Anonym bruker Skrevet 21. august 2018 #1 Skrevet 21. august 2018 I fysisk butikk, ikke nettbutikk Anonymkode: bfcb1...6ac
Anonym bruker Skrevet 21. august 2018 #2 Skrevet 21. august 2018 Gå på helsekosten, de har mye bedre typer enn apoteket. Selv ble jeg anbefalt denne av tannlegen min da jeg måtte ha to antibiotikakurer pga betennelse i tannkjøttet... https://www.life.no/produkter/mage-tarm/melkesyrebakterier/udo-s-choice-melkesyrebakterier-super-8-30-kpsl?gclid=EAIaIQobChMI9IXQhKT-3AIVjpQYCh1LYwZNEAYYAiABEgIVqPD_BwE Det er en intensivkur som du tar i en måned, så fortsetter du med en vanlig type med litt mindre bakterier etterpå. Da skulle magen være på plass. Anonymkode: 03f3f...dfc
Anonym bruker Skrevet 21. august 2018 #3 Skrevet 21. august 2018 Tusen takk for svar Nå kjøpte jeg akkurat Idoform på apoteket, men da er kanskje ikke den særlig, søren au at jeg er så utålmodig. Kan vel ikke levere den tilbake kanskje? Hvis ikke jeg merker noe bedring skal jeg prøve din anbefaling. Vet du om den bare er fra nettbutikk eller kan kjøpes i fysisk butikk og? Hvor lang tid tar det før du merker noe forandring? Hva slags type tenker du på med vanlig type? Hi Anonymkode: bfcb1...6ac
Anonym bruker Skrevet 21. august 2018 #4 Skrevet 21. august 2018 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tusen takk for svar Nå kjøpte jeg akkurat Idoform på apoteket, men da er kanskje ikke den særlig, søren au at jeg er så utålmodig. Kan vel ikke levere den tilbake kanskje? Hvis ikke jeg merker noe bedring skal jeg prøve din anbefaling. Vet du om den bare er fra nettbutikk eller kan kjøpes i fysisk butikk og? Hvor lang tid tar det før du merker noe forandring? Hva slags type tenker du på med vanlig type? Hi Anonymkode: bfcb1...6ac Jeg har aldri vært så god i magen som da jeg gikk på disse, enda jeg tok to hestekurer med antibiotika samtidig, så de virket med en gang. Jeg kjøpte de i vanlig helsekostbutikk på senteret her, så du trenger ikke bestille på nett. Med "vanlig type" mener jeg f.eks idoform, bare se på hvor mange bakterier de inneholder så ser du forskjellen. Anonymkode: 03f3f...dfc
Anonym bruker Skrevet 21. august 2018 #5 Skrevet 21. august 2018 42 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har aldri vært så god i magen som da jeg gikk på disse, enda jeg tok to hestekurer med antibiotika samtidig, så de virket med en gang. Jeg kjøpte de i vanlig helsekostbutikk på senteret her, så du trenger ikke bestille på nett. Med "vanlig type" mener jeg f.eks idoform, bare se på hvor mange bakterier de inneholder så ser du forskjellen. Anonymkode: 03f3f...dfc Kanskje jeg skal bruke den du linker til først, og ta den jeg har kjøpt etterpå. Men må du ta det hele tiden, eller kan du slutte etter en stund? Hi Anonymkode: bfcb1...6ac
Anonym bruker Skrevet 21. august 2018 #6 Skrevet 21. august 2018 De på helsekost er mye bedre. https://friskogblid.no/produkt/bio-life-bio-dophilus-gold-30-kpsl/ Den er fantastisk Anonymkode: 45ae8...b0f
Anonym bruker Skrevet 21. august 2018 #7 Skrevet 21. august 2018 Hva gjør disse? Hvilke mageproblemer hjelper det for? Anonymkode: 5d420...869
Anonym bruker Skrevet 21. august 2018 #8 Skrevet 21. august 2018 17 minutter siden, Anonym bruker skrev: De på helsekost er mye bedre. https://friskogblid.no/produkt/bio-life-bio-dophilus-gold-30-kpsl/ Den er fantastisk Anonymkode: 45ae8...b0f Tusen takk for tips Hi Anonymkode: bfcb1...6ac
Anonym bruker Skrevet 21. august 2018 #9 Skrevet 21. august 2018 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva gjør disse? Hvilke mageproblemer hjelper det for? Anonymkode: 5d420...869 Jeg har mye magetrøbbel - oppblåst, kvalm, sure oppstøt, hard mage og rett og slett generell uvelhet med en mage som ikke fungerer helt som den skal. Så jeg håper det kan bli bedre med dette Hi Anonymkode: bfcb1...6ac
thricane Skrevet 22. august 2018 #10 Skrevet 22. august 2018 Dette er testet ut. Drikk kefir i stedet. Ikke kast bort penger på dyre produkter som er både ensformig og uten dokumentert effekt.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2018 #11 Skrevet 22. august 2018 55 minutter siden, thricane skrev: Dette er testet ut. Drikk kefir i stedet. Ikke kast bort penger på dyre produkter som er både ensformig og uten dokumentert effekt. Jeg fikk og tips om biola. Er kefir bedre? Jeg har aldri prøvd noen av de, vet ikke om jeg klarer å drikke syrnet melk egentlig Hi Anonymkode: bfcb1...6ac
Anonym bruker Skrevet 22. august 2018 #12 Skrevet 22. august 2018 1 time siden, thricane skrev: Dette er testet ut. Drikk kefir i stedet. Ikke kast bort penger på dyre produkter som er både ensformig og uten dokumentert effekt. Jeg har testet og har vært MYE bedre etter at jeg startet og nå vil jeg ikke slutte. Anonymkode: 45ae8...b0f
Anonym bruker Skrevet 22. august 2018 #13 Skrevet 22. august 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Jeg har testet og har vært MYE bedre etter at jeg startet og nå vil jeg ikke slutte. Anonymkode: 45ae8...b0f Må du ta det hele tiden? Du kan ikke slutte igjen med det uten å bli værre igjen? Det blir dyrt da Hva slags bedringer merket du? Hi Anonymkode: bfcb1...6ac
Optatium Skrevet 22. august 2018 #14 Skrevet 22. august 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg fikk og tips om biola. Er kefir bedre? Jeg har aldri prøvd noen av de, vet ikke om jeg klarer å drikke syrnet melk egentlig Hi Anonymkode: bfcb1...6ac Jeg bruker Biola (kunne sikkert brukt kefir, men syns biola smaker godt). Drikker et lite glass hver morgen og har langt bedre mage. Blir ikke kjempedårlig av å stå over noen dager om jeg er på ferie altså, men merker at jeg har mindre urolig mage over tid. Den finnes i mange smaker og blir litt som tynn yoghurt.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2018 #15 Skrevet 22. august 2018 54 minutter siden, Optatium skrev: Jeg bruker Biola (kunne sikkert brukt kefir, men syns biola smaker godt). Drikker et lite glass hver morgen og har langt bedre mage. Blir ikke kjempedårlig av å stå over noen dager om jeg er på ferie altså, men merker at jeg har mindre urolig mage over tid. Den finnes i mange smaker og blir litt som tynn yoghurt. Et lite glass, vil det si ca et par dl? Og det holder til å holde det i sjakk? Hi Anonymkode: bfcb1...6ac
Optatium Skrevet 22. august 2018 #16 Skrevet 22. august 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Et lite glass, vil det si ca et par dl? Og det holder til å holde det i sjakk? Hi Anonymkode: bfcb1...6ac Ja, for meg er det nok, 1,5-2 dl.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2018 #17 Skrevet 22. august 2018 2 minutter siden, Optatium skrev: Ja, for meg er det nok, 1,5-2 dl. Takk for svar Hi Anonymkode: bfcb1...6ac
Anonym bruker Skrevet 22. august 2018 #18 Skrevet 22. august 2018 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg har testet og har vært MYE bedre etter at jeg startet og nå vil jeg ikke slutte. Anonymkode: 45ae8...b0f Før fikk jeg veldig ofte urinveisinfeksjon. Det var svært plagsomt. Det var hoved grunnen til at jeg startet med bakteriene. Etter at jeg begynte på de har jeg vært mye mindre syk, mindre dårlig i magen osv. Ja, det er dyrt. Men i og med at jeg har vært gravid 2 ganger på rappen nå så vil jeg ikke slutte helt enda. Den jeg linket til inneholder 50 milliarder bakterier. Har gått over til den med 8. Litt billigere 😊😊😊 Ble anbefalt dette av en sykepleier etter at jeg nok en gang fikk uvi. Anonymkode: 45ae8...b0f
Anonym bruker Skrevet 22. august 2018 #19 Skrevet 22. august 2018 42 minutter siden, Anonym bruker skrev: Før fikk jeg veldig ofte urinveisinfeksjon. Det var svært plagsomt. Det var hoved grunnen til at jeg startet med bakteriene. Etter at jeg begynte på de har jeg vært mye mindre syk, mindre dårlig i magen osv. Ja, det er dyrt. Men i og med at jeg har vært gravid 2 ganger på rappen nå så vil jeg ikke slutte helt enda. Den jeg linket til inneholder 50 milliarder bakterier. Har gått over til den med 8. Litt billigere 😊😊😊 Ble anbefalt dette av en sykepleier etter at jeg nok en gang fikk uvi. Anonymkode: 45ae8...b0f Så det kan hjelpe mot urinveisinfeksjoner og, det visste jeg ikke, hører bare om tranebær mot det Takk for tips Jeg synes den var dyr den i linken din ja 😮 Ante ikke at sånt var så dyrt Hi Anonymkode: bfcb1...6ac
Anonym bruker Skrevet 22. august 2018 #20 Skrevet 22. august 2018 Hvor lang tid tar det før jeg bør kunne forvente forbedring hvis jeg bruker noen av de her tingene? Hi Anonymkode: bfcb1...6ac
Anonym bruker Skrevet 22. august 2018 #21 Skrevet 22. august 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Så det kan hjelpe mot urinveisinfeksjoner og, det visste jeg ikke, hører bare om tranebær mot det Takk for tips Jeg synes den var dyr den i linken din ja 😮 Ante ikke at sånt var så dyrt Hi Anonymkode: bfcb1...6ac Jeg snakker bare ut i fra min erfaring. Før gikk jeg altfor ofte på antibiotika. Har ikke slitt med det på 2 år nå. Det er fantastisk! Jeg merket bedring etter 1 mnd ca. Anonymkode: 45ae8...b0f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå