Gå til innhold

Classywalk eller annet merke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Junior ønsker seg sånn hoverboard/ståhjuling, men hvilket bør vi velge? Han er 9 år. Classywalk offroad høres jo fint ut men dyrt. Er det bra? Eller er andre merker like bra?

Anbefalinger?

Anonymkode: 1bb69...714

Skrevet

classywalk leverte ikke selv om det stod at de var på lager da vi bestilte i Juli. Har purret og ventet. endte opp med at vi kjøpte på xxl - den som er best i test. veldig fornøyd med den. Ellers anbefaler jeg den de har på teknikmagasinet med store hjul :)

Anonymkode: fba14...ec4

Skrevet

Så vi bør ikke kjøpe classywalk ? Den offroaden frister...

Skrevet

Ikke kjøp fra classywalk, har hørt om veldig mange tilfeller der folk ikke får varene sine og de har elendig kundeservice. 

Anonymkode: 017a1...629

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ikke kjøp fra classywalk, har hørt om veldig mange tilfeller der folk ikke får varene sine og de har elendig kundeservice. 

Anonymkode: 017a1...629

Uffda. Men er produktet bra om man får det da?

Skrevet

Trenger man ikke å være over 16 for å kjøre ståhjuling nå, da?

Anonymkode: e3dc1...b22

Skrevet

Vi har clazzywalk. Ungen fikk det til jul. Ingen problem med levering, og super kundeservice synes jeg da :) Jeg var i kontakt med de fordi jeg ønsket endre fargen.

Vi er meget fornøyd. Clazzywalk er vel kjent for å være bedre enn mange andre, men det vet jeg ikke. Også er de populære da, min datter er stolt av sin

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Trenger man ikke å være over 16 for å kjøre ståhjuling nå, da?

Anonymkode: e3dc1...b22

Nei, nye regler.. Den har samme regler som en sykkel har, så det er ikke krav om hjelm engang. Må kjøre på fortau osv da, men nå kan en kjøre de som går over 6 km/t (var vel grensen før) også selv om man er barn og under 16

Skrevet

Flere erfaringer? Er visst classywalk som er ønsket her. 

Skrevet

Brettet er bra. Men om du er uheldig å få en skade på det (hvis du faller kan brettet bli ødelagt uten å treffe noe spesielt) så er kundeservice helt rævva!! Får ikke kontakt med de eller svar på hvor det blir av brettet mitt og jeg anser det vel som tapt nå etter 6 mnd...

Anonymkode: 95bbe...d69

Skrevet

Så fint at ungene kan bevege seg enda mindre i hverdagen...not

Anonymkode: ee5ff...b83

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Så fint at ungene kan bevege seg enda mindre i hverdagen...not

Anonymkode: ee5ff...b83

Det er jo ikke derfor de vil ha den. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...