Gå til innhold

Jentehelg i Oslo, hva skal vi finne på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Reiser torsdag og blir til søndag. Skulle egentlig til utlandet, men av ulike grunner gikk ikke det. Så vi er litt skuffet og trenger virkelig en opptur i Oslo. Så kom med deres beste tips!

Anonymkode: 2aac1...aff

Fortsetter under...

Skrevet

Afternoon Tea på Bristol, øl på Vippa, drinker på Naustet, shopping i Bogstadveien med lunsj på Olivia

Anonymkode: 540d5...e5d

Skrevet

Og lunsj på Mathallen 

Anonymkode: 540d5...e5d

Skrevet

Når dere ankommer på torsdag, vil jeg anbefale en tur innom La Boheme i Ullevålsveien.

Og etter en dag med shopping i Bogstadveien, er det bare et steinkast over til Den Gamle Major. Har tatt noen drinker der iblant.

Den siste kvelden ville jeg tilbrakt på Rendezvous ved Sinsen. Der pleier det å være mye liv og røre, og dere sitter kanskje igjen med noen artige minner etterpå.

Anonymkode: 7f595...123

Skrevet

Middag på aker brygge og stand up på latter en kveld. Ellers er tipsene over her gode 😊

Anonymkode: fe4f3...2e5

Annonse

Skrevet
49 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Når dere ankommer på torsdag, vil jeg anbefale en tur innom La Boheme i Ullevålsveien.

Og etter en dag med shopping i Bogstadveien, er det bare et steinkast over til Den Gamle Major. Har tatt noen drinker der iblant.

Den siste kvelden ville jeg tilbrakt på Rendezvous ved Sinsen. Der pleier det å være mye liv og røre, og dere sitter kanskje igjen med noen artige minner etterpå.

Herregud du kan ikke anbefale folk og gå på Renna!!! Det er kanskje det verste rådet jeg har lest her inne. Renna er Oslos skitneste og slitneste pub og de som henger der er alkiser og junkier. Virkelig for spesielt interesserte. 

Skrevet

Eller hva med en spadag på the well?

Skrevet

wallmans er veldig bra show,men spørs jo hvor mye penger dere ønsker og bruke :)

Anonymkode: 9c10e...559

Skrevet
1 time siden, Blondzilla skrev:

Herregud du kan ikke anbefale folk og gå på Renna!!! Det er kanskje det verste rådet jeg har lest her inne. Renna er Oslos skitneste og slitneste pub og de som henger der er alkiser og junkier. Virkelig for spesielt interesserte.

Beklager så mye, men mainstream-rådene kan de andre her ta seg av. Hvis man først er ute etter å oppleve Oslo, kommer man ikke helt utenom rølpestedene da 😃

Skrevet

Ville spist tapas på delicatessen på Aker brygge eller escalon på tjuvholmen etterfulgt av stand up show på latter ene kvelden.

så ville jeg hatt en spadag på the well.

Ellers shopping og vin! 

Anonymkode: 0cbcd...86c

Skrevet

Jeg ville også gått på Latter, også ville jeg forsøkt Escape room - det er kjempe gøy!

Spist ville jeg gjort på Dinner, Yayas, Vognmand Nilsen, Ekebergrestauranten.

Så er det jo obligatorisk med en tur på Aker Brygge, og en runde med shopping i Bogstadveien💸

Kjenner jeg savner Oslo litt😍

Anonymkode: 2b9a6...71d

Skrevet

Jeg ville spist på Tophem, Miss Sophie, Fyr, Campo Di Fiori eller brasserie Ouest. Drikke videre kan dere også på disse stedene. Ellers hadde jeg shoppet og kost meg. The Thief er fint om dere liker spa. Ellers er hotellet i folketeateret fint, og ikke så dyrt som mye annet. 

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...