Anonym bruker Skrevet 19. august 2018 #1 Skrevet 19. august 2018 Er det å anbefale? Vi har sirkus i nabolaget nå, men har ikke vært på det...Det koster masse penger syns jeg siden vi ikke har så veldig mye å rutte med denne mnd og har 3 bursdager som må kjøpes gave til...Ungene har litt lyst men det var helt greit at vi ikke skulle..Kanskje vi kan gå til neste år hvis de kommer hit da og, hvis det er å anbefale da 😉 Anonymkode: b3da4...0ac
Anonym bruker Skrevet 19. august 2018 #2 Skrevet 19. august 2018 Jeg var på sirkus da jeg var 10 år ca. Syntes så synd på dyrene, så jeg bestemte meg for å aldri på sirkus igjen. Men så fikk jeg barn da vettu! Hehe Var der i fjor, med ei på 5 år, og to tenåringsjenter. Alle koste seg! Det var helt magisk !! Jeg ble helt bergtatt. Noe av deg beste jeg har sett 🤗 ikke mange dyr heller . Veldig mye kult akrobatikk osv. Jeg syns ihvertfall at det er veldig stas og gøy. Men det er veldig dyrt, men verdt det - det syns jeg at det er . Men hvis du har litt lite penger akkurat nå, kan dere ta det til neste år. Begynn å spare en tier nå og da i en boks. 😊 Anonymkode: d4eae...599
Anonym bruker Skrevet 19. august 2018 #3 Skrevet 19. august 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg var på sirkus da jeg var 10 år ca. Syntes så synd på dyrene, så jeg bestemte meg for å aldri på sirkus igjen. Men så fikk jeg barn da vettu! Hehe Var der i fjor, med ei på 5 år, og to tenåringsjenter. Alle koste seg! Det var helt magisk !! Jeg ble helt bergtatt. Noe av deg beste jeg har sett 🤗 ikke mange dyr heller . Veldig mye kult akrobatikk osv. Jeg syns ihvertfall at det er veldig stas og gøy. Men det er veldig dyrt, men verdt det - det syns jeg at det er . Men hvis du har litt lite penger akkurat nå, kan dere ta det til neste år. Begynn å spare en tier nå og da i en boks. 😊 Anonymkode: d4eae...599 Da skal jeg jammen ta med meg ungene hvis sirkus arnardo kommer hitover neste år 😀 Da er de 7, 12 og 14 år! Hi Anonymkode: b3da4...0ac
Anonym bruker Skrevet 19. august 2018 #4 Skrevet 19. august 2018 Har ikke gått på sirkus på mange år, jeg støtter ikke dyremishandling! Min datter har aldri vært på sirkus, og jeg har ingen dårlig samvittighet for det. Selvsagt blir det en annen sak om det er uten dyr, da kunne vi gått, men det har ikke skjedd til nå. Anonymkode: 031d1...c5a
Anonym bruker Skrevet 19. august 2018 #5 Skrevet 19. august 2018 Etter min mening, ikke verd billettprisen. Nå har vi gjort det en gang, så da holdt det.. Anonymkode: b2216...002
Anonym bruker Skrevet 19. august 2018 #6 Skrevet 19. august 2018 De eneste dyra de hadde sist var noen hunder og ponnier. Anonymkode: dc5b1...45f
Anonym bruker Skrevet 19. august 2018 #7 Skrevet 19. august 2018 Dyrene fikk hele tiden godbit underveis og det så ut som de koste seg Anonymkode: ae196...fea
Anonym bruker Skrevet 19. august 2018 #8 Skrevet 19. august 2018 Jeg har jobbet på sirkuset for noen år siden. De få dyrene som er der, har det veldig godt. Dra og kos dere hvis dere får muligheten neste år. Er verd en tur Anonymkode: 1f2d7...417
Anonym bruker Skrevet 19. august 2018 #9 Skrevet 19. august 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Da skal jeg jammen ta med meg ungene hvis sirkus arnardo kommer hitover neste år 😀 Da er de 7, 12 og 14 år! Hi Anonymkode: b3da4...0ac Jeg syns det jeg 😁 Veldig underholdende ! Fikk lyst til å fortelle alle jeg kjente om sirkuset, ble så imponert 😊 mye talent! Ang dyrene.. Jeg vil tro at norsk sirkus tar vare på dyrene. De var på scenen så kort tid, at jeg tenkte at det ikke var vits at de kom på. Det var hunder som gjorde triks, typ 3 kuer, 3 kameler og 3 lamaer som gikk noen runder. I pausen kunne man betale 10 kr for å gå på baksiden av sirkuset for å se nærmere på dyrene. De gikk å gresset på et stort område. Anonymkode: d4eae...599
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå