Anonym bruker Skrevet 6. august 2018 #1 Skrevet 6. august 2018 Jeg er i Spania og min sønn er syk og trenger å forstå det den spanske legen har skrevet.... frustrerende å ikke forstå og ha ett barn som ikke hører... har fått medisiner Anonymkode: 8fcb3...69a
Anonym bruker Skrevet 6. august 2018 #2 Skrevet 6. august 2018 Google translate er vesentlig raskere enn å spørre på nettforum. Anonymkode: 170f2...58c
Cayetana Skrevet 6. august 2018 #3 Skrevet 6. august 2018 Du må ta bilde lenger ned på arket for det kommer ikke med hvordan medisinen skal doseres. Det står under «tratamiento sintomatico administrado». Jeg kan spansk og kan gjerne hjelpe deg. Eller så er det ingenting som står som du trenger å bekymre deg for! God bedring!
Anonym bruker Skrevet 6. august 2018 #4 Skrevet 6. august 2018 12 minutter siden, Cayetana skrev: Du må ta bilde lenger ned på arket for det kommer ikke med hvordan medisinen skal doseres. Det står under «tratamiento sintomatico administrado». Jeg kan spansk og kan gjerne hjelpe deg. Eller så er det ingenting som står som du trenger å bekymre deg for! God bedring! Tusen takk😊 Anonymkode: 8fcb3...69a
Anonym bruker Skrevet 6. august 2018 #5 Skrevet 6. august 2018 Har barnet hoste, gult slim og øreverk på begge sider? Det eneste du trenger å vite står jo på engelsk, og det er doseringen. Anonymkode: 38b22...ec6
robot Skrevet 6. august 2018 #6 Skrevet 6. august 2018 Hoste, gult ekspektorat, øreverk, ta kontakt igjen ved forverring. Ingen allergier el underliggende sykdom og bra allmenntilstand.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2018 #7 Skrevet 6. august 2018 Takk for hjelpen😊 fikk ringt en lege i Norge og fikk god hjelp. Hi Anonymkode: 8fcb3...69a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå