Gå til innhold

Sønnen min vil bare være med jenter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min leker bare med gutter. Hun er veldig aktiv og bryr seg ikke om å leke hus med dukker/vogner etc.Så lenge hun er glad og har det bra så legger ikke jeg meg borti det.

Anonymkode: 54af1...2f0

Fortsetter under...

Skrevet

Gutten min på 8 år har lekt med jenter hele livet. Han blir også invitert i bursdager til jentene. Han leker med «jenteting» og er en fantastisk morsom og smart gutt. Om han er homofil eller ikke er helt likegyldig for oss foreldre, så lenge han har det bra. Legg tilrette for vennskap med jentene, ikke begrens det eller få han til å føle at det er feil. 

Anonymkode: 807bf...cfc

Skrevet

Din sønn er nok allerede homofil. "I´m a barbie-boy, in a barbie world.."

Anonymkode: 2878f...a19

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei nå ble det litt useriøst her. Nå kommer ann christin og tar deg snart, fru åsta

Skrevet

Jeg har en gutt som lenge lekte med stort sett bare jenter og en jente som leker mye med gutter. Begge har i og for seg lekt med eget kjønn også, men ofte foretrukket det motsatte. Gutten liker forutsigbarhet, som jenter er mest i stand til å gi, og jenta liker action, som oftest forbindes med gutter. Begge har vært i bursdager der de er den eneste av sitt kjønn. Null problem synes jeg. 

Anonymkode: a08ba...cf0

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hva mener du med at de gaper?

Anonymkode: 3e14f...2f7

Å herre.... Han kommer overens med jenter. Det er nok pga hvordan jenter oppfører seg og er, enn at han er homofil. Gaper/roper/hoier/bråker/tøffer seg. Kanskje han liker å være sammen med andre rolige folk. 

Anonymkode: 92e87...9e5

Annonse

Skrevet

Hele livet har jeg kommet best overens med gutter. Har alltid syntes at det er enklere å være venn med de. Ukomplisert. Lite krangling. Har hatt mange og bare guttekjærester oppigjennom. Tviler på at foreldrene mine trodde jeg var lesbisk.

Anonymkode: 92e87...9e5

Skrevet

Bestekompisen min i barndommen lekte bare med jenter. Han er homo og er fremdeles bestekompisen min nå når vi er voksne. Kom ut av skapet på ungdomsskolen.

Anonymkode: d51a6...08c

Skrevet

sønnen min på 5,5 år leker også helst med jenter,men han er veldig guttete ellers

Anonymkode: c9fa6...8e3

Skrevet
17 hours ago, Anonym bruker said:

Bilderesultat for not that there's anything wrong with it

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...