Gå til innhold

Har du kommoder fra Ikea?

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe en kommode til barnetøy og lurer på om noen her har erfaring med kommoder fra Ikea? Hvilken type isåfall? Har selv erfaring med Ivar hyllesystem fra Ikea og der faller skuffebunnene ut selv om det bare er lette ting (klær, garn osv.) i skuffene. Veldig irriterende og ikke i det hele tatt funksjonelt. Er kommodene fra Ikea også slik at bunnene faller ut når skuffen er full av klær? 

Anonymkode: d257b...924

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144352223-har-du-kommoder-fra-ikea/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har masse malm-kommoder og elsker de! Stor plass og ikke noe som faller ut. Man kan over tid brekke en av de listene mellom skuffene om man til stadighet stapper de fulle og presser skuffen inn, men utover det er de helt supre. Mannen hadde en tidligere til å lagre DVD og CD. De tålte det og

Anonymkode: d62e4...1db

Har flere kommoder fra Ikea og de tåler det de skal. De tåler ikke unger som ligger i de har jeg funnet ut, men det er de nok ikke laget for heller. Den ene kommoden jeg har står det max vekt i hver skuff, har ikke giddi å ta av klistremerke. Så vil faktisk tro det står hvor mye hver skuff tåler i beskrivelsen på kommoden både på produktet i butikk, nett og katalog. Slikt har jeg aldri nrydd meg om å lese, men det var faktisk litt lurt når det sto i skuffen. De minste skuffene tåler også mest vekt. 

Anonymkode: d773a...005

Annonse

Vi har oppbevaringsløsning fra IKEA inne i flere garderobeskap. (Husker ikke hva det heter, men det er tilsvarende Elfa, bare billigere). Vi er godt fornøyde. 

Har Malm-kommoder på jobb, de tåler hard bruk og fungerer godt. 

Anonymkode: d7a1d...da9

Jeg har 2 malmkommoder + malm nattbord. Er veldig fornøyd med de, gode dype skuffer som er stappfulle av klær. Har aldri opplevd at bunnene faller ned. Men hvis bunnene faller ned i den du har, så er det bare å putte superlim i sporene i skuffen, problem solved.

Anonymkode: 349e3...eb0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...