Gå til innhold

Har mannen deres stiv penis gjennom hele «akten»?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller faller den litt sammen når den ikke blir direkte stimulert?

jeg lurer veldig på dette, og forrige tråd gav meg lite svar, så omformulerer spørsmålet mitt.

Anonymkode: 522e9...bf0

Skrevet

Selvsagt er den knallhard gjennom hele akten.

Anonymkode: 520c5...721

Skrevet

Nei, og det forventer jeg heller ikke. Det går å kose med en halvslapp penis, mange menn liker at man suger den i stå osv. Det blir som en liten lek å få den opp igjen. 

Anonymkode: 4497e...aa3

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Nei, og det forventer jeg heller ikke. Det går å kose med en halvslapp penis, mange menn liker at man suger den i stå osv. Det blir som en liten lek å få den opp igjen. 

Jada kjempe gøy med ett helt tydlig tegn på at han ikke tenner på deg..

Skrevet

Helt stiv ja.

Anonymkode: 27824...123

Skrevet

Ja.

Hvorfor skrive "akten"? Det heter samleie. 

Anonymkode: e6832...585

Skrevet

Stiv ja. Men hvor lenge varer akten hos dere da?

Anonymkode: f680e...69f

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jada kjempe gøy med ett helt tydlig tegn på at han ikke tenner på deg..

Dette er jo en myte. På samme måte som kvinner, kan menn bli tent, men kjønnsorganet ikke henger helt med. 

Til hi; nei, ikke alltid stiv gjennom hele greia, PG det gjør meg ingenting, da kan vi stort sett holde på mye lenger. Eksen var stiv fra han skjønte det ble noe på ham, så var det tre jukk og over. Min nåværende kjæreste kan kontrollere det litt selv, og vi kan da holde på i timesvis om vi vil. Vet hva jeg foretrekker iallfall ;)

Anonymkode: f77b0...c84

Skrevet

Det er normalt at den ikke forblir stiv hele tiden, så ikke hør på dem over her! Det er helt unødvendig for dem å skrive slike ting!!

Med min mann varierer det, men det hender den blir slappere, men den reiser seg med en gang om den skal til action. Og som nevnt av en over, så liker min mann at jeg suger den hard igjen.

Men det er som sagt helt normalt!

Anonymkode: 767d0...8ef

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja.

Hvorfor skrive "akten"? Det heter samleie. 

Fordi jeg ikke mener selve samleiet, men hele akten. Samleiet er jo bare en liten del av seksualakten- hos oss i alle fall (heldigvis).

Skrevet

Ja, jeg har aldri opplevd at mannen har blitt slappere, han er like stiv hele akten. 

Han er nå 48 år gammel og vi har vært sammen i 20 år, så kanskje det endrer seg de neste årene? Jeg har vært gjennom overgangsalderen og er tørrere, så jeg må bruke glidemiddel, men mannen har som sagt ikke møtt på noen "problemer" med potensen.

Anonymkode: 5eb69...173

Skrevet

Ja! Stiv fra han skjønner at det blir noe på ham 😅 Vært sammen i 13 år, aldri opplevd slapp penis med han.

Anonymkode: 16108...183

Skrevet

Ja den er helt stiv hele tiden. Uansett hvor lenge samleiet varer og hva vi gjør (opp mot 1 time).

Har vært med andre menn der pikken stadig ble halvslapp og trengte stimuli, og det ble slitsomt fordi det tok så mye fokus  

For meg er god potens mye viktigere enn størrelse. 

Anonymkode: 3d8c4...e9e

Skrevet

Altså, det er forskjell på hvor hard den blir. Dvs, hvis han har drukket mye så er den innimellom litt slappere enn om ikke osv. Hvis vi hadde sex for 15 minutter siden, så er det ikke sikkert den blir like knallhard som den var da. Men den blir alltid stiv nok til å føre den inn og ha god sex, og den varer alltid hele akten. 

I 98% av tilfellene står den i stram giv akt både morgen og kveld, og hele akten, uansett hvor lenge den varer..

Anonymkode: ba859...597

Skrevet

Min mann blir stiv bare han ser rumpen min🤣 han er faktisk stiv lenge etter og det har hendt han har konfetti ganger på en akt hvis han fortsetter og jeg ikke har kommet. 

Anonymkode: aaba9...6fe

Skrevet

Men jeg må legge til at han er den eneste mannen jeg noen gang har hatt sex med som er slik. 

Anonymkode: aaba9...6fe

Skrevet (endret)
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det tror jeg bare ikke at jeg hadde giddet på lang sikt.... 😬

Endret av Ariel83
Skrevet

Som regel. Hender han kan bli distrahert eller nervøs for å bli det, men ikke ofte. 

Anonymkode: 1d2e0...e18

Skrevet

jeg er ikke gift og er singel, men har en elsker, og han er veldig hard hele tiden ja

Anonymkode: ba2c4...1df

Skrevet

Ja, men så er det ikke så slitsomt å ha den stiv i 10 minutter heller 

Anonymkode: 356fa...4e9

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Fordi jeg ikke mener selve samleiet, men hele akten. Samleiet er jo bare en liten del av seksualakten- hos oss i alle fall (heldigvis).

Så skriv "hele tiden mens dere har sex". "Akten" høres ut som noe fra Victoriatiden!

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Så skriv "hele tiden mens dere har sex". "Akten" høres ut som noe fra Victoriatiden!

Så du vil bruke seks ord på noe som kan beskrives med ett? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...