Tina_ Skrevet 7. august 2018 #1 Del Skrevet 7. august 2018 Korleis vart det tredje planlagte? Eg kjenner at eg begynner å få litt angst for dette no når det begynner å nærme seg litt. Første KS gjekk heilt fint, og eg va i superform allerede dagen etterpå, det andre, så gjekk bedøvelsen ut litt og litt mens baby var på vei ut og eg greide ikkje å gå, le, hoste osv.. på 10-11 dager etterpå, fordi eg hadde så vondt og det kjentes ut som om at magen skulle revne 😛 No er eg redd for det tredje, spesielt på tida etter. Om det skal bli verre etterpå, så ana eg ikkje om eg vil overleve 😛 Også no får eg tid til å forberede meg på at eg skal vere våken under en operasjon, uten at eg har noke smerter som eg vil bli kvitt kjapt og slikt som gjer meg desperat til å få ut ungen haha. Om eg får panikk eller noke. Blæ. Vil gjerne høyre frå fleire som kanskje har vert i samme situasjon som meg.. Vil høyre både positive og negative situasjoner Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144351956-to-uplanlagte-ks-tidligere-korleis-vart-det-tredje/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå