Anonym bruker Skrevet 9. august 2018 #1 Skrevet 9. august 2018 Jeg shopper mye og får nyhetsbrev fra butikkene. Nå er ENDELIG Gullkorn på plass. Men helt ærlig, klærne er jo helt vanlige. Du får jo samme type klær på alle butikker. De anorakkene er grusomme, og klærne er helt vanlige. Mange andre klesmerker som er myyye finere. Synes dere her at Gullkorn er spesielt fint? Anonymkode: 6502f...0ef
Anonym bruker Skrevet 9. august 2018 #3 Skrevet 9. august 2018 Enig. Det verste er at jeg fikk litt klær fra dette merket i gave til jenta mi i fjor, og kvaliteten på stoffet var elendig. Bodyene var laget av sånn slamsete bomullsstoff som mister all fasong etter fem minutters bruk. Buksene hadde ekstremt løsrevet stoff og fikk hull med en gang. Kjøper bedre kvalitetet på Cubus, liksom. Til sammenligning har MeMini imponert meg utrolig mye, med flott design, kvalitet og snitt. Men det virker som Gullkorn har ‘tatt over’ i hodet til folk! Anonymkode: 9a48d...b58
Anonym bruker Skrevet 9. august 2018 #4 Skrevet 9. august 2018 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Enig. Det verste er at jeg fikk litt klær fra dette merket i gave til jenta mi i fjor, og kvaliteten på stoffet var elendig. Bodyene var laget av sånn slamsete bomullsstoff som mister all fasong etter fem minutters bruk. Buksene hadde ekstremt løsrevet stoff og fikk hull med en gang. Kjøper bedre kvalitetet på Cubus, liksom. Til sammenligning har MeMini imponert meg utrolig mye, med flott design, kvalitet og snitt. Men det virker som Gullkorn har ‘tatt over’ i hodet til folk! Anonymkode: 9a48d...b58 Enig! Elsker og Memini. Synes denne hypen rundt Gullkorn er ufortjent! Kjedelige ensfarget (stort sett) med knapper nedover genseren... Anonymkode: 6502f...0ef
Anonym bruker Skrevet 9. august 2018 #5 Skrevet 9. august 2018 25 minutter siden, Anonym bruker skrev: Enig. Det verste er at jeg fikk litt klær fra dette merket i gave til jenta mi i fjor, og kvaliteten på stoffet var elendig. Bodyene var laget av sånn slamsete bomullsstoff som mister all fasong etter fem minutters bruk. Buksene hadde ekstremt løsrevet stoff og fikk hull med en gang. Kjøper bedre kvalitetet på Cubus, liksom. Til sammenligning har MeMini imponert meg utrolig mye, med flott design, kvalitet og snitt. Men det virker som Gullkorn har ‘tatt over’ i hodet til folk! Anonymkode: 9a48d...b58 Signerer. Gullkorn er elendig. Ser veldig fint ut når det er nytt men det tåler ikke å bli brukt. I tillegg mister mye fasongen etter en vask, bodyebe blir helt firkantet. Men det er vel bare naturlig materialer i de, slik er vel stoffet da? Anonymkode: 28e66...880
Anonym bruker Skrevet 9. august 2018 #6 Skrevet 9. august 2018 Jeg har kun brukt Gullkorn til pene kjoler og fått noen gaver. Kvaliteten er elendig. Har ikke kjøpt klær på over ett år fra Gullkorn pga kvaliteten. Kjenner ikke til memini, men veldig fornøyd med klærne fra benetton Anonymkode: 930e9...ab8
skjotta Skrevet 9. august 2018 #7 Skrevet 9. august 2018 Jeg har en utedress til sønnen fra gullkorn (bukse og jakke) og er veldig fornøyd med det. Har også en joggedress, kvalitetsmessig synes jeg den er grei, men designet på genseren irriterer meg. Den har glidelås som går på skrå over fronten, for så å stoppe ved ribben nederst på jakka...
Anonym bruker Skrevet 9. august 2018 #8 Skrevet 9. august 2018 Liker vilvette settene, de er perfekte til hverdag og bhg. Grei pris og holder seg utrolig godt i vask. Gullkorn fornyer seg lite, og det er synd for hun som designer klærne er egentlig utrolig dyktig. Jeg kjøper ikke andre plagg enn vilvette. Anonymkode: 4e760...001
Håpet ble virkelighet! Skrevet 9. august 2018 #9 Skrevet 9. august 2018 Jeg måtte inn å google, aldri hørt om Gullkorn før, har barn på 5 og 7 år og jobber i barnehage. Jeg liker KappAhl og Lindex til hverdags og kjøper penkjoler mm på Pomp deLux, er på party to ganger i året og handler på nett når salget kommer. Er mye gode alternativer så må være god kvalitet i det minste.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2018 #10 Skrevet 9. august 2018 Jeg synes de har en del fint jeg. Men jeg har aldri prøvd bodyene som folk kommenterer. Jeg har bukser og heldresser, og de har holdt bra. Men nå skal det sies at barnet bare er rett over året, og ikke i den verste slitutklær-alderen. Anonymkode: 4190b...8f3
Anonym bruker Skrevet 9. august 2018 #11 Skrevet 9. august 2018 dårlig kvalitet og overpriset Anonymkode: 2a6b6...585
Anonym bruker Skrevet 9. august 2018 #12 Skrevet 9. august 2018 Synes klærne er stygge .p Særlig vinterdressene og jakkene. Anonymkode: 31167...e90
Anonym bruker Skrevet 9. august 2018 #13 Skrevet 9. august 2018 Jeg syntes heldressene er herlige 🙂 ellers synes jeg ikke det er spesielt fine klær. Anonymkode: 8e768...16f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå