Gå til innhold

Herbalife til barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan jeg bruke Herbalife til barn? Ikke som erstatter for vanlig mat selvsagt men som tillegg. Har en gutt som ofte går på skolen uten frokost fordi han ikke klarer mat om morgenen. Tenkte å eventuelt bruke Herbalife og lage smoothie av det sammen med bær og havregryn.

Anonymkode: 3b44e...148

Fortsetter under...

Skrevet

Min umiddelbare reaksjon er: NEI! Lag vanlig smoothie av frukt/bær, yoghurt, melk, juice osv. 

Anonymkode: f672e...f81

Skrevet

Nei, lag en vanlig smoothie. Hvorfor i alle dager skal du bruke Herbalife?

Anonymkode: ff761...692

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Nei, lag en vanlig smoothie. Hvorfor i alle dager skal du bruke Herbalife?

Herbalife består av viaminer, mineraler etc, alt det kroppen trenger til en god start på dagen Blodsukkeret stabiliseres og en får mer energi.

Skrevet

Ja. Min unge får får det med helmelk. Shaken inneholder alt han trenger og han syns den er god, så hvorfor ikke????! 

Anonymkode: db142...06f

Skrevet

Skolen sier jo at han er trøtt og uopplagt når han kommer på skolen fordi han ikke har spist frokost. Men kan ikke akkurat tvinge i han mat om morgenen heller,selv blir jeg skikkelig dårlig om jeg tvinger i meg mat tidlig om morgenen.

Annonse

Skrevet

Jeg har to som ikke liker frokost. Jeg gjør heller ikke det så jeg tar en shake istedet. De får også og det fungerer mye vedre enn ingen frokost. Ikke er det farlig i det hele tatt

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja. Min unge får får det med helmelk. Shaken inneholder alt han trenger og han syns den er god, så hvorfor ikke????! 

Det samme tenker jeg. Hvilke type synes ungen de var god? Usikker på hvilke jeg eventuelt skal kjøpe.

Skrevet
1 minutt siden, Edelweis skrev:

Jeg har to som ikke liker frokost. Jeg gjør heller ikke det så jeg tar en shake istedet. De får også og det fungerer mye vedre enn ingen frokost. Ikke er det farlig i det hele tatt

Godt å høre at jeg ikke er helt på villspor :) Småen elsker smoothie så tenkte å lure inn noe Herbalife der å se om han liker det.

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Fordi det er dyr humbug

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Fordi det er dyr humbug

Penger er ikke noe problem 

Skrevet

Om han liker smoothie er det jo bare å gi ham en skikkelig smoothie til frokost. Man trenger ikke overpriset vitaminpulver når råvarene er gode!

Jeg har også en gutt som ikke er så glad i frokost. Det løser seg delvis ved at jeg vekker ham tidligere så han rekker å få kroppen i gang og kan spise før han går. I tillegg er det mulig å få en god start på dagen og evn få unna litt lekser=mindre stress senere på dagen.

Anonymkode: 9c06e...4ed

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Penger er ikke noe problem 

For det var det som var poenget mitt 🙄 Men hvis du vil betale for å bli lurt trill rundt av et pyramideselskap, vær så god

Annonse

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

For det var det som var poenget mitt 🙄 Men hvis du vil betale for å bli lurt trill rundt av et pyramideselskap, vær så god

Dette!!👆 

Og en ting er å lure seg selv med det, men å pakke ungene full av det sølet er verre. Og helt vanlig, NATURLIG frukt, bær og grønnsaker inneholder også masse vitaminer, mineraler osv. 

Anonymkode: f672e...f81

Skrevet

Tja.. Nå inneholder dessverre herbalifeshakene en del soya, og soya er kjent for å ødelegge stoffskiftet hos folk. Ville ikke tatt den sjansen. 

Anonymkode: 6bfdb...8e9

Skrevet

Veldig mange seg opp i prisen på det,at det koster litt gjør ingenting når det er ett produkt jeg har troen på.

Skrevet
17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Veldig mange seg opp i prisen på det,at det koster litt gjør ingenting når det er ett produkt jeg har troen på.

Og hva tror du produktet vil gjøre for barnet ditt da?

Skrevet

Jeg lager smothie til mine unger med bær, joghurt, havregryn, chiafrø, OG proteinpulver! Mellomste spiser ikke med mindre vi passer på, og det eneste han spiser er rent kjøtt, grønnsaker, og skive med nugatti. Så da får han litt proteinboost i smothien. Det tenker jeg er problemfritt så lenge det ikke erstatter vanlig mat.

Anonymkode: bce10...a12

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Herbalife består av viaminer, mineraler etc, alt det kroppen trenger til en god start på dagen Blodsukkeret stabiliseres og en får mer energi.

Nei, du må ta kosttilskudd ved siden av kuren. 

Anonymkode: 7a906...dae

Skrevet

Stå heller opp tidligere om morgenen slik at dere rekker å få i gang kroppen og spise en god rolig frokost sammen.

Anonymkode: a11c8...3da

Skrevet
40 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg lager smothie til mine unger med bær, joghurt, havregryn, chiafrø, OG proteinpulver! Mellomste spiser ikke med mindre vi passer på, og det eneste han spiser er rent kjøtt, grønnsaker, og skive med nugatti. Så da får han litt proteinboost i smothien. Det tenker jeg er problemfritt så lenge det ikke erstatter vanlig mat.

Det skal absolutt ikke erstatte vanlig matt men som ett tillegg. Hvilken smak har du valgt på pulveret når du skal lage smoothie? Min gutt spiser verken kjøtt eller kylling så her er der håpløst :P

Skrevet

Utfordringen min er at jeg starter så tidlig på jobb at jeg ikke har mulighet til å lage noen smoothie for dem før skolen. Derfor er shake helt ok for å starte dagen. Men at de inneholder soya det visste jeg ikke så det skal jeg revurdere

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvilken vitaminer og mineraler inneholder Herbalife Shake?

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det skal absolutt ikke erstatte vanlig matt men som ett tillegg. Hvilken smak har du valgt på pulveret når du skal lage smoothie? Min gutt spiser verken kjøtt eller kylling så her er der håpløst :P

Nei, det regna jeg ikke med heller :) 

bruker sjokolade og vanilje. Det blir veldig kamuflert. Men et annet tips er å lage vafler med det også! 

Skrevet

Hadde heller kjøpt smoothie på flaske e.l. enn å gi shake som er basert på soya altså...

Anonymkode: 6a04f...738

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...