Anonym bruker Skrevet 9. august 2018 #51 Skrevet 9. august 2018 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvilke oppegående mennesker velger å røyke i 2018 når man VET hvor skadelig det er??? Anonymkode: c5220...732 Hvorfor velger folk å spise på seg overvekt når vi i 2018 VET hvor helseskadelig det er? Hvorfor velger folk å ikke trene i 2018 når vi VET hvor viktig fysisk aktivitet er for helsa? Hvorfor tillater foreldre at ungdommene deres råner rundt med mopedene sine når lydforurensningen er vanvittig plagsom for alle rundt? Og sist men ikke minst: hvorfor velger folk å skaffe seg katt når de VET hvor vanvittig irriterende det er for naboer å få plenen dynka i kattedritt? Jeg kan godt fortsette... Anonymkode: 2ed84...004
Anonym bruker Skrevet 9. august 2018 #52 Skrevet 9. august 2018 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvilke oppegående mennesker velger å røyke i 2018 når man VET hvor skadelig det er??? Anonymkode: c5220...732 De som unner deg å ha noe å utgyte din forakt, selvforherligelse og moralisme på. Anonymkode: 1f0f2...f1d
Anonym bruker Skrevet 9. august 2018 #53 Skrevet 9. august 2018 16 timer siden, Anonym bruker skrev: Synes begge er håpløse egentlig, både dere som røyker inntil veggene så lukten siver over til naboen og inn, og naboen som ikke tåler det når de velger å bo såpass tett på andre Må innrømme at det er en av grunnene til at jeg bor i enebolig, da slipper jeg naboer som røyker på meg... Anonymkode: a469b...bde Jeg er ufør på laveste sats, sliter med ekstrem allergi mot alt, har og astma. Tåler ikke røyk. Hva skal jeg gjøre da? Jeg har jo ikke økonomi eller ork til enebolig, jeg må jo bo i leilighet/rekkehus. Og nå som det har vært denne varmen her, så må vinduer og alt stå åpent. Takk og pris har jeg ikke naboer som røyker, men det kan jo endre seg. Anonymkode: 09626...33f
Anonym bruker Skrevet 9. august 2018 #54 Skrevet 9. august 2018 Burde ikke være lov å røyke der det kan komme på andre ! Eller plage andre ! Dere bør sette dere i et bur med den røyken deres ! Vil ikke ha den giften spredd i mine barns lunger ! Dere kan sitte å skade deres egen kropp og egne lunger Anonymkode: b86e8...084
Anonym bruker Skrevet 9. august 2018 #55 Skrevet 9. august 2018 Det er vel mer skadelig å brenne stearinlys inne enn at naboen tar en røyk 6 m fra huset (sånn mtp lungeskade). I flere storbyer er luften også så forurenset at det tilsvarer X antall røyk per dag. Lukten er irriterende, men man kan ikke diktere hva naboen gjør på sin eiendom. Så enn så lenge er HI i sin fulle rett til å røyke. Det høres jo også ut som HI tar hensyn til naboene. Synes det er urimelig at HI skal avstå fra å røyke fordi naboen kanskje skal tørke klær (som like gjerne kan tørkes inne). Anonymkode: 7f040...5ef
Anonym bruker Skrevet 9. august 2018 #56 Skrevet 9. august 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg er ufør på laveste sats, sliter med ekstrem allergi mot alt, har og astma. Tåler ikke røyk. Hva skal jeg gjøre da? Jeg har jo ikke økonomi eller ork til enebolig, jeg må jo bo i leilighet/rekkehus. Og nå som det har vært denne varmen her, så må vinduer og alt stå åpent. Takk og pris har jeg ikke naboer som røyker, men det kan jo endre seg. Anonymkode: 09626...33f Da må man ta det med borettslaget. Blir flere og flere røykfrie borettslag, og noen har lov å røyke på en side av huset men ikke den andre. Anonymkode: a469b...bde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå