Anonym bruker Skrevet 18. august 2018 #1 Skrevet 18. august 2018 Vil bake noe godt de kan ha til lunsj. 🙂 Helst noe som kan fryses. Anonymkode: 99ab5...8d5
Anonym bruker Skrevet 18. august 2018 #2 Skrevet 18. august 2018 fylte horn nistemuffins porsjonsomeletter i muffinsformer Anonymkode: 5dc3e...f04
Anonym bruker Skrevet 19. august 2018 #4 Skrevet 19. august 2018 Her går det i pizzasnurrer, hver eneste dag. Lager litt grov deig, har på pizzasaus, skinke og ost før jeg ruller sammen og kutter i skiver, litt ost på toppen og steker. Legger i frysa og ungene tar to hver morgen i matboksen, pluss litt frukt/grønnsaker da. Anonymkode: 51256...e74
Anonym bruker Skrevet 19. august 2018 #5 Skrevet 19. august 2018 Minigulrøtter Kald havregrøt Blåbær Anonymkode: 8647a...735
Mandala Skrevet 19. august 2018 #6 Skrevet 19. august 2018 Grove vafler, gulrotmuffins. Begge disse delene har frøkna her bestilt de nærmeste skoledagene. Ellers er jo pizzasnurrer en slager ja. Pitabrød med fyll. Tortillalefser med fyll (det er ikke akkurat Ã¥ bake noe da).Â
Anonym bruker Skrevet 19. august 2018 #7 Skrevet 19. august 2018 37 minutter siden, Anonym bruker skrev: Her går det i pizzasnurrer, hver eneste dag. Lager litt grov deig, har på pizzasaus, skinke og ost før jeg ruller sammen og kutter i skiver, litt ost på toppen og steker. Legger i frysa og ungene tar to hver morgen i matboksen, pluss litt frukt/grønnsaker da. Anonymkode: 51256...e74 Å de blir ikke tørre og dårlige til lunsj? Sønnen min liker godt pizzasnurr så har prøvd å ha det med i matpakken men han sa det ikke var godt da. Så prøvde selv å ta med noen på jobb å de var jo blitt så tørre å smakte ikke noe godt lenger dessverre. Anonymkode: 75d0e...4e4
Anonym bruker Skrevet 19. august 2018 #8 Skrevet 19. august 2018 37 minutter siden, Anonym bruker skrev: Minigulrøtter Kald havregrøt Blåbær Anonymkode: 8647a...735 Har du grøten i vanlig matboks? Eller sånn matboks med kjøleelementer? Anonymkode: 75d0e...4e4
Anonym bruker Skrevet 19. august 2018 #9 Skrevet 19. august 2018 22 minutter siden, Anonym bruker skrev: Å de blir ikke tørre og dårlige til lunsj? Sønnen min liker godt pizzasnurr så har prøvd å ha det med i matpakken men han sa det ikke var godt da. Så prøvde selv å ta med noen på jobb å de var jo blitt så tørre å smakte ikke noe godt lenger dessverre. Anonymkode: 75d0e...4e4 Nei, de blir ikke det altså. Men jeg lager de ikke kjempegrove, kanskje det har noe med saken å gjøre? De er jo frosne om morgenen, og tiner til lunsj, men de er like gode. Eldste sønn her har de også med på tur og spiser av de i flere dager. Anonymkode: 51256...e74
Anonym bruker Skrevet 19. august 2018 #10 Skrevet 19. august 2018 min er veldig glad i grove taco lomper med snefrisk, laks og grønnsaker Anonymkode: 88891...32b
Anonym bruker Skrevet 19. august 2018 #11 Skrevet 19. august 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Har du grøten i vanlig matboks? Eller sånn matboks med kjøleelementer? Anonymkode: 75d0e...4e4 Vanlig Anonymkode: 8647a...735
Anonym bruker Skrevet 19. august 2018 #12 Skrevet 19. august 2018 Pizzasnurrer eller horn er det jeg baker og fryser ned. Har det som oftes som krisemat i fryseren. Bommer vi med brødmengden har vi noe vi kan slenge i matpakka som tiner til de skal spise. Jeg serverer ikke fancy skolemat, de får brødskiver med pålegget de vil ha men de får alltid endel frukt med seg. Jeg vurderte litt me fancy matpakker en stund, men når eldste nektet å ha slik måtte jeg jo spørre hvorfor. Og forklaringen overrasket meg litt: de som har fancy matpakke på skolen får jo aldri spist opp maten sin, det er alltid så mye styr. Så hun ville ha brødskive og litt forskjellig frukt og grønt bare. Har vi rester av salat de liker får de det med seg, men det er ikke så ofte. Kutter frukt og grønt i staver eller sender med frukt som ikke er så store slik at de kan ta med seg en neve når de skal ut i friminutt om de vil. Minste syns det er veldig kjekt for hun klarer ikke å spise mye frokost, så i første friminutt tar hun en neve fra matboksen når hun skal ut. Anonymkode: a255a...b5b
Anonym bruker Skrevet 19. august 2018 #13 Skrevet 19. august 2018 Her pleier vi å ha taco på fredager og på søndager baker vi brød. Pleier å ta litt av brøddeigen og lage horn med tacorestene inni (kjøttdeig, ost, mais, tacosaus) og det er veldig populært å få i matboksen. Ellers har de stort sett med seg brødskiver og litt frukt, yoghurt, smoothie etc. Anonymkode: 08c99...769
Anonym bruker Skrevet 19. august 2018 #14 Skrevet 19. august 2018 Bli med i gruppen matpakkemamma på Facebook vis du er på der 🙂 Anonymkode: a4433...364
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå