Anonym bruker Skrevet 24. august 2018 #1 Skrevet 24. august 2018 Men er det klippfisk jeg skal bruke? Evt hvor i Oslo omrd før jeg kjøpt riktig fisk? Anonymkode: 87f80...d50
Anonym bruker Skrevet 24. august 2018 #2 Skrevet 24. august 2018 Hva mener du? Boknafisk er ikke saltet, mens klippfisk er saltet. Du kjøper det ene eller det andre, alt etter hva du skal ha. Men skal du lage boknafisk kan du ikke kjøpe klippfisk😉 Anonymkode: ad455...aee
Anonym bruker Skrevet 24. august 2018 #3 Skrevet 24. august 2018 38 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva mener du? Boknafisk er ikke saltet, mens klippfisk er saltet. Du kjøper det ene eller det andre, alt etter hva du skal ha. Men skal du lage boknafisk kan du ikke kjøpe klippfisk😉 Anonymkode: ad455...aee Det stemmer ikke helt. Det finnes områder hvor man også salter boknafisken. Anonymkode: 6af32...e91
Yellow Brick Road Skrevet 25. august 2018 #4 Skrevet 25. august 2018 Boknafisk og tørrfisk / klippfisk er to (tre) forskjellige ting. Om Boknafisken er saltet eller ikke, kan variere, men den er ikke tørket like lenge som klippfisk eller tørrfisk, dermed blir den tørr på utsiden, men fremdeles litt myk inni.
Toneelise Skrevet 25. august 2018 #5 Skrevet 25. august 2018 Boknafisk nå er nesten umulig å få kjøpt. Det lages i januar til mars og tviler på at det finnes nå.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2018 #6 Skrevet 25. august 2018 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Hva mener du? Boknafisk er ikke saltet, mens klippfisk er saltet. Du kjøper det ene eller det andre, alt etter hva du skal ha. Men skal du lage boknafisk kan du ikke kjøpe klippfisk😉 Anonymkode: ad455...aee Takk! Det er jo det jeg mener! Men hvor får jeg kjøpt fisk til det? Eller må jeg kjenne en som tørker fisk? Anonymkode: 87f80...d50
Anonym bruker Skrevet 25. august 2018 #7 Skrevet 25. august 2018 53 minutter siden, Toneelise skrev: Boknafisk nå er nesten umulig å få kjøpt. Det lages i januar til mars og tviler på at det finnes nå. Ja sa er det bare å vente da. Ikke lenge til våren igjenn. Anonymkode: 87f80...d50
Anonym bruker Skrevet 25. august 2018 #8 Skrevet 25. august 2018 8 timer siden, Yellow Brick Road skrev: Boknafisk og tørrfisk / klippfisk er to (tre) forskjellige ting. Om Boknafisken er saltet eller ikke, kan variere, men den er ikke tørket like lenge som klippfisk eller tørrfisk, dermed blir den tørr på utsiden, men fremdeles litt myk inni. Får høre om jeg kjenner noen som tørker da! Anonymkode: 87f80...d50
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå