Gå til innhold

Pynter du annerledes i stua på høsten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bytter farger på pledd og puter, og tar fram annen pynt som matcher/passer. Vaser etc.

Anonymkode: 3fa9f...fcb

Skrevet

Ja på høsten er det høstfarger i stuen, burgunder, rustrødt, okergul på puter, pledd, gardiner, lys. Vaser og lysestaker er veldig nøytral så de skifter jeg ikke. Det samme med julen da tekstiler blir rødt, og tidlig vår blir fargene lyse sommerfarger som lyse lilla i tekstiler.

Anonymkode: 777f0...e90

Skrevet

Nei, høres litt meningsløst ut

Anonymkode: 40cfe...6fb

Skrevet

Æh, nei. Jeg har ikke sesongbaserte puter eller nips, gitt. Burde jeg ha det? Gir det euforisk stemning? 

Anonymkode: cc980...7a8

Skrevet
35 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja på høsten er det høstfarger i stuen, burgunder, rustrødt, okergul på puter, pledd, gardiner, lys. Vaser og lysestaker er veldig nøytral så de skifter jeg ikke. Det samme med julen da tekstiler blir rødt, og tidlig vår blir fargene lyse sommerfarger som lyse lilla i tekstiler.

Samme her 😊

Anonymkode: bde12...1e3

Skrevet

Nei, jeg har ikke dobbelt eller trippelt opp av alt. Ikke har jeg plass, ikke er jeg interessert, og ikke er det særlig bærekraftig. Men hver sin lyst!

Anonymkode: 09129...798

Skrevet

Nei. Tenner gjerne stearinlys, men det holder med det. 

Anonymkode: 78b74...755

Skrevet

Skifter ikke ut nips og puter, men pynter mer med blomster og lys når høsten kommer. 

Om sommeren har jeg mer rene flater som er enkle å holde rent siden vi ikke er så mye inne uansett. 

Skrevet

Nei, men tenner lys😀

Anonymkode: 2c90a...d22

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Æh, nei. Jeg har ikke sesongbaserte puter eller nips, gitt. Burde jeg ha det? Gir det euforisk stemning? 

Anonymkode: cc980...7a8

Jeg liker å ha lyse farger når det er lyst ute, og når høsten kommer liker jeg å ha farger som skaper en lun og god stemning inne. At du mener det er tåpelig får være opp til deg, men jeg liker det og bryr meg veldig lite om hva andre mener.

Skrevet

Blir meir lys. Mest batteridrevne, sidan det er allergi i familien.

Skrevet

Nja, bytter ikke ut noe, vi har det vi har, men det blir mer farger som pleddene som blir tatt frem, blomster med mer farge og mye lys i forskjellige former og størrelser. (Ang lysene er det faktisk mannen som står for, han elsker lys og "kos" i høst og vinter😄❤)

Jeg liker ikke høst og vinter, takler dårlig alt det mørke og kalde, så hos oss gjør vi det varmere og lunere inne😊 Vår og sommer er det mindre farger inne, og lite blomster og ingen lys, vi er mye ute og det er lyst til sene kvelden.

Anonymkode: 83ac7...3af

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Nja, bytter ikke ut noe, vi har det vi har, men det blir mer farger som pleddene som blir tatt frem, blomster med mer farge og mye lys i forskjellige former og størrelser. (Ang lysene er det faktisk mannen som står for, han elsker lys og "kos" i høst og vinter😄❤)

Jeg liker ikke høst og vinter, takler dårlig alt det mørke og kalde, så hos oss gjør vi det varmere og lunere inne😊 Vår og sommer er det mindre farger inne, og lite blomster og ingen lys, vi er mye ute og det er lyst til sene kvelden.

Må bare legge til at jeg elsker desember, da er det enda mer lys og farger, rødt og lilla og hvitt. Jeg elsker å komme hjem da! Og når januar er kommet og det er på tide å rydde vekk alt, går jeg kun og venter på våren🙄😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...