Gå til innhold

Is på gran canaria

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på all inclusive ferie om nokon dager. Er isen som vi kan ete trygg? Eller er det noko vi bør styre unna? Og bufeetmaten?

Anonymkode: eb088...bcb

Skrevet

Kan spise alt! Vi spiser alt, isbiter i brus og vann osv, men tar Idoform for å forebygge problemer. Kos dere 😊

Anonymkode: cf6ea...b3e

Skrevet

Hvor skal dere? Vi var i Puerto Rico for et par år siden. Spiste alt der, men drakk flaskevann da. Vi ble syke når vi var der; men mistenker mer en bassengbakterie mer enn maten. De var ikke VELDIG hygieniske der, men nok til at alt så ok ut. Kos dere med is og ikke vent på å bli dårlige!

Vi var på Rhodos for et par uker siden. Da ble ingen dårlige, men der var alt på stell også. Litt feriemage men det e vel nesten å forvente...😊

Skrevet

Ville ikke spist kuleisen som er i vogn. Der kan det være mange bakterier. Å ikke vann fra kran.

Skrevet

Vi skal og ta idoform. Skal den tas før avreise? Vi skal bo på sunwing Arguineguin seafront. Nokon erfaringer ang. mat fra der? Kuleisen som er pp hotellet da? Takk, vi gleder oss 😎 HI

Skrevet

Mat på hotell er somregel bra kommer ann på hvilket.

Skrevet (endret)

Håndhygiene er første prioritet.

I Sydlige strøk holder jeg meg til noen regler:

Ikke soft is, og er obs på kuleis, da skjeen kan ha ligget i skålen lenge. Vi kjøper heller is med papir, det er ofte det til salgs på hotellet.

unngår mat som ikke er stekt eller kokt, inkl salat

Ikke isbiter, kun flaskevann

Idoform kan du starte med dagen før avreise. Den inneholder bakterier som skal ta livet av de "uvante" bakteriene. 

Jeg har alltid med med håndesinfeksjon, som vi tar før vi spiser

ikke drikker vi melk. Så fremt den ikke er pasteurisert (det er vanlig at den ikke er det i noen land)

Jeg bli kanskje ansett som litt kokko, men jeg blir ikke syk=) 

Endret av Eliseflisa
Skrevet
24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi skal og ta idoform. Skal den tas før avreise? Vi skal bo på sunwing Arguineguin seafront. Nokon erfaringer ang. mat fra der? Kuleisen som er pp hotellet da? Takk, vi gleder oss 😎 HI

Er altid bra og ta idoform, hvertfall til barn, surt å ødelegge ferien med magetrøbbel. Vi har bodd på dette hoteller 5 eller 6 ganger, og er superfornøyd 👍🏻 Spiser alt på hotellet inkludert isbiter i brus/vann, men drikker bare flaskevann. God mat og desserter, hyggelig betjening og ansatte . Oppvarma basseng og bra underholdning.

og herlig å gå i sentrum og se, rolig og fint!

må ha en super ferie 😊

Skrevet

Og idoform anbefales å ta 2-3 dager før avreise , greit å ta til frokost 👍🏻

Skrevet

Vi er på Gran Canaria nå, rett ved der dere skal. Har spist både kuleis, hatt isbiter i drikke og spist salat både stor og små og ingen har hatt antydning til å være dårlige. Har heller ikke tatt idoform. 

Anonymkode: c459c...3a2

Skrevet
10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vi er på Gran Canaria nå, rett ved der dere skal. Har spist både kuleis, hatt isbiter i drikke og spist salat både stor og små og ingen har hatt antydning til å være dårlige. Har heller ikke tatt idoform. 

Så bra 😊 håndsprit har vi kjøpt. 

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så bra 😊 håndsprit har vi kjøpt. 

Hvordan er temperaturen der?

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan er temperaturen der?

Det er fin temperatur. Rundt 25-26 grader tenker jeg. Godt og varmt i sola, må avkjøles med et bad innimellom og behagelig i skyggen. God temperatur på kvelden, har ikke brukt den tynne genseren vi har tatt med 👍

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...