Gå til innhold

Spiser din samboer av nugattien til barna?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Her er det ikke barna, men samboer som spiser Nugatti. Hvordan er det til dere? 

Anonymkode: d9c66...d62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja! Barna får nugatti kun på lørdager, likevel minker det farlig fort i boksen.

Ikke at det er noe problem så lenge barna ikke ser han, men han kjøper ikke ny når han tømmer boksen.

Anonymkode: 8ab3c...39f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i huset er det jeg som spiser nugatti, et par brødskiver i uken. Barna spiser innimellom, kanskje hver 14 dag. Er oppvokst med nugatti på bordet til hvert måltid og har et veldig avslappet forhold til det, samme med godteri og annen kosemat. Vil man ha nugatti spiser man det. Ser at barn vi har på besøk ikke har et like avslappet forhold til dette og er det noen vi må gjemme boksen for er det dem. 

Anonymkode: ae730...76f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er det ingen som eier pålegget og alle får spise det de vil... 

Mannen spiser nugatti av og til ja 

Anonymkode: 7d500...356

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har bestandig Nugatti i huset, men det er alle sitt, ikke bare ungenes. Alle får spise det de vil, men en boks holder i mange uker. Det er nok mannen som spiser mest . Han har vokst opp med søtt pålegg til frokost. (Han er ikke norsk) ungene velger som regel andre ting.

Anonymkode: 08d5a...756

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnas nugatti? Det er vår nugatti. Selv om det er mellomste som spiser det mest. Han spiser nugatti hver dag. Jeg spiser innimellom. Mannen aldri

Anonymkode: 2cb86...7b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  Barnas nugatti? Er det en selvfølge at det er bare barn som skal spise det? 😋

Her har vi som oftest nugatti i huset. Ungene er ikke spesielt glad i det. Jeg og mannen min spiser det av og til. Egentlig syns jeg Nutella er best, men mannen nekter å spise det pga palmeolje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg spiser dessverre nugatti hver dag. Avhengig fra jeg var i bleiealder 😳

Setter den frem til barna en gang i blant. Bare ett av barna som krangler litt på at jeg får spise det hver dag og ikke de, og det er det barnet som aldri forsyner seg når boksen blir satt fram 🤪

Anonymkode: a82a3...7a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barna mine har aldri kjøpt Nugatti. Min mann eller jeg kjøper inn Nugatti. Alle som vil kan spise Nugatti når som helst. Vi spiser vel 4 bokser i året. Helt akseptabelt forbruk av sjokoladepålegg.

Anonymkode: 34bf8...34f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den nugattiboksen er da like mye vår som ungene sin. Og det er nok jeg som spiser mest av den 🙈

Anonymkode: f254b...d46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen spiser Nugatti her. Men hvis mannen vil spise det ville det vært greit. Men ikke som hverdagspålegg. 

Nugatti, corn flakes, egg og bacon etc er slikt som hører helga til i dette huset.

Anonymkode: 90a54...de5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nugatti? Nei, men nutella, oh yeah! Eller, mest meg da. Trur jammen eg skal lage sjokopålegg sjølv igjen 😍

Anonymkode: c0b86...ec7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Her er det ikke barna, men samboer som spiser Nugatti. Hvordan er det til dere? 

Anonymkode: d9c66...d62

til dere...? 

Anonymkode: c96e7...db0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Her får alle sjokoladepålegg om de vil. 

Anonymkode: e96de...84e

Høres sunt ut :p!!!

Anonymkode: c96e7...db0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Her er det ikke barna, men samboer som spiser Nugatti. Hvordan er det til dere? 

Anonymkode: d9c66...d62

Er det bare barnas? Her har alle lov å spise nugatti om man vil🙄

 

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja! Barna får nugatti kun på lørdager, likevel minker det farlig fort i boksen.

Ikke at det er noe problem så lenge barna ikke ser han, men han kjøper ikke ny når han tømmer boksen.

Anonymkode: 8ab3c...39f

For en rar ting, han må kjøpe nytt når den er tom? Er det alltid slik at den som tømmer noe må kjøpe ny? Altså har dere delt husholdning?

 

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ingen spiser Nugatti her. Men hvis mannen vil spise det ville det vært greit. Men ikke som hverdagspålegg. 

Nugatti, corn flakes, egg og bacon etc er slikt som hører helga til i dette huset.

Anonymkode: 90a54...de5

Du bestemmer hva en voksen mann skal spise, og hvor mye? 

 

Ofte når jeg leser her inne, skjønner jeg hvorfor mannen er så fornøyd med meg, jeg behandler han bla ikke som et barn uten egne meninger og den slags. Ikke dikteterer jeg, ikke lager jeg regler for han osv. Jeg er glad jeg har en voksen, oppegående og velfungerende mann😉

Anonymkode: 9e270...4dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i huset spiser barna og se voksne det de vill på brødet og alle varierer, vi har sjokoladepålegg tilgjengelig men det er sjelden noen velger det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Her er det ikke barna, men samboer som spiser Nugatti. Hvordan er det til dere? 

Anonymkode: d9c66...d62

Har barna kjøpt nugattiboksen selv ? 

Her er nugattien familien sin. Mannen spiser en brødskive hver dag. Lillebror på 2 år innimellom, storesøster på 6 år annen hver dag ca. 

Hvis det er vanskelig å få i barna mat, er det bedre at de får en brødskive med Nugatti på og spise den. 

T.o.m barnehagen sa at vi kunne ta med en brødskive med det. 

 

Anonymkode: 98c88...248

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er ikke noe orden på noen her. Ferska foresten sønnen min i å spise MIN gulost. Fullstendig anarki! 

Anonymkode: 2757b...941

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har Nugatti i huset da jeg synes det er godt. Men det kan gå måneder i mellom jeg kjøper det. Barna spør heller ikke etter Nugatti. Men får en skive hvis vi har.

Anonymkode: e9c86...509

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...