Gå til innhold

Kan man sove over på flyplass?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

35 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har du virkelig aldri sett folk sove over på flyplassen?

Anonymkode: 9f0c0...72c

For en utrolig merkelig ting å spørre om med tanke på hovedinnlegget ditt hi. Gikk du surr i brukerene dine tro...

Anonymkode: 2be92...b6f

Annonse

For endel år siden, la jeg og mannen opp til det. Vi ankom Gardermoen etter midnatt, neste fly gikk grytidlig på morgenen. Vi fant oss et hjørne og la oss ned. Vi ble vekket med beskjed om at vi ikke fikk sove. Det endte med at vi sov på skift, da gikk det greit. 

Jeg sov over på Gardermoen i 2008, da jeg var ung 😂. Det skal jeg aldri i livet gjøre i igjen. Det var så mange som sov der. Var ingen ledige benker å sitte på. Satt på gulvet Ble en lang og slitsom natt. 0 søvn. 

Anonymkode: 8150f...f50

Annonse

36 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ville heller ha gått for en av hotellene rett i nærheten. Voksne mennesker som ligger benker? Virkelig? 

Anonymkode: da6e1...9ab

Når flyet går feks 5 på morgenen gidder ikke jeg å sjekke inn på hotell for noen få timer søvn nei.

Anonymkode: 8e495...239

Flyplasshotell er rimelige og har enkel standar, men alt er vel bedre enn å sove på en benk? Om så bare for noen timer er det vel bedre å få en egen seng og en vask til å pusse tennene i før man setter seg på et fly? Trodde ingen bevisst dro på flyplassen for å sove, men gjør det dersom man mister et fly/kansellert fly osv. 

Anonymkode: d0a34...7fa

Hadde kommet tidligere til flyplassen og sjekket inn på en av hotellene. Koster ikke mange kronene. OG man får faktisk frokost på noen av de. Er vel ingen andre enn tenåringer som ligger på en flyplass??

Anonymkode: da6e1...9ab

På 14.8.2018 den 10.38, Anonym bruker skrev:

Når flyet går feks 5 på morgenen gidder ikke jeg å sjekke inn på hotell for noen få timer søvn nei.

Anonymkode: 8e495...239

Men det er ikke så mange benker der. Kjipt å sove på gulvet. Har gjort det selv. Mareritt

Anonymkode: 8150f...f50

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Landet veldig sent en kveld og skulle ta et fly tidlig, da satt jeg i en skinnstol på Gardemoen og slappet av/ sov. 

Anonymkode: 86bfb...048

Det er da sto forskjell på å være i transfer og å være i avgangshallen før du i det hele tatt har sjekket inn.......

Anonymkode: fb608...490

På 14.8.2018 den 11.08, Anonym bruker skrev:

Flyplasshotell er rimelige og har enkel standar, men alt er vel bedre enn å sove på en benk? Om så bare for noen timer er det vel bedre å få en egen seng og en vask til å pusse tennene i før man setter seg på et fly? Trodde ingen bevisst dro på flyplassen for å sove, men gjør det dersom man mister et fly/kansellert fly osv. 

Anonymkode: d0a34...7fa

Det er da ingen automatikk i at flyplasshoteller er rimelige og har enkel standard. 

Anonymkode: 5c24a...c6d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...