Anonym bruker Skrevet 26. august 2018 #1 Skrevet 26. august 2018 Vi skal til Hunderfossen for første gang til helgen med barn på 3,6 og 8 år. Tenker todagers billett, det er nok å ta seg til å fylle med? Hva er dine topp attraksjoner? Tar imot alt av tips! 😊 Anonymkode: a196e...47f
Anonym bruker Skrevet 27. august 2018 #2 Skrevet 27. august 2018 Husk at det meste har høydemål, og de som jobber der følger de reglene ganske nøye. Slipper de igjennom et barn på en attraksjon som ikke er langt nok og får kontroll så får de et problem. Jeg synes det er veldig lite å gjøre for barn under 100 og 105 cm. De har jo en liten avdeling der for små barn, men syns ikke det er så mye akkurat. Vi var der i går. Første gang på 2 år da ungene hele tiden har vært for korte til å kjøre noe. Nå er de 117 (5åring)cm og 130 cm. (7åring)Så de fikk kjørt det meste. Men etter 5 timer så var barna fornøyde og vi drog hjem. Men nå bor vi bare 45 min unna, så har ikke så langt å reise for å komme dit. Hvis dere har litt å kjøre og ikke vært der før så er det sikkert ikke noe problem med 2 dager. Det er jo div spisesteder der og egne griller for de som vil ha med seg mat. 4D kino med Den lille Prinsen har hele tiden vært favorittene til ungene her. Jeg er selv oppvokst med å reise til Hunderfossen, og syns derfor parken begynner å bli litt slitt i forhold til hva inngangen koster og hvor mange folk som er der iløpet av sessongen. Men vi hadde en fin dag der i går og ungene koste seg veldig, men spiste ikke der da prisene er veldig stive.. Anonymkode: 3dd4f...475
Anonym bruker Skrevet 27. august 2018 #3 Skrevet 27. august 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Husk at det meste har høydemål, og de som jobber der følger de reglene ganske nøye. Slipper de igjennom et barn på en attraksjon som ikke er langt nok og får kontroll så får de et problem. Jeg synes det er veldig lite å gjøre for barn under 100 og 105 cm. De har jo en liten avdeling der for små barn, men syns ikke det er så mye akkurat. Vi var der i går. Første gang på 2 år da ungene hele tiden har vært for korte til å kjøre noe. Nå er de 117 (5åring)cm og 130 cm. (7åring)Så de fikk kjørt det meste. Men etter 5 timer så var barna fornøyde og vi drog hjem. Men nå bor vi bare 45 min unna, så har ikke så langt å reise for å komme dit. Hvis dere har litt å kjøre og ikke vært der før så er det sikkert ikke noe problem med 2 dager. Det er jo div spisesteder der og egne griller for de som vil ha med seg mat. 4D kino med Den lille Prinsen har hele tiden vært favorittene til ungene her. Jeg er selv oppvokst med å reise til Hunderfossen, og syns derfor parken begynner å bli litt slitt i forhold til hva inngangen koster og hvor mange folk som er der iløpet av sessongen. Men vi hadde en fin dag der i går og ungene koste seg veldig, men spiste ikke der da prisene er veldig stive.. Anonymkode: 3dd4f...475 Takk for svar, er fra Oslo så skal bo på hotell i Hafjell. Begynte å tenke på om vi skulle tatt en dag på Hunderfossen og søndag Lilleputthammer før retur Oslo?! Barna er 125 cm, 113, og 97 cm. Satser på at hotellfrokosten er bra og så spise på pizzeriaen i Hafjell på kvelden. HI Anonymkode: a196e...47f
Anonym bruker Skrevet 27. august 2018 #4 Skrevet 27. august 2018 2 dager blir veldig mye inn der.overpriset og nedslitt.kjedelig til litt større barn,ihvertfall hvis dere har vært i andre parker tidligere.synes den er meget oppskrytt.også sjokkert over at det gikk folk og røykte over alt. Anonymkode: 8149e...d35
Anonym bruker Skrevet 27. august 2018 #5 Skrevet 27. august 2018 Vi klarer fint å bruke mange dager der, men så har vi sesongkort og er godt kjent med parken. Vi kjøper aldri mat der, synes ikke det er noe særlig kvalitet og prisen er i overkant høy(likt som alle parker egentlig). Vi har med mat vi kan grille(griller står innerst i parken), eller så tar vi med mat vi skal spise kald. Det er to røykeplass der, så det skal ikke være slik at folk røyker overalt. Jeg har ikke opplevd det i alle fall. Selvsagt er det en eller annen dust som tenner seg en røyk der det passer for hun/han, men det har jeg sett i de andre parkene også. Det er et utendørs område for de mindre, og et innendørs. Ellers er det mange hus man kan gå innom og mye man kan se på. Og absolutt den beste tiden av året å være der. Fellesferien er pyton, køer uansett hva man skal(likt som de andre parkene) Ville kanskje ha tatt Hunderfossen en dag, og Lilleputthammer den andre, det er ikke dumt👍🙂 Lykke til, tror dere får det fint jeg👍 Anonymkode: 92197...f64
Anonym bruker Skrevet 27. august 2018 #6 Skrevet 27. august 2018 Ta en dag i Hunderfossen og en i Lilleputthammer du 😊 Anonymkode: 39f0e...036
Anonym bruker Skrevet 27. august 2018 #7 Skrevet 27. august 2018 Tenker vi gjør det ja, lørdag fra åpning så lenge vi orker, så tar vi Lilleputthammer søndag! 😊👍 Anonymkode: a196e...47f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå