Anonym bruker Skrevet 1. august 2018 #1 Skrevet 1. august 2018 Neglene mine er så myke og fliser seg opp så snart de får litt lengde. B-vitamin kan jeg ikke ta, da det også påvirker hårproduksjonen og jeg får tykke svarte hår der kvinner knapt skal ha hårvekst 🙈 Anonymkode: e5a29...c86
Anonym bruker Skrevet 1. august 2018 #2 Skrevet 1. august 2018 Det finnes jo mange ting som du kan lakke på 🙂 olje, neglforstertekere osv. Jeg bruker blank neglelakk til tider. Anonymkode: 022b8...497
Anonym bruker Skrevet 1. august 2018 #3 Skrevet 1. august 2018 Olje gjør jo ikke negler sterkere? Og vanlig neglelakk er ikke sterk nok. Men takk for svar, altså Andre tips? Anonymkode: e5a29...c86
Anonym bruker Skrevet 1. august 2018 #4 Skrevet 1. august 2018 En god negleforsterker legges på neglene som en lakk, og kan gjøre neglene mer motstandsdyktige mot slitasje, og hindre at negletuppen rives opp. Jevnlig bruk av negleolje virker mygjørende, hindrer at neglene tørker ut. Da blir neglene mer fleksible og mindre utsatt for flising. Nail rescue Oil påføres neglehuden samt rene og ulakkerte negler og masseres godt inn. Før lakkering av negl skal hendene vaskes og tørkes godt. Anonymkode: 022b8...497
Anonym bruker Skrevet 1. august 2018 #5 Skrevet 1. august 2018 Ikke sikkert det er noe godt råd siden du ikke kan spise B-vitaminer, selv så har jeg prøvd å bli gravid lenge, og har spist folat og multivitaminer. Daglig i perioden mellom el og mens og innimellom/ca annenhver dag den andre halve måneden. Jeg er også vant til å ha myke flisete negler, men har nå fått sterke lange negler. Håret forstår jeg meg derimot ikke på, for jeg har røytet verre det siste året enn jeg noen gang har gjort. Synes til og med jeg har "dårligere" hårvekst på kroppen for øvrig enn tidligere. Tidligere måtte jeg barbere leggene minst et par ganger i uka om sommeren, ellers så jeg ut som en mann. Nå barberte jeg vel sist leggene for 2-3 uke siden, og det er så vidt det kan skimtes hårvekst. Har mørkt hår. Anonymkode: 31325...88f
Anonym bruker Skrevet 2. august 2018 #6 Skrevet 2. august 2018 Ikke klipp, alltid fil. Bruk Trind negleforsterker. Ingen over eller ved siden. Fås kjøpt på Vita. Men husk at det er formaldehyd i den så det holder med ett til to lag og gjerne litt olje for å beskytte neglebåndene. Du vil se resultater ganske kjapt og etter ett par uker nye negler. Fil neglene, fjern det gamle laget med Trind og legg på nytt ca hver fjerde/femte dag! Anonymkode: 01c3c...c8d
Admin Skrevet 2. august 2018 #7 Skrevet 2. august 2018 Tråden er ryddet for reklame. Ann Christin, admin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå