Syngensang Skrevet 24. august 2018 #26 Skrevet 24. august 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Du blir ikke mindre feminin av at jeg kaller deg «menneske» fremfor «kvinne». Det er kunstig å putte mennesker i bås slik. Tenk om vi hadde personlige pronomen for hudfarge, religion, alder, høyde etc. Helt unødvendig. Vi er alle mennesker, og det er godt nok. Anonymkode: 7385a...538 Akkurat det eg skulle til å skrive😊👍
Anonym bruker Skrevet 24. august 2018 #27 Skrevet 24. august 2018 3 minutes ago, Anonym bruker said: Du blir ikke mindre feminin av at jeg kaller deg «menneske» fremfor «kvinne». Det er kunstig å putte mennesker i bås slik. Tenk om vi hadde personlige pronomen for hudfarge, religion, alder, høyde etc. Helt unødvendig. Vi er alle mennesker, og det er godt nok. Anonymkode: 7385a...538 Haha, for noe vås. Anonymkode: adc00...17b
Anonym bruker Skrevet 24. august 2018 #28 Skrevet 24. august 2018 24 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du blir ikke mindre feminin av at jeg kaller deg «menneske» fremfor «kvinne». Det er kunstig å putte mennesker i bås slik. Tenk om vi hadde personlige pronomen for hudfarge, religion, alder, høyde etc. Helt unødvendig. Vi er alle mennesker, og det er godt nok. Anonymkode: 7385a...538 Vi er, akkurat som resten av naturen, delt inn i hankjønn og hunkjønn. Man kan hyle og skrike så mye man vil, men sannheten endres ikke av den grunn. Anonymkode: 4562f...95b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå