Gå til innhold

Hvorfor tror alle menn at størrelsen ikke teller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Virker som om alle menn mener at dette er en sannhet. Samtidig har jeg ikke diskutert saken med en eneste kvinne som har vært av den oppfatningen. Har opplevd flere ganger når jeg har snakket med menn om sex og forklart hva som føles godt, at de har utbrutt "Håhå, så du innrømmer at størrelsen har noe å si??!!" (ikke ordrett alle sammen, men den typen svar), som om jeg har forsnakket meg og sagt noe dumt som jeg nå må benekte veldig. Svarer alltid "Ja, selvsagt. Jeg har aldri sagt noe annet". Da blir de veldig betuttet, og begynner helt tydelig å tenke over egne cm. Ikke så lenge siden jeg leste et innlegg her inne fra en mann som mente at "stor tiss" ikke var noe poeng. Det gjorde ikke noe om hans var liten, så lenge den var "tykk og god" (🤮). Han påstod at alt over 10 cm var bortkastet, fordi kvinner ikke har lengre vaginaer enn som så. Vel, det er feil.

Selvsagt handler sex om veldig mye mer enn kjønnsorganer, og det er ikke slik at desto større desto bedre. Men 16 cm er bedre enn 10. Sorry.

Anonymkode: 2c499...269

Skrevet

Fordi de er født med ekstra god selvtillit for å overleve som art. 

Anonymkode: 855eb...390

Skrevet

Vet ikke helt om jeg er helt enig med deg, men har vært borti en med kanskje 5 cm i erigrert tilstand, og han kunne heller ikke bruke den, tror kanskje ikke han hadde hatt så mange damer i sitt liv, dette var når vi var ca 18 år. Denne hadde jeg ingenting utbytte av for å si det sånn.

Har vært borti menn med 10-12 cm som har vært fantastiske, og har vært borti menn med over 20 som rett og slett har blitt for stor for meg, og heller ikke har forstått selv hvordan de kan bruke den annerledes, uten at det gjorde vondt.

Anonymkode: 6fe55...1d4

Skrevet

Er det trollet fra Kvinneguiden som har flyttet over hit?

Anonymkode: 1a28a...d3a

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Vet ikke helt om jeg er helt enig med deg, men har vært borti en med kanskje 5 cm i erigrert tilstand, og han kunne heller ikke bruke den, tror kanskje ikke han hadde hatt så mange damer i sitt liv, dette var når vi var ca 18 år. Denne hadde jeg ingenting utbytte av for å si det sånn.

Har vært borti menn med 10-12 cm som har vært fantastiske, og har vært borti menn med over 20 som rett og slett har blitt for stor for meg, og heller ikke har forstått selv hvordan de kan bruke den annerledes, uten at det gjorde vondt.

Anonymkode: 6fe55...1d4

For meg er dyp penetrering det beste. Kjenner absolutt ingen ting til g-punktet, så menn med fem cm har ikke så mye å gi meg når det kommer til penetrering, er jeg redd. 20 cm begynner å bli for stort, da gjør det vondt. Synes ca. 16 cm er best. Men størrelsen har altså noe å si, både hvis den er veldig stor og veldig liten!

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er det trollet fra Kvinneguiden som har flyttet over hit?

Aldri vært på Kvinneguiden. Hva mener du er trollete i mitt innlegg?

Skrevet

Jeg må innrømme at jeg ikke vet hvor store de har hatt, de som jeg har vært med... Noe har vært bra, noe ikke... Usikker på om størrelsen har vært ansvarlig.. 

Anonymkode: 893c4...d14

Skrevet

For stort, eller for lite, er ikke super sex. For lite blir lite merkbart, og for stort bunner på en ubehagelig og vond måte

Heldigvis er vel de fleste menn innenfor normalen, uten at jeg noen gang har målt de jeg har vært sammen med.

Anonymkode: c3446...bd2

Skrevet

Omkrets er viktigere for meg enn lengde. Over 15 cm lang så får jeg kjempevondt, så jeg er enig i det den mannen skrev. 

Jeg er ikke av den oppfatning av at alle menn mener at størrelse er ubetydelig, men jeg tror nok at mange damer har beroliget menn med at det faktisk ikke betyr noe. 

Hvordan den brukes er nok viktigst, men hvis den er knøttliten vil vel ikke teknikk kompensere for manglende størrelse. 

Anonymkode: e9068...9c2

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

For meg er dyp penetrering det beste. Kjenner absolutt ingen ting til g-punktet, så menn med fem cm har ikke så mye å gi meg når det kommer til penetrering, er jeg redd. 20 cm begynner å bli for stort, da gjør det vondt. Synes ca. 16 cm er best. Men størrelsen har altså noe å si, både hvis den er veldig stor og veldig liten!

Seriøst? Måler du den eksakte størrelsen til dine sexpartnere. Snakk om turn-off.

personlig har jeg funnet glede i både store og mindre store, tykke og smale. Det handler mer om å kunne bruke den riktig og hvilke stillinger man benytter. Det handler også vel så mye om at kvinnen må kjenne sin egen kropp og kunne bruke bekkenmusklene. En kvinne som ikke bruker egen muskulatur må være dønn kjedelig for mannen - uavhengig av størrelse!

Anonymkode: 3a972...9fb

Skrevet

Selvfølgelig har det noe å si, og det sier jeg til samboeren min også. Han har en helt gjennomsnittlig størrelse. Jeg har hatt sex med en med veldig liten og en med veldig stor og, og den lille gav meg ingenting, den store var bare vond. Så stort er nødvendigvis ikke bra det heller.

Anonymkode: 72710...112

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Seriøst? Måler du den eksakte størrelsen til dine sexpartnere. Snakk om turn-off.

personlig har jeg funnet glede i både store og mindre store, tykke og smale. Det handler mer om å kunne bruke den riktig og hvilke stillinger man benytter. Det handler også vel så mye om at kvinnen må kjenne sin egen kropp og kunne bruke bekkenmusklene. En kvinne som ikke bruker egen muskulatur må være dønn kjedelig for mannen - uavhengig av størrelse!

Anonymkode: 3a972...9fb

Mener du at ikke alle har et målebånd parat i nattbordskuffen, altså??

Nei, jeg gjør ikke det. Men jeg har ganske godt øyemål, og vet dessuten hvor lang min egen hånd er. 

"Bruke den riktig"? Det er vel, strengt tatt, ikke så veldig mange måter å bruke en pikk på? Det blir bare varianter av inn og ut. Å bruke egne muskler er et must, men det er ikke poenget mitt (og en tykk er bedre enn en tynn, uansett hvor mye man kniper!). Poenget mitt er at det er nedslående hvor mange menn som tror at vi ikke merker forskjell på 5 cm og og 20. 

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Selvfølgelig har det noe å si, og det sier jeg til samboeren min også. Han har en helt gjennomsnittlig størrelse. Jeg har hatt sex med en med veldig liten og en med veldig stor og, og den lille gav meg ingenting, den store var bare vond. Så stort er nødvendigvis ikke bra det heller.

Anonymkode: 72710...112

Og det er jo nøyaktig det jeg skriver. Størst er ikke best, men størrelsen betyr i høyeste grad noe.

Skrevet

De fleste peniser er vel proporsjonal, dvs tykkelsen står i relasjon til lengde. Og da vil en 7 cm penis komme dårligere ut enn 17. Det er helt klart omfang som er viktigst, er den lang må mannen passe litt på. Mange kvinner tåler ikke at han bunner.

Anonymkode: d4581...917

Skrevet

Alt for lite og alt for stort har jeg ingen erfaringer med, men jeg tror nok begge deler ikke er så veldig tilfredsstillende for meg. Tenker at så lenge man er innenfor normalområdet har det ingenting å si om du har et par centimeter mer enn kollegaen din på hvor god du er i senga. 

Men altså - nå skal det en ganske tykk penis til for å fylle den gymsalen som jeg sitter igjen med etter fødselen for flere år siden. En halvmeters omkrets hadde vært fint.

Anonymkode: 10d50...71f

Skrevet

Alle menn jeg har hørt åpne munnen om dette temaet er altfor opphengt i størrelse, så jeg er helt uenig med deg!!

Det viktigste med mannen er at han bruker hele seg, munn, hender osv, på hele meg. Ikke kjedelig vaniljesex. 

Det viktigste med pikken er at den er ordentlig stiv hele tiden. Halvslappe pikker er slitsomt, da må mannen virkelig kompensere på andre områder. 

Størrelse kommer altså langt ned på min liste. Mikropenis har jeg aldri vært borti, og har i grunn ikke lyst til å prøve heller. Alt mellom 10-20 cm funker fint for meg, jeg har god bekkenbunnsmuskulatur.

Anonymkode: edeb3...c3f

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Alt for lite og alt for stort har jeg ingen erfaringer med, men jeg tror nok begge deler ikke er så veldig tilfredsstillende for meg. Tenker at så lenge man er innenfor normalområdet har det ingenting å si om du har et par centimeter mer enn kollegaen din på hvor god du er i senga. 

Men altså - nå skal det en ganske tykk penis til for å fylle den gymsalen som jeg sitter igjen med etter fødselen for flere år siden. En halvmeters omkrets hadde vært fint.

Åh, nå fikk jeg et fantastisk bilde i hodet! 😂 

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Huff, unnskyld, men nå lo jeg høyt. Herlig! 

Anonymkode: 30133...b2f

Skrevet

Hvorfor er det alltid mannens skyld. Hvorfor ikke skylde på kvinnen som er for stor og vid?

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor er det alltid mannens skyld. Hvorfor ikke skylde på kvinnen som er for stor og vid?

Det er ikke snakk om skyld, men at menn tror at deres penis duger uansett. Det er ikke mulig å piske krem med en tannpirker.

Skrevet
6 minutes ago, Anonym bruker said:

Det er ikke snakk om skyld, men at menn tror at deres penis duger uansett. Det er ikke mulig å piske krem med en tannpirker.

Men kvinnene skylder alltid på mannen.

Skrevet

Haha. Skyld faktisk. 

Enig i at størrelsen har mye å si. Jeg er faktisk så overfladisk at jeg ikke kan se for meg å leve med en mann med liten penis. Rett og slett fordi jeg ikke tenner på det og det gir ikke tilfredsstillelse. Selvsagt er det viktigste at de kan bittelitt om kvinners anatomi. Det finnes jo menn som ikke klarer finne klitoris en gang. 

Jeg må ha en viss størrelse altså, 

Anonymkode: aa7bb...e24

Skrevet
21 minutes ago, Anonym bruker said:

Haha. Skyld faktisk. 

Enig i at størrelsen har mye å si. Jeg er faktisk så overfladisk at jeg ikke kan se for meg å leve med en mann med liten penis. Rett og slett fordi jeg ikke tenner på det og det gir ikke tilfredsstillelse. Selvsagt er det viktigste at de kan bittelitt om kvinners anatomi. Det finnes jo menn som ikke klarer finne klitoris en gang. 

Jeg må ha en viss størrelse altså, 

Og mange menn liker ikke digre hangarer.

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei, og så? Menn har sine preferanser, hvorfor er det så provoserende at kvinner har sine?

Anonymkode: 65fbe...ca4

Skrevet

Og det får de da lov til også. At jeg har preferanser betyr ikke at menn ikke får ha det. 

Årsaken til at kvinnen føles som en hangar er muligens fordi pikken deres ser ut som en blyant, da vil selvsagt en vagina oppleves som stor. 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...