Gå til innhold

Vanlig at katten har rare soveplasser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig at katter har rare plasser de foretrekker å ligge? Vi har nylig fått en kattunge å kattesengen eller i den gode sofaen sover han sjeldent. Hvis han ikke ligger på fanget vårt så er favoritten å ligge å sove oppi vasken på badet,i bilstolen til sønnen min eller i trille dukkevognen til småen. 

Anonymkode: 48d8b...c85

Fortsetter under...

Skrevet
18 minutes ago, Anonym bruker said:

Er det vanlig at katter har rare plasser de foretrekker å ligge? Vi har nylig fått en kattunge å kattesengen eller i den gode sofaen sover han sjeldent. Hvis han ikke ligger på fanget vårt så er favoritten å ligge å sove oppi vasken på badet,i bilstolen til sønnen min eller i trille dukkevognen til småen. 

Anonymkode: 48d8b...c85

Det er helt normalt. Katter er noen særinger og gjør som de vil. 

Skrevet

Mamma`s katt likte best å ligge oppi en tinnbolle på kommoden. Mange liker å kunne gjemme seg litt bort. Min var ikke sånn, den lå rett ut på sofaen eller senga mi, men hvis det lå noen ting der så gjemte hun seg gjerne bak det eller oppi det

Anonymkode: 2a770...4d1

Skrevet

Jada helt vanlig. Jeg kjøpte også koselig kattehus men det tror jeg knapt de har vært inne i. De ligger og sover i trappen, i vinduskarmen, rett på gulvet, på bordet, inni skap etc.. :)

Skrevet

På toppen av skapet, i frukfatet om det er tom for frukt, under sofaen, i strikketøyet.... Yndlingsplassen er på toppen av skapet da (et treskap som står i stua, når han våkner driver han å "slår" folk i hodet bare for gøy).

Morsomste i hele verden er tomme pappesker, men det tror jeg er likt for alle katter. Bare søk på katter + pappesker på youtube liksom ;)

Anonymkode: 1f09e...b13

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

På toppen av skapet, i frukfatet om det er tom for frukt, under sofaen, i strikketøyet.... Yndlingsplassen er på toppen av skapet da (et treskap som står i stua, når han våkner driver han å "slår" folk i hodet bare for gøy).

Morsomste i hele verden er tomme pappesker, men det tror jeg er likt for alle katter. Bare søk på katter + pappesker på youtube liksom ;)

Anonymkode: 1f09e...b13

Og hvis du legger et hvitt ark på gulvet, så kommer katten til å gå bort og enten sette seg eller legge seg på arket.

Anonymkode: ec984...53b

Annonse

Skrevet

Mine sover i klesskapet, i vasken, i skuffen eller i kleskurven. 

Anonymkode: 44131...db9

Skrevet

Helt normalt:) Vår katt sover i vasken, i boden, ute på trappa eller under kjøkkenstolene. Noen ganger i sofa, men ikke ofte

Anonymkode: 4fc86...315

Skrevet

Helt normalt og jeg skjønner ikke hvorfor folk selger kattesenger egentlig, for ingen av mine har ligget på en slik. Jeg og min søster kjøpte til katta vi hadde når vi var små, bortkasta penger. En dag så var det en annen plass. Mine unger kjøpte til våre katter, de tror jeg aldri brukte den. 

Nå har mine katter flyttet til mine foreldre siden vi bor ett sted uten lov å ha dyr, får støtt og stadig bilde av deres nye soveplasser. Kattehuset vi bygde for 20år siden til vår katt har den ene brukt i vinter, tydligvis ett perfekt sted å jakte fugl fra. Det er isolert og hele pakka, for vi tenkte pus måtte ha ett sted når hun var ute og vi ikke var hjemme. Hun syns det var så teit, men den her ligger inni huset og har full kontroll over fuglebrettet. Den ene katta ligger i en verktøyboks når den er med min far i verkstedet, katta må bæres ut når min far er ferdig der. Blomsterpotter ute, inne, boller, aviskurver, skap, hyller og anerr ikke hvor de ikke ligger. Nå har det vist vært ryllestol som har vært fast plass en stund, men nå er den levert tilbake så usikker på hvor de ligger nå. Ikke fått bilde av pappa om rare soveplasse på en stund. Inni vedovnen har jeg også fått bilde. Min far tømte ovnen for aske, og imens han hentet noe hadde pus sneket seg inn og lagt seg tilrette. 

Anonymkode: d0164...347

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...