Anonym bruker Skrevet 10. august 2018 #1 Skrevet 10. august 2018 Jeg leser en god del, og liker det i grunnen mye bedre enn å se på tv/serier. Så ble jeg anbefalt Outlander (serien) av en venninne i fjor - hun mente bestemt at denne var midt i blinken for meg. Ble ikke noe Outlander på meg før tidlig i vår, da jeg syntes det hørtes litt vel urealistisk ut med det tidsreisegreiene.... Så ble jeg syk, og ga sesong 1 en sjanse på Netflix. Say no more, aldri vært så hekta på noe i mitt liv... <3 Har nå sett ferdig det som er, og venter på sesong 4 i november!! Så er det bøkene da... Er det noen som har sett serien først, og så lest bøkene etterpå? Omvendt pleier jo ikke å være noe vellykket... Jeg har liksom karakterene på netthinna og musikken i ørene, og føler litt at jeg ikke vil "røre" den opplevelsen, om dere skjønner? Samtidig så dør jeg etter å lese, siden det jo er mye grundigere enn det de kan få fram på film. Og så er jeg jo selvfølgelig veldig spent på fortsettelsen :-) Vet jeg må gå for den engelske versjonen, da bare noen bøker er oversatt til norsk, men det er ingen hindring. Noen som har bøkene og vet om et trygt nettsted der man kan kjøpe de som er kommet ut til nå? Tror hun skriver på siste bok enda? Anonymkode: 59f4a...c96
Anonym bruker Skrevet 10. august 2018 #2 Skrevet 10. august 2018 Bøkene er bra. Bedre enn serien på mange vis, som det pleier å være. De bør absolutt leses på engelsk. De har de sikkert på amazon, hvis ikke så tror jeg du får de som E-bok på Ark.no. Anonymkode: 37fb9...300
Anonym bruker Skrevet 10. august 2018 #3 Skrevet 10. august 2018 Elsker serien og bøkene.jeg så de to første sesongene på TV først før jeg leste bøkene. Det er 8 bøker jeg holder på med de to siste nå.Vil ikke at det skal ta slutt.enig i tidligere anbefaling å lese de på engelsk.Det er mye lesestoff så mye er ikke med i serien. Anonymkode: 6ef7b...7ff
Anonym bruker Skrevet 10. august 2018 #4 Skrevet 10. august 2018 24 minutter siden, Anonym bruker skrev: Bøkene er bra. Bedre enn serien på mange vis, som det pleier å være. De bør absolutt leses på engelsk. De har de sikkert på amazon, hvis ikke så tror jeg du får de som E-bok på Ark.no. Anonymkode: 37fb9...300 Du får kjøpt alle bøkene i bokhandler på nett Anonymkode: 6ef7b...7ff
Anonym bruker Skrevet 10. august 2018 #5 Skrevet 10. august 2018 Elsker bøkene og serien! Anonymkode: d6815...e12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå