks om pakken kommer dit. Flere ganger har jeg opplevd at pakken er sendt til et annet utleveringssted som jeg uten bil ikke kan komme meg til. Da må jeg bare la pakken gå retur. 

Andre ganger har jeg ikke fått varsel om at pakken er ankommet, så det er først når jeg etterlyser den at jeg får beskjed. Ene gangen rakk jeg akkurat å hente før stengetid. Hadde jeg ikke rukket det da ville pakken gått retur. 

Stoler ikke på Postnord!

Posten opplever jeg aldri kluss med. Ting kommer til tiden og leveres hjemme eller jeg får hentemelding.

Anonymkode: 2b0f1...d58

Skrevet

Jeg handler MYE på nett og det meste blir levert med PostNord. Bare en gang har det vært (et lite)problem. Da var ikke pakken min blitt registrert ankommet av utleveringsted. Men jeg hadde fulgt med på sporingen og så at den var kjørt til utleveringssted Imidlertid hjalp det ikke at jeg bare sa at jeg hadde sett på sporingen at den skulle være kommet. Så lenge jeg ikke hadde fått sms så var ikke pakken kommet mente de. Da fikk jeg skrevet ut sporingen, samt lastet ned appen og fikk vist dem. Da gikk de med på å lete og pakken ble funnet. Men det var egentlig mer utleveringsstedets feil da. Ikke PostNord

Større problem er det at utleveringsstedet ikke prioriterer Postnord kundene, så man må vente i syv lange og syv breie før noen dukker opp for å hjelpe. Går man i postskranken for å hente pakke sendt med Posten får man hjelp med en gang. Men dette har jeg klaget på til Postnord, så det er blitt noe bedre.

Anonymkode: 6b7ee...b7b

Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er jo ekstremt dårlig kundeservice og forvente at alle kan laste ned en app på telefonen, det er jo faktisk ganske mange som ikke kan det.

Anonymkode: 3f373...783

Nei, vettu hva, det er jaggu ikke mange som ikke har mulighet til å laste ned en app, eller som ikke har Internett og kan spore pakka si på posten sine nettsider. Snakk om å lage problemer av null og ingenting!

Anonymkode: 99c7e...8a5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...