Anonym bruker Skrevet 21. august 2018 #1 Del Skrevet 21. august 2018 2 uker siden medisinsk abort, har kontroll om 2 dager med UL. Er redd det blir en ny runde med piller ettersom jeg etter vel en uke uten blødninger (bare spotting) startet å blø igjen. Har hatt jevn kontakt med gynekologen jeg går til, og har ringt med alle mine spm med god hjelp i retur. De mener det skjer i blant selv om de fleste blør mye i starten før det avtar. Har ikke smerter (litt svake mensenmurringer her og der når jeg kjenner det kommer noe) men ellers tipp topp og feberfri for de som skulle bli bekymret for infeksjon Er det noen her som har tatt en runde 2 med piller og endelig blitt ferdig med det da? Vil så absolutt unngå utskraping siden jeg ikke har barn fra før. Har skjønt man vil unngå det så langt det går. Skal også på ferie om en ukes tid, så selv om badetøyet får bli igjen hjemme håper jeg jo ellers formen er fin. Tydelig at kroppen min tviholder på det som var av graviditet, både fordi det endte i MA (fant det ikke ut før 4 uker etter stopp i utvikling) og at kroppen nå rydder opp sent.. Anonymkode: 3c8af...a04 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144352717-n%C3%A5r-med-abort-ikke-fungerer-etter-ma/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå