Gå til innhold

Noen som bruker Bufomix Easyhaler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så lenge jeg kan huske brukt Symbicort, men fikk denne gangen tilbud av apoteket å prøve Easyhaler da den var billigere. Men sliter litt med å forstå om jeg bruker den riktig.. føler jeg får pulveret rett i munn og ikke i luftveiene..

Noen med erfaring?

Anonymkode: 99e38...ff2

Fortsetter under...

Skrevet

Har du sett på felleskatalogen sine sider, youtube eller produsenten sine sider om det finnes instruksjonsvideo? :)

Anonymkode: 1cbd6...435

Skrevet
45 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har du sett på felleskatalogen sine sider, youtube eller produsenten sine sider om det finnes instruksjonsvideo? :)

Anonymkode: 1cbd6...435

Takk for svar. Har googlet meg frem til en «bruksanvisning», men ble ikke så mye klokere. HI

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Har så lenge jeg kan huske brukt Symbicort, men fikk denne gangen tilbud av apoteket å prøve Easyhaler da den var billigere. Men sliter litt med å forstå om jeg bruker den riktig.. føler jeg får pulveret rett i munn og ikke i luftveiene..

Noen med erfaring?

Jeg har aldri hørt om Easyhaler, så måtte google den for å se om jeg hadde vært borti den og det hadde jeg ikke. Er det en ny type inhalator dette? Fikk du ikke opplæring av apoteket? Gå på apoteket i morra og få hjelp der.

Anonymkode: ef20e...752

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har aldri hørt om Easyhaler, så måtte google den for å se om jeg hadde vært borti den og det hadde jeg ikke. Er det en ny type inhalator dette? Fikk du ikke opplæring av apoteket? Gå på apoteket i morra og få hjelp der.

Anonymkode: ef20e...752

Hadde ikke hørt om den jeg heller, så vil tro den er ganske ny. Ja, har tenkt å dra innom i morgen. 👍🏻

hi

Annonse

Skrevet
45 minutter siden, Mamma_til_2 skrev:

Ja, det er den. Takk! Jeg har brukt den akkurat slik de viser, så da forstår jeg ikke hvorfor jeg ender opp med pulveret på tunga og ikke i luftveiene...🤔

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...