Gå til innhold

Romslig vagina

Anbefalte innlegg

Ja det er det jeg nå har etter barn nummer 4. Jeg har født store barn hver gang. Jeg har gjort knipe øvelser hele mitt liv.

Når jeg nå skal ha sex med min mann er det ikke noe annet enn en kvist i en stor og romslig vagina..

Han må knukke og gni seg på "kanten" av åpningen min for å få en god følelse. Og jeg må ligge på magen med bena samlet og knipe som en gal for at han skal greie å komme.

Jeg kommer ikke og har ellers liten glede av en nål i en tom låve...

Hva fanken gjør jeg nå!?

Er ikke 40 år engang..og har vært veldig glad i sex frem til nå. Og ja jeg var slapp og hadde nedsatt orgasme evne etter barn nummer 3..

Hjelp!

Anonymkode: 29ba8...57e

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144351854-romslig-vagina/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det første du må gjøre er å begynne å trene opp bekkenbunnsmuskulaturen din. Hvis det ikke er noe fysisk i veien der nede hjelper dette ganske raskt. Kan kjøpe vekt for å bruke til å trene opp. De selger slike hjelpemiddel på apotek og nettsider hvor sexleketøy selges 😊

På 5.8.2018 den 22.32, Anonym bruker skrev:

Ja det er det jeg nå har etter barn nummer 4. Jeg har født store barn hver gang. Jeg har gjort knipe øvelser hele mitt liv.

Når jeg nå skal ha sex med min mann er det ikke noe annet enn en kvist i en stor og romslig vagina..

Han må knukke og gni seg på "kanten" av åpningen min for å få en god følelse. Og jeg må ligge på magen med bena samlet og knipe som en gal for at han skal greie å komme.

Jeg kommer ikke og har ellers liten glede av en nål i en tom låve...

Hva fanken gjør jeg nå!?

Er ikke 40 år engang..og har vært veldig glad i sex frem til nå. Og ja jeg var slapp og hadde nedsatt orgasme evne etter barn nummer 3..

Hjelp!

Anonymkode: 29ba8...57e

Snakk med fastlegen din om hen er ok eller dirkete med en gynekolog. Som det nevnes under kan du med stor fordel snakke med en fysioterapeut som har peiling på bekkenbunn. Det står ofte på sidene dems hva de er spesialisert innen. Men for noen hjelper ikke det, er ikke det nok. Da kan du få en vurdering fra gynekolog om du er så pass «rammet» at du kan «stramme» inn litt hjelp av operasjon. Da får du er vurdering av gynekolog på sykehuset som da sammen med det avgjør om dine plager er store nok til å få det dekket. De gjør ikke kosmetiske inngrep med mindre dette er veldig dominerende/skjemmende. Men hvis dette er reelle plager. 

Lykke til 💛

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...