Gå til innhold

Thaimassasje - er dette normalt?

Anbefalte innlegg

Jeg og mannen bor på vestlandet og han prøvde for første gang å dra til en thaimassør i går.

Han ser bra ut. Han sliter med vond rygg og ville prøve om dette hjalp.

Han møter ei blid dame som fører han inn på rommet. Han blir bedt om å ta av skjorte og bukse. Han tar kun av seg skjorten.

Han sier hun oppførte seg veldig flørtende og forførende. Han sa han bare ville massere rygg og nakke.

Når hun masserte satt hun blant annet oppå ryggen hans og oljet han inn mens hun dro hendene lenger og lenger ned mot rumpa. Helt til hun begynte å "massere" rumpa hans samtidig som hun gned (masserte) ryggen med rumpen sin. Altså satt oppå ryggen og gnikket rumpe og underliv sensuelt på han, mens hun masserte rumpa.

Altså, jeg finnes ikke det dugg sjalu. Men han ble satt ut stakkar (må le litt også, da han så litt stakkarslig ut når han fortalte det;)

Men om noen vet om/har prøvd thaimassasje - er dette normalt? :)

Anonymkode: 5d478...e8e

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144351898-thaimassasje-er-dette-normalt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg fikk thai- massage på Strømmen, fikk ingen damerumpe oppå meg! Synes det hørtes rart ut... 

Anonymkode: 3f752...251

Han synes også dette var litt rart. Virkelig gned rumpa si over ryggen og også oppå rumpa hans (rumpe mot rumpe).

Anonymkode: 5d478...e8e

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg fikk thai- massage på Strømmen, fikk ingen damerumpe oppå meg! Synes det hørtes rart ut... 

Anonymkode: 3f752...251

Hvilken thaimassasje på Strømmen har du vært på? Kan den anbefales? ( beklager off topic)

Anonymkode: 6e71a...77a

Ja jeg får også det ved thaimassasje. og det er ikke vanlig å ta kun rygg, de masserer hele proppen, til og med ansiktet. Ofte puppene også på damen, og mage, rumpe, lår, tær. De sitter, går med albuer og knær og bruker i det hele tatt store deler av kroppen sin når de massere. og det er også vanlig å kun ligge i underbukse/truse

Anonymkode: 08a1f...b60

Annonse

Ja, jeg opplevde det samme. Absolutt hver minste krok på kroppen min ble massert, og damen brukte hele seg på massasjen. Jeg var også målløs etterpå. Og oppmyket. Vi var tre venninner der, og alle tre opplevde samme teknikk.

Anonymkode: 590c8...209

De sitter oppå ja, og masserer rumpa. Det er helt normalt. De er også stort sett blide, imøtekommende og serviceinnstilte. Min umiddelbare tanke er at mannen din var uforberedt, og tolket det som sensuelt, mens det for massøren er vanlig fremgangsmåte. 

Men nå har jeg gått til seriøse aktører som gjør en god jobb. Vet at det finnes dem som tilbyr «happy ending», mulig mannen din har havnet på et bordell forkledd som thaimassasje?😂

Anonymkode: 94a8a...f53

Men det er jo mye rart når det gjelder thai massasje da. Et lite søk på navnet på massasjeinstitutt + sex, og vipps, så dukker det opp mye rart. Vet om flere steder som i tillegg til massasje og utvidet massasje også driver med formidling av thai-jenter til norske menn. Helt sant. En kompis sendte en melding på messenger til en thai massasje på et hotell i en norsk by, for å høre ang massasje, fikk svar tilbake; hva ønsker du? Massasje eller thai-kjæreste?

Jeg har også gått til Thaimassasje, og det du beskriver er absolutt ikke ukjent. Det er en ganske "intim" massasje,  uten at det har med sex å gjøre. Men så har jeg bare gått på steder hvor de drives skikkelig massasje, ikke et kamuflert sex-studio, som det dessverre også finnes noen av.  (Alle som opplever det siste, bør anmelde det)

Annonse

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er kvinne og fikk thai massasje på et luksushotell i India. De masserte også rumpa og satt oppå meg. Så ja, dette er ikke uvanlig! 

Anonymkode: e9863...6c3

Jeg også. Av en mann. Det var ikke forførende, og han flørtet ikke, men jeg ble utrolig kåt av det.

Anonymkode: cbab0...a5b

40 minutes ago, skjotta said:

Klart det, men kan du garantere at jentene har et reelt valg?

Hvorfor er det greit å massere hver cm av hele kroppen utenom snoppen, men å massere snoppen i tilegg det er fy fy?

Anonymkode: 492ef...a83

14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja jeg får også det ved thaimassasje. og det er ikke vanlig å ta kun rygg, de masserer hele proppen, til og med ansiktet. Ofte puppene også på damen, og mage, rumpe, lår, tær. De sitter, går med albuer og knær og bruker i det hele tatt store deler av kroppen sin når de massere. og det er også vanlig å kun ligge i underbukse/truse

Anonymkode: 08a1f...b60

Masser de hele PROPPEN?? 😄

Anonymkode: 841c4...d97

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...