Gå til innhold

Katteforsikring

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ville absolutt anbefale det ja! Ellers kan det bli veldig dyrt! Vi har hatt enormt utbytte ac vår forsikring. Vi har i If, siden det er rasekatt er det ganske dyrt.  Husker ikke helt, men noen hundre i mnd. Men verdt hver krone så langt.

Anonymkode: 210c3...404

Vi har forsikret begge våre katter hos Gjensidige. De skulle ha ganske mye pr katt egentlig men vi er totalkunde og de ga oss billigere bil- og innboforsikring så da endte vi opp med å betale 300 kr mindre pr måned :). Vi har to vanlige huskatter men anbefaler virkelig å få dem forsikret, uansett rase!

Annonse

Jeg har bare huskatter, men har valgt å ikke forsikre dem. Sparer heller 500 kr i måneden til kattene. Har derfor alltid penger til veterinær. Det er så mye forsikringen ikke dekker og det er også egenandel. Hvis du betaler 300 kr måneden  per katt i fem år, har du da betalt 18000 kr til forsikringsselskapet. Det skal være en ganske heftig operasjon på katten hvis den koster nærmere 20 000 kr. Mest sannsynlig vil du aldri få igjen beløpet du har betalt. Spar heller penger og vær ditt eget forsikringsselskap.

Anonymkode: 10c34...fb0

Jeg leser flere steder at mye ikke dekkes , slik du siste skriver. Blir jo bortkastet med 250-300kr mnd ( har 2 katter) om ting ikke dekkes og jeg likevel må ut med penger, da kunne jeg jo heller spart litt på egen konto hver mnd? 

Anonymkode: 6183b...532

13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har bare huskatter, men har valgt å ikke forsikre dem. Sparer heller 500 kr i måneden til kattene. Har derfor alltid penger til veterinær. Det er så mye forsikringen ikke dekker og det er også egenandel. Hvis du betaler 300 kr måneden  per katt i fem år, har du da betalt 18000 kr til forsikringsselskapet. Det skal være en ganske heftig operasjon på katten hvis den koster nærmere 20 000 kr. Mest sannsynlig vil du aldri få igjen beløpet du har betalt. Spar heller penger og vær ditt eget forsikringsselskap.

18000 dekker operasjon på brukket tå på katt. Ihvertfall for 10/11 år siden. Hva gjør du hvis uhellet skulle være ute før du har spart opp 18000? Å trekke tann på katt koster rundt 7000. Det har ene katten vår gjort det 2 ganger i år. Forsikringa dekker ca 5000 pr gang. 

Vi har forsikring i agria. Ca 300 i mnd. 

Anonymkode: 43ab0...1c9

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

18000 dekker operasjon på brukket tå på katt. Ihvertfall for 10/11 år siden. Hva gjør du hvis uhellet skulle være ute før du har spart opp 18000? Å trekke tann på katt koster rundt 7000. Det har ene katten vår gjort det 2 ganger i år. Forsikringa dekker ca 5000 pr gang. 

Vi har forsikring i agria. Ca 300 i mnd. 

Anonymkode: 43ab0...1c9

Da har du dyr veterinær. Betalte 5000 kr for operasjon av bekken etter påkjørsel her. Har jeg ikke spart opp nok penger gjør det ingenting. Jeg har mer enn nok😉

14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Min katt ble syk, og det har nok kostet meg rundt 20 000 bare det siste året. Angrer på at jeg ikke hadde forsikring

Anonymkode: ef4f1...b61

Jeg var hos Agria. De var fantastiske da katten min ble syk. Den siste uken hun levde kostet det vel 15000kr, og det var etter noen allerede heftige måneder. 

Vil anbefale å forsikre og ikke bare spare. Operasjon kan koste opp til 70000kr, om uhellet er ute. 

Anonymkode: f07e8...a31

Jeg var hos Agria. De var fantastiske da katten min ble syk. Den siste uken hun levde kostet det vel 15000kr, og det var etter noen allerede heftige måneder. 

Vil anbefale å forsikre og ikke bare spare. Operasjon kan koste opp til 70000kr, om uhellet er ute. 

Annonse

25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ville aldri betalt 70000 kr for å operere en katt. Galskap!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...