Anonym bruker Skrevet 2. august 2018 #1 Skrevet 2. august 2018 Jeg har aldri likt skjegg pĂ„ menn..ikke sĂ„nn som er spart over flere uker og kanskje mĂ„neder đŁ nĂ„ har samboeren min i en tid drevet Ă„ spart skjegget sitt og jeg blir fysisk kvalm av Ă„ kysse han nĂ„..rett og slett! Det stikker..er til tider matrester i skjegget đ¶ jeg vil jo unĂždig vĂŠre stygg og fortelle han at jeg vil kaste opp nĂ„r han kommer oppi ansiktet mitt med skjegget! Jeg har sagt at jeg vil han skal fjĂŠrne det og at han er mye finere uten skjegg..men virker ikke til at han bryr seg om hva jeg synes om skjegget đ dette er bare blitt helt ulevelig for meg nĂ„ siden jeg ikke takler Ă„ kysse han engang..synes ogsĂ„ skjegget ligner pĂ„ et sopelim ogsĂ„. Kan jeg si til han at det er frastĂžtende eller blir det for voldsomt? Anonymkode: bfec6...7c6
Anonym bruker Skrevet 2. august 2018 #2 Skrevet 2. august 2018 Si det som det er đ enkelte er sĂ„ redde for mannfolka sine đ Anonymkode: 8d331...b9e
Anonym bruker Skrevet 2. august 2018 #3 Skrevet 2. august 2018 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Si det som det er đ enkelte er sĂ„ redde for mannfolka sine đ Anonymkode: 8d331...b9e Du mener det ja đ ja altsĂ„ jeg er sĂ„ rĂ„dvill nĂ„ at jeg tar deres rĂ„d đ Anonymkode: bfec6...7c6
Anonym bruker Skrevet 2. august 2018 #4 Skrevet 2. august 2018 SĂ„ har vi jo da sĂžskener og forledrene til mannen som skryter sĂ„ hvor fin han er med skjegg nĂ„r vi mĂžtes đŁ da vil han bare beholde det enda mere..sikker pĂ„ det er for Ă„ vĂŠre hyggelige dem sier det fordi man kan jo ikke se ansiktet hans lengere đ Anonymkode: bfec6...7c6
Anonym bruker Skrevet 2. august 2018 #5 Skrevet 2. august 2018  Jeg skjÞnner ikke hvorfor du har ventet til nÄ uten Ä si noe. Mannen min har ikke barbert seg siden tirsdag og da han fikk hadetkyss i dag, ga jeg han beskjed om at det blir dÄrlig med kyss fremover hvis han ikke barberer seg. Anonymkode: 910c9...7a7
Anonym bruker Skrevet 2. august 2018 #6 Skrevet 2. august 2018 Mannen min synes det er ekkelt med hÄr pÄ kvinner. SÄ jeg fÄr ikke sex hvis jeg ikke er helt glatt under armene, pÄ leggene og pÄ musa. Anonymkode: e806b...e2f
Anonym bruker Skrevet 2. august 2018 #7 Skrevet 2. august 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Mannen min synes det er ekkelt med hÄr pÄ kvinner. SÄ jeg fÄr ikke sex hvis jeg ikke er helt glatt under armene, pÄ leggene og pÄ musa. Anonymkode: e806b...e2f Da hadde det ikke blitt sex pÄ han herfra ihvertfall .. Anonymkode: 51ce8...433
Anonym bruker Skrevet 2. august 2018 #8 Skrevet 2. august 2018 Du kan si ifra ja. Skjegg er dritekkelt, med mindre man er ekstremt nÞye pÄ hygiene. Anonymkode: ed824...849
Anonym bruker Skrevet 2. august 2018 #9 Skrevet 2. august 2018 Syns ikke at du skal be han fjerne det. Men du kan fint be han dra til en barberer Ä fÄ det skikkelig klippet og be han vaske skjegget jevnlig med skjeggsÄpe. Hadde du blitt glad om du hadde spart ut til langt hÄr pÄ hodet og mannen hadde bedt deg om Ä klippe det fordi det var ekkelt med sÄ mye hÄr? Anonymkode: 04a2f...d5e
Anonym bruker Skrevet 2. august 2018 #10 Skrevet 2. august 2018 Her er det motsatt đ synes mannen er rĂ„flott med skjegg. Hva med Ă„ si at du synes han er fin uten skjegg? «Liker deg best nybarbert, da er du skikkelig kjekk» Anonymkode: 19c2a...447
Anonym bruker Skrevet 2. august 2018 #11 Skrevet 2. august 2018 «Matrester i skjegget» -ĂŠsj, hva er dette for fyr? đŁ Mannen min har hatt sjegg i varierende lengde i 10Ă„r...det krever grooming! Egen sjampo, vaskes hver morgen og kveld (Evt ved behov), egen bĂžrste, balsamskum og skjeggolje. Ved spesielle andledninger ogsĂ„ egen voks/pomade. -Da holdes det hygienisk, velpleid og kledelig. SĂ„ fortell slabedasken din at en kan ikke bare la skjegget gro, det krever vedlikehold -akkurat som hĂ„r og hudpleie ellers. Fysj...kommer fortsatt ikke over at din har matrester i skjegget. GrĂžss. Det har jeg aldri sett her i gĂ„rden. Anonymkode: 1ea46...b1c
Anonym bruker Skrevet 2. august 2018 #12 Skrevet 2. august 2018 Du kan nok si din mening , at du liker han best uten skjegg. Men du kan ikke bestemme om han skal ha det eller ikke. PÄ samme mÄte som han ikke kan bestemme hvordan du skal ha hÄret ditt/frisyren din. Men mat i skjegget ?????? Har han virkelig det, eller er det noe du fÞler? Min mann hadde ogsÄ skjegg en del Är, men opplevde aldri mat i skjegget . Da sÞler jo mannen ,nedover haka nÄr han spiser og ikke har skjegg og, og det er jo virkelig ekkelt. Kanskje han heller mÄ lÊres hvordan man spiser uten Ä grise. Man griser jo ikke mer med mat fordi man har skjegg. Anonymkode: af64d...b9c
Anonym bruker Skrevet 3. august 2018 #13 Skrevet 3. august 2018 12 timer siden, Anonym bruker skrev: Da hadde det ikke blitt sex pÄ han herfra ihvertfall .. Anonymkode: 51ce8...433 herregud. dobbeltmoral. Anonymkode: 8def0...12a
Anonym bruker Skrevet 3. august 2018 #14 Skrevet 3. august 2018 à ÄÄ gla jeg har en mann som barberer seg 3 dager i uken, han har ikke veldig vekst men han sier det er ubehagelig nÄr det vokser ut. Anonymkode: 01edc...4c0
Anonym bruker Skrevet 3. august 2018 #15 Skrevet 3. august 2018 Bare si det til han. Jeg klarer ikke skjegg jeg, sÄ jeg forstÄr deg godt. Anonymkode: 3a5d5...50b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ