Gå til innhold

Er det mulig å bli gravid visst......

Anbefalte innlegg

Hei. Har gått på p-piller ca 3 år. Har ila disse årene glemt pillen ved et par anledninger og da har mensen kommet innen et døgn Hver gang! Nå har jeg sluttet på pillen da vi skal førsøke å bli gravide.. men, denne gangen har jeg ikke fått mensen.sluttet for 4 uker siden... Nå føler jeg meg faktisk gravid.. men.. er det i det hele tatt mulig? Har jo ikke hatt mensen på 1 år.. kan man bli gravid etter pillestopp uten å ha hatt mensen?? :o 

Anonymkode: 64502...55a

Fortsetter under...

På 18.8.2018 den 14.11, Anonym bruker skrev:

Hei. Har gått på p-piller ca 3 år. Har ila disse årene glemt pillen ved et par anledninger og da har mensen kommet innen et døgn Hver gang! Nå har jeg sluttet på pillen da vi skal førsøke å bli gravide.. men, denne gangen har jeg ikke fått mensen.sluttet for 4 uker siden... Nå føler jeg meg faktisk gravid.. men.. er det i det hele tatt mulig? Har jo ikke hatt mensen på 1 år.. kan man bli gravid etter pillestopp uten å ha hatt mensen?? :o 

Ja,det kan du☺️

Anonymkode: b4928...7a9

På 18.8.2018 den 14.11, Anonym bruker skrev:

Ja, klar man kan bli gravid. 

Jeg brukte minipiller og hadde aldri mensen da det var en av bivirkningene. Jeg sluttet med minipiller og ble gravid med en gang  (fikk ikke mensen)

Anonymkode: bcdc5...6d6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...