Gå til innhold

Hvilket navn er finest?

Meningsmåling : jentenavn   

11 stemmer

1. 1. Hvilket navn er finest? Skriv gjerne ned dine assosiasjoner.

• Elisabeth
      6
    • Hannah
      3
    • Madelen
      0
    • Isabella
      1
    • Olivia
      2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på, hvilket navn tenker dere er finest? Hannah, Madelen, Isabella, Olivia eller Elisabeth? Legg gjerne med deres assosiasjoner. 

Anonymkode: bf310...8ff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker alle, unntatt Madelen. Jeg synes Madelen er et skikkelig ung-mor navn. Madeleine er et navn. Madelen ser hjemmelaget, harry og dolly ut. 

Elisabeth er veldig flott navn. Et navn som har kraft og styrke, og som passer i alle aldre. 

Hannah er også nydelig, og jeg elsker når folk velger å skrive Hannah med H. Jeg vurderte dette til min første. 

Isabella og Olivia er også nydelige, men Olivia er (ihvertfall her) litt oppbrukt. Mange heter Olivia. 

Så, konklusjon: Hva som helst, bare ikke Madelen. 

Anonymkode: b14dc...993

Skrevet

Elisabeth og Hannah.

Anonymkode: 64560...236

Skrevet

Hannah og Olivia er fine 🙂 liker ikke de andre. 

Anonymkode: 2b45f...73c

Skrevet

Hanna og Elisabeth er fine. Hanna bør absolutt skrives med bare én H, men Elisabeth faktisk trenger H til slutt. 

Anonymkode: 46cab...187

Skrevet

For meg er Hannah og Madelen veldig 90-tallsnavn, mens Olivia og Isabella er veldig motepregete navn nå. Alle navnene er pene, men Elisabeth har noe tidløst ved seg i tillegg som jeg liker, så det ville jeg valgt. 

Anonymkode: b9c98...578

Skrevet

Elisabeth er finest.

Madelen er ei dum ku.

Isabella har frisørmor og sjåførfar og tre stefedre og er fra Kløfta. Og kløfta er ikke alt hun viser fram, gitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...