Gå til innhold

Ser noen streken? 😱

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, ser en veldig svak strek.. usikker på fargen og/eller om det er skyggestrek. Men det er noe der😊🤞 

Hvilken dag i syklusen er den tatt på?

Anonymkode: 942fa...15b

Hadde siste menstruasjon 17 juli. 

Aner ikke når EL var.

venter TR igjen tirsdag.  

Anonymkode: 43912...ece

Annonse

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hadde siste menstruasjon 17 juli. 

Aner ikke når EL var.

venter TR igjen tirsdag.  

Da er det absolutt håp🤞 jeg hadde ikke veldig mye sterkere strek da jeg testa første gangen, 8 do i  og nå er vesla 14 mnder😊

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Da er det absolutt håp🤞 jeg hadde ikke veldig mye sterkere strek da jeg testa første gangen, 8 do i  og nå er vesla 14 mnder😊

8 dpo skulle det selvfølgelig være.. stavekontroll ass.

Testet med billigstrimmel idag.

Ser så vidt at den kan være noe. Men synnes det er veldig svakt. Å klarer ikke stole på at det er noe!! Seøv om alt av symptomer er der!! 

EL måtte ha vært lenge etter jeg trodde ihvertfall...

IKM tirs 14. Synes snart testen må bli sterkere hvis det er en spire der..🙄

1 time siden, Anonym bruker skrev:

8B38E2B5-1425-42CE-8663-684E86763637.jpeg

Jeg har ikm 14-16 og mine tester er like svake. Masse symptomer. Hadde siste mens 16. Juli og El 31. Juli. Tørr ikke tro på de svake positive. Har kjøpt en digital men er litt redd for å ta den tilfelle den er negativ 🙄

2 timer siden, Edelweis skrev:

Jeg har ikm 14-16 og mine tester er like svake. Masse symptomer. Hadde siste mens 16. Juli og El 31. Juli. Tørr ikke tro på de svake positive. Har kjøpt en digital men er litt redd for å ta den tilfelle den er negativ 🙄

Det kan jo hende du produserer «mindre» HCG,som gjør at du må vente litt lenger på positiv test. Vet det er kjipt å vente,men prøv om et par/tre dager🙏🏼

Anonymkode: d9968...ec8

Annonse

2 timer siden, Edelweis skrev:

«Godt» å høre at flere jar svake tester lenge.. huff. Jeg blir utålmodig!!

ikm imorgen her... bruker 1 dag + - her.. så skal prøve å vente med å teste meg før ons.

Har igjen bare 1 billigtest å en digital🤯

Akkurat nå, Mamma2013.2015 skrev:

«Godt» å høre at flere jar svake tester lenge.. huff. Jeg blir utålmodig!!

ikm imorgen her... bruker 1 dag + - her.. så skal prøve å vente med å teste meg før ons.

Har igjen bare 1 billigtest å en digital🤯

Jeg tok en digital for noen dager siden.

»ikke gravid» 

men noen fortslte meg at det tok lengre tid før di slo ut iforhold til vanlige tester.. så da velger jeg å tro på det🤭

masse symptomer her også. Så er jo 99% sikker på at jeg er gravid.. men vil så gjerne ha en skikkelig strek!!! 

23 timer siden, Edelweis skrev:

Det er jo uten tvil en strek der😊               🤞 fingrene for positiv digital om en dag eller to!

På 13.8.2018 den 18.06, Anonym bruker skrev:

8B38E2B5-1425-42CE-8663-684E86763637.jpeg

Prøver på nytt, siterte feil innlegg.. 

Uten tvil en strek der😊

🤞 fingrene for positiv digital test om en dag eller to! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...