Gå til innhold

Ikm uke 35 ❤️


Flutili

Anbefalte innlegg

3 timer siden, KmammaK skrev:

Åå så du blødde en god del og? Jeg syns liksom det var omtrent som en vanlig mens i mengde og tid. Med litt spotting en dag etter og. 

Fikk litt håper oppe, men så tok jeg fem (!😂) tester på morran i dag. Alle negative. Så en i lunchen i dag og den var så vidt bittelitt strek... men det er fra samme parti med tester som den fra i går... redd de skal være noe feil med.. tørr bare ikke tro noe.. men blir kokko av sånne uvissheten altså ... :s 

Og gratulerer så mye til deg ❤️❤️❤️

 

Første dagen var det en del men så ble det mindre og mindre når dagene gikk. Vent et par dager om du klarer og prøv med digital hvis du tror d er noe feil? Kan jo også hende d var kjemisk 😕. Når har du ikm? Krysser fingrene for deg 🤞🏼🤞🏼 

Og takk ❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Belle12 skrev:

Første dagen var det en del men så ble det mindre og mindre når dagene gikk. Vent et par dager om du klarer og prøv med digital hvis du tror d er noe feil? Kan jo også hende d var kjemisk 😕. Når har du ikm? Krysser fingrene for deg 🤞🏼🤞🏼 

Og takk ❤️❤️

Okei, jeg blødde på dag 17, når starta du? 

jeg fikk enda en bitteliten positiv strek midt på dagen i dag, men så kom jeg hjem og fikk tre negative igjen 🤦‍♀️🤦‍♀️ Blir veldig stressa av hele greia .. 

vil vel anta at det mest sannsynlig er en kjemisk en men uff en håper jo :( 

det ville vært ikm i morra. Men siden jeg begynte på nytt å telle siden jeg trodde jeg fikk mensen så er det eggløsning i morra i følge ny syklus 😑 

ja har kjøpt digital men tror jeg skal vente litt til med den...  siden det er så ustabilt og de koster så forbaska. 

 

Frustrert.. :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.8.2018 den 8.53, Nøtteliten93 skrev:

Vet ikke helt hvordan det går nå da, blødd litt nå og da, ikke lile mye som en mens.. men har ikke helt troen. Har ikke fått flere positive tester da de ikke er så følsomme. Får bare vente å se.

regner ut i fra når jeg tror eggløsning var sånn ca, og 14 dager etter det, så vet jo ikke helt sikkert🙈 Gikk tom for eltester før den rakk å bli positiv..

 

Hvordan går det? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.8.2018 den 11.54, Flutili skrev:

Ikm i morgen. Har ikke troa, har egentlig gitt opp håpet om å bli gravid igjen. 

Hvordan går det? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, KmammaK skrev:

Okei, jeg blødde på dag 17, når starta du? 

jeg fikk enda en bitteliten positiv strek midt på dagen i dag, men så kom jeg hjem og fikk tre negative igjen 🤦‍♀️🤦‍♀️ Blir veldig stressa av hele greia .. 

vil vel anta at det mest sannsynlig er en kjemisk en men uff en håper jo :( 

det ville vært ikm i morra. Men siden jeg begynte på nytt å telle siden jeg trodde jeg fikk mensen så er det eggløsning i morra i følge ny syklus 😑 

ja har kjøpt digital men tror jeg skal vente litt til med den...  siden det er så ustabilt og de koster så forbaska. 

 

Frustrert.. :( 

Begynte å blø på dag 21 hvis jeg husker riktig. 6 dager etter el. 

Skjønner godt du blir frustrert. Den kroppen våres lurer oss godt. 😪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.8.2018 den 15.43, Knerten <3 skrev:

Herregud er denne positiv? Vet ikke eksakt hvem dag ikm er pga sist blødning i 14 dager, men utifra el skulle den ha vært igår. Dette er ettermiddagsurin.

20180829_154640.jpg

Hei Knerten 😊😊 måtte inn å se etter deg! Håper virkelig det går din vei nå 💗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Snart_mammatil2 skrev:

Hei Knerten 😊😊 måtte inn å se etter deg! Håper virkelig det går din vei nå 💗

Åh så hyggelig kjære deg 💗 tusen takk 😘 Ja nå tør jeg egentlig ikke glede meg ordentlig før jeg kommer meg over de første ukene. Tok hcg fredag og skal ta ny imorra. Er spent på stigning. Åssen går d med deg?💗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Knerten <3 skrev:

Åh så hyggelig kjære deg 💗 tusen takk 😘 Ja nå tør jeg egentlig ikke glede meg ordentlig før jeg kommer meg over de første ukene. Tok hcg fredag og skal ta ny imorra. Er spent på stigning. Åssen går d med deg?💗

Skjønner det 💗 Krysser fingrene for deg 🤞🤞 Her går det godt, begynner å bli tungt. Kommet oss til uke 32 nå 😊 Jentene ser ut til å kose seg i magen og er flink å dele på næringen 🤗 kun 1mm som skiller de. Er på kontroll hver uke nå til de blir født, for å passe på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...