Anonym bruker Skrevet 21. august 2018 #26 Skrevet 21. august 2018 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Ja, selvfølgelig mener jeg det. Du spammer, du er lett gjenkjennelig Anonymkode: 8d2bf...03b Jeg har ikke skrevet noe om lesbiske/bifile kvinner på dette forum tidligere, så jeg vet ikke hva du surrer om når du skriver at jeg er "lett gjenkjennelig". Men jeg vet av personlige erfaringer at "heterofile" kvinner har lettere for å gå til sengs med sine likekjønnede, både med og uten alkohol i bildet. Anonymkode: 04f63...a29
Anonym bruker Skrevet 21. august 2018 #27 Skrevet 21. august 2018 12 timer siden, Anonym bruker skrev: Selv de mest "heterofile" kvinnene er i utgangspunktet litt lesbiske, uansett om de innrømmer det eller ei. Så for deg så holder det bare å be en venninne av deg hjem en kveld, drikke litt vin sammen, få intim nærkontakt med henne, beføl henne på ulike steder på kroppen før dere gir hverandre et første kyss og innen 10 sekunder etter første kyss så tungekysser dere og dere vil holde på helt frem til dere gir hverandre orgasme med slikking,fingring og mus mot mus. Vanskeligere enn som så er det ikke Anonymkode: 04f63...a29 Er så drittlei av deg! Anonymkode: fe375...3bf
Anonym bruker Skrevet 21. august 2018 #28 Skrevet 21. august 2018 24 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er så drittlei av deg! Anonymkode: fe375...3bf Gjør det vondt og høre sannheten? Anonymkode: 04f63...a29
Anonym bruker Skrevet 21. august 2018 #30 Skrevet 21. august 2018 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Gjør det vondt og høre sannheten? Anonymkode: 04f63...a29 Syns du lesbisk/bifil er et skjellsord eller noe man bør skamme seg over, altså? For hvis ikke, hvorfor skulle noen bli fornærmet over å bli kalt det? Det er vel pr i dag ikke mer stigmatiserende enn å bli kalt "venstrehendt" eller "mørkhåret". Feilen er jo bare at du insisterer på å kalle blonde høyrehendte folk for mørkhårete venstrehendte. Ingen blir sure for det, eller føler skam eller får vondt av å høre det. Men de syns bare at du er idiot, fordi du ikke klarer å se at, nei, de er ikke mørkhårete eller venstrehendte. Du tar bare feil, og beskriver dem som noe annet enn det som er tilfelle. Anonymkode: 031ca...66c
Anonym bruker Skrevet 23. august 2018 #31 Skrevet 23. august 2018 Her er det nok mange som kjenner seg igjen. https://www.dagbladet.no/magasinet/camilla-sa-for-seg-et-liv-med-mann-og-barn-et-kyss-i-en-mork-kjeller-endret-alt/70015319 Anonymkode: 04f63...a29
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå