Gå til innhold

Jeg er så lei av bokbind!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jar ikke råd til de elastiske og hadde flere ruller liggende. Og det er så kjedelig å ta på og ikke får jeg det skikkelig til heller. 

Og det verste av alt..... jeg har satt bokbind på to Karsten og Petra- bøker! 

Har YouTubet så mange metoder og mestrer ikke noen av de!

Anonymkode: 561ab...898

Skrevet

Håper jeg satte på de siste ista. Litt kjedelig ene ungen er like pirkete som meg når det gjelder slike ting, jeg får helt fnatt om det ikke er skikkelig. Hun hadde satt gråpapir på flere bøker, det hadde de gjort på skolen. Men det ble ikke slik hun ville ha det, så da måtte mamma ordne. Eldste har satt på selv, men om det forblir er jeg usikker på. Jeg kan jo håpe hvertflall. 

Ungene liker ikke disse av stoff, så her pakkes de inn. I år som igrunn lange ganger før er det innpakkningspapir, har mange tykke og gråpapirlignende som de er tøffe som bokbind. Har vel bokbind også, men de er ikke bra nok 😆

Anonymkode: c3e95...cf2

Skrevet

Boksokk selges billig på Nille :) 20 kr eller noe sånt

Anonymkode: 6ce1f...e21

Skrevet

Staples har billige elastiske bokbind:) 

Anonymkode: 72829...7c0

Skrevet

Fordelen med de elastiske er at de brukes opp år etter år. Nå går eldste i niende. Så nå tok han bare med en neve på skolen siden han får bøker i disse dager. Yngste i tredje leter bare frem etterhvert som han kommer hjem med nye bøker. Så det er helt fantastisk for en mamma som hater bokbind...😁

Anonymkode: 051c1...372

Skrevet

15kr for boksokk på Nille😉

Anonymkode: 5531d...38c

Skrevet

De elastiske kan brukes om igjen i flere år. Blir ikke dyrt da. Er så enkelt å ta på at barna greier det helt selv.

Anonymkode: 5d831...204

Skrevet

De elastiske.... passer de virkelig til alle bøker? Store og små?

Blir de ikke løse og plagsom?

Og man får ikke skrevet navn på de...?

Anonymkode: 63f7e...f07

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

De elastiske.... passer de virkelig til alle bøker? Store og små?

Blir de ikke løse og plagsom?

Og man får ikke skrevet navn på de...?

Kjøper lapper som hører til. Passer ikke bøker som er heftet, men hardperm funker fint😊

Anonymkode: 5531d...38c

Skrevet

Koster 15 kr på nille for boksokker 

Du trenger ikke kjøpe 10 stykker i år, jeg har kjøpt ca to i året og har vel i år for første gang til alle bøkene 

Du kjøper lapper som passer til, og du vasker de og bruker de på nytt neste år. Helt geniale 

Anonymkode: 5cd38...2b0

Skrevet

Hater det jeg også... og vi får ikke lov til å bruke de elastiske fordi de visstnok ikke beskytter bøkene godt nok. :(

Anonymkode: 54240...dc8

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hater det jeg også... og vi får ikke lov til å bruke de elastiske fordi de visstnok ikke beskytter bøkene godt nok. :(

Da tror jeg faktisk de som bestemmer det, ikke vet hva de snakker om. Her har jeg 5-6 år gamle boksokker, like fine som skal brukes igjen i år. Sitter strøkent på bøkene, i motsetning til bokbind i papir som har en tendens til å fille seg opp og havne nederst i ranselen etter noen uker.

Skrevet
10 minutter siden, prekæs skrev:

Da tror jeg faktisk de som bestemmer det, ikke vet hva de snakker om. Her har jeg 5-6 år gamle boksokker, like fine som skal brukes igjen i år. Sitter strøkent på bøkene, i motsetning til bokbind i papir som har en tendens til å fille seg opp og havne nederst i ranselen etter noen uker.

Det tror jeg også, men man må vel bare følge reglene som er satt.

Skrevet

Det er jo så lett å setta på bokbind!? Hvordan går det an å ikke få til 🤷‍♀️

Anonymkode: f19be...bd8

Skrevet
36 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er ikke sant at de beskytter mindre, så du får spørre om den virkelige grunnen.

Skrevet
49 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er i grunnen tilhenger av å følge regler, og være lojal overfor skolen, men akkurat den der hadde jeg blåst en svært lang marsj i. Bl.a. fordi det er helt feil. 

Anonymkode: 16a44...ebb

Skrevet

jeg elsker boksokker :strix:

Anonymkode: 96a68...88c

Skrevet

Boksokk!!! ❤️

Meld deg inn i staples klubben så får du alle boksokkene for 10 kr, jeg har 2 unger i 4 og 7 klasse og betalte 140 kr for boksokk til alle bøkene! GENIALT!!! Tok under 5 min å legge på alle 🙌👌🤩

Anonymkode: d7fe1...655

Skrevet
53 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er jo så lett å setta på bokbind!? Hvordan går det an å ikke få til 🤷‍♀️

Anonymkode: f19be...bd8

Helt sant. Syns det egentlig er litt gøy 😲💃

Skrevet
59 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er i grunnen tilhenger av å følge regler, og være lojal overfor skolen, men akkurat den der hadde jeg blåst en svært lang marsj i. Bl.a. fordi det er helt feil. 

Anonymkode: 16a44...ebb

Kjenner det frister litt ja. 😛

Skrevet
40 minutter siden, Anonym bruker skrev:

jeg elsker boksokker :strix:

Anonymkode: 96a68...88c

Jeg også :D Har ikke så god råd men akkurat dette tar jeg meg bare rett og slett råd til,det er sååå verdt det :D å på nille koster de vel bare ca 20 kr per stykk,blir ikke så mye det når jeg kun har ett barn.

Anonymkode: 6ce1f...e21

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...