Gå til innhold

Argumenter for barn nr 3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har 3 barn har ingen gode argumenter for 3 barn, unntatt at minstejenta er veldig morsom, søt, smart, festlig, kosete og er jo vanvittig glad i hun. Men hun er også sta, vrang, dyr i drift og kresen i matveien. 

Anonymkode: b1407...51b

Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 8.8.2018 den 15.12, Anonym bruker skrev:

Jeg også ønsker meg nr 3 og tenker mest på denne flokken. To er bare to, og har ikke de kjemi så har de ingen flere...

Anonymkode: cc9bd...716

Pussig argument. Enn om ingen av dem har «kjemi»? Den mulige attpåklatten her blir veldig mye yngre enn sine søsken. Har selv en søster som er ti år yngre enn meg, vi hadde null kontakt før hun var godt oppi tjueårene. Fortsatt merkes aldersforskjellen svært godt (37/47). 

Skrevet
6 timer siden, aanonym skrev:

Pussig argument. Enn om ingen av dem har «kjemi»? Den mulige attpåklatten her blir veldig mye yngre enn sine søsken. Har selv en søster som er ti år yngre enn meg, vi hadde null kontakt før hun var godt oppi tjueårene. Fortsatt merkes aldersforskjellen svært godt (37/47). 

Mens jeg er eldst og mine søsken er 10 og 13 år yngre. Alltid hatt et godt forhold😊 

Anonymkode: ff59f...1f4

Skrevet
22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Mens jeg er eldst og mine søsken er 10 og 13 år yngre. Alltid hatt et godt forhold😊 

Anonymkode: ff59f...1f4

Takk ❤️ D er det jeg mener. Ingen fasit på sånt.

Her inne på dette forumet er man jo spikk spenna om man velger å få 3 barn.

Skrevet
På 9.8.2018 den 23.14, Anonym bruker skrev:

Takk ❤️ D er det jeg mener. Ingen fasit på sånt.

Her inne på dette forumet er man jo spikk spenna om man velger å få 3 barn.

Nei, men sannsynligheten for «god kjemi»

mellom søsken øker ikke akkurat med større aldersforskjell. Det er altså ikke noe godt argument. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...