Gå til innhold

Jeg ønsker innspill på hvordan det er å bo i Kristiansand...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hørt at øst for Kristiansand er best å bo?

Hva med Ternevig? Møvik? Andøya? Kom med all info dere vet. På forhånd tusen takk 

Anonymkode: 0972d...96c

Fortsetter under...

Skrevet

Har ingen noen innspill? 

Skrevet

Øst er ikke bedre enn vest bare mer snobbete enkelte plasser, de nye områdene er utrolig tett i tett og veldig overpriset etter min mening å, men det er mange fine steder også altså:). Mange fine plasser å bo på vestsiden. Ville styrt unna slettheia og tinnheia på vestsiden. Andøya og områdene der er fine, mange barn og de jeg kjenner som bor der trives godt. Syntes og Søgne og Songdalen på vestsiden er flotte plasser, gode oppvekstvilkår for barn og aktive idrettslag. De blir jo snart en del av Kristiansand pga kommunesammenslåingen.

Anonymkode: c19a3...9a5

Skrevet

Jeg bor på østsiden og ville ikke bodd noe annet sted. Fineste er Tømmerstø, Odderhei, Dvergsnes. Men, både Søm og Hånes er også flotte steder. 

Styr unna Slettheia og Tinnheia.

Anonymkode: 86c79...dfa

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Øst er ikke bedre enn vest bare mer snobbete enkelte plasser, de nye områdene er utrolig tett i tett og veldig overpriset etter min mening å, men det er mange fine steder også altså:). Mange fine plasser å bo på vestsiden. Ville styrt unna slettheia og tinnheia på vestsiden. Andøya og områdene der er fine, mange barn og de jeg kjenner som bor der trives godt. Syntes og Søgne og Songdalen på vestsiden er flotte plasser, gode oppvekstvilkår for barn og aktive idrettslag. De blir jo snart en del av Kristiansand pga kommunesammenslåingen.

Anonymkode: c19a3...9a5

Tusen takk for svar. Det er så herlig å få inside information  😊

Vi drømmer om å flytte, men er ikke så kjent med plassene 

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg bor på østsiden og ville ikke bodd noe annet sted. Fineste er Tømmerstø, Odderhei, Dvergsnes. Men, både Søm og Hånes er også flotte steder. 

Tusen takk for svar 😊 Setter veldig pris på det.

Annonse

Skrevet

Jeg er jo veldig kjent i Bergen og vet hvor jeg ikke ville bodd, men Kristiansand er vi ikke så kjent med 😊

Så tusen takk for tips 

H.i.

Skrevet

Ville ikke kjøpt hus på slettheia. 

Men vågsbygd, Andøya, Voiebyen er fine plasser. 

Anonymkode: d8d96...128

Skrevet

Jeg synes Lund er et fint sted jeg. Barnevennlig og sentrumsnært. Og så Søm og Vågsbygd ja. 

Enig med de andre, styr unna Slettheia og Tinnheia....

Anonymkode: 2ae93...486

Skrevet

Jeg er oppvokst i Voiebyen. Nå er det nesten en mannsalder siden jeg flyttet derfra, men jeg har bare gode minner derfra. 

Anonymkode: 55d99...395

Skrevet
12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hva er galt med Tinnheia? Hadde besteforeldre der som liten og ble litt nyskjerrig😊 Husker det som en trivelig plass men det kan jo selvfølgelig ha mer med besteforeldrene mine å gjøre enn plassen i seg selv. Det er jo også noen år siden....host, host😂

Anonymkode: 1ed2f...e7c

Skrevet

Forholdvis nyinnflyttet. Endte tilfeldigvis opp på Hellemyr. Stortrives her. Fantastisk plass for barnefamilier, du får mye bolig for pengene og ligger rett ved naturen med både lysløype og endeløse skogsstier. 

Anonymkode: 2645f...2ac

Skrevet

Tusen hjertelig takk for innspill, det er gull verdt 💙💚

Annonse

Skrevet

Det ser egentlig ut som de fleste plasser er ok bortsett fra Tinnheia og Slettheia 😊😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...