Anonym bruker Skrevet 31. juli 2018 #26 Skrevet 31. juli 2018 Men fikk du anbefalt stedet spesifikt? Eller fikk du tips om Polen og shoppet så en billig leilighet? Skjønner skuffelsen din, men om noen som har fått anbefalt Norge som feriedestinasjon og de finner en råbillig leilighet til leie i Snertingdal og leier den så kan de jo takke seg selv. Dette blir nok en ferie dere husker til evig tid, og muligens vil le godt av etterhvert. 😊 Anonymkode: ec341...96a
Eliseflisa Skrevet 31. juli 2018 #27 Skrevet 31. juli 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Dette er en storby vi er i 😯 fikk råd fra flere om at det var så koselig,billig,fint etc..men nei! Jeg er ikke enig..vi kunne spart oss de pengene og heller reist til kreta eller mallorca feks i 2 uker til samme prisen 😣 Anonymkode: 9c7a6...fed Hvem drar til Polen i 3 uker med barn? for mye med Mallorca i 3 uker til og med, 2 holder lenge.... Ferien i Polen for min del er med venner, det er hyggelig 3 dager.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2018 #28 Skrevet 31. juli 2018 Tre uker i Polen er vel i meste laget. Hadde skjønt det om det var langdistanse eller et sted man har vært før og virkelig elsker. Anonymkode: 6e851...ff4
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2018 #29 Skrevet 31. juli 2018 Uheldig kan man vel alltid være. Dårligste reiseopplevelsen min, og jeg har reist mye og verden rundt , var Paris. Skulle være firestjerners hotell. Men Gud bedre for ei rønne, skittent, tapet revet fra veggene, skriverier på veggene osv osv. Og for et nabolag, det hele endte med innbrudd på hotellrommet via vinduet ( vi bodde i fjerde etasje) mens vi sov. Våknet selvsagt. Og dette var en reise som var i regi av et reiseselskap som har eksistert i alle år. Men i ettertid har vi hatt mye moro med det, ble en god historie . Så enten må dere finne dere noe annet, eller gjøre det beste ut av det, og lagre det blant erfaringer i livet. Anonymkode: 7b5d1...7e9
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2018 #30 Skrevet 31. juli 2018 Kan dere ikke finne et billig overnattingssted i berlin? Og så være der en stund? Berlin er jo famtastisk. Eller dra på utflukter og bruk de traurige byen som base først og fremst. Dere er jo midt i europa. Anonymkode: 77b1e...29d
Øyne som ser!! Skrevet 31. juli 2018 #31 Skrevet 31. juli 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Nei. Men folk som reiser til "Syden" fremstår som noe enkle. Tenk å klage på at de snakker polsk i Polen Anonymkode: 887b2...127 Tror ikke turister som kom til Norge hadde vært fornøyd med at vi bare snakket norsk. Og viss du kaller Polen for "Syden" hvem er den enkle her da?
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2018 #32 Skrevet 31. juli 2018 57 minutter siden, Øyne som ser!! skrev: Tror ikke turister som kom til Norge hadde vært fornøyd med at vi bare snakket norsk. Og viss du kaller Polen for "Syden" hvem er den enkle her da? Det er hi som kaller Polen for Syden. Anonymkode: 887b2...127
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2018 #33 Skrevet 31. juli 2018 Har også vært i Sopot og Gdansk, det var fantastisk!!!! Det ble vasket mellom hver person som var på toalettet ved stranden! Hver eneste!! Vi hadde et nydelig hotell, spiste fantastisk mat, vi storkoste oss! Og tok taxi over alt! Anonymkode: 0b37e...e02
Yellow Brick Road Skrevet 31. juli 2018 #34 Skrevet 31. juli 2018 Men hvem var det som anbefalte dere akkurat denne byen og bydelen dere bor i da?
Twintipp Skrevet 31. juli 2018 #35 Skrevet 31. juli 2018 Jeg hadde reist til Berlin, eller dratt et annet sted. Hadde ringt kundeservice hos booking, klaget og bedt om kompensasjon eller refusjon og dratt et sted vi hadde hatt en fin ferie. Jeg likte meg ikke veldig godt i Polen jeg heller. Generelt fordi det var veldig merkbart at mange dro dit fordi det var billig. Hadde ikke reist tilbake til Gdansk og Sopot om jeg fikk turen gratis.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2018 #36 Skrevet 1. august 2018 8 timer siden, Anonym bruker skrev: 1 time fra berlin, gidder ikke nevne navnet på byen i frykt for å bli gjenkjent 🙈 Anonymkode: 9c7a6...fed Ja, for du er sikkert den eneste norske turisten som har vært der i sommer... Anonymkode: e5eb4...e81
Anonym bruker Skrevet 1. august 2018 #37 Skrevet 1. august 2018 Jeg har aldri vært i Polen, men har vært i en del andre østeuropeiske land. Jeg regner jo med at du kjenner historien om kommunismen og den kalde krigen etc. Folk som vokste opp og gikk på skole da, lærte jo ikke engelsk på skolen. Og at mye er slitt i Øst-Europa bør heller ikke komme som noen overraskelse. Ei heller kan du være kritisk til at det er flest polakker i Polen. Men å booke leilighet i Polen i tre uker? Er dette ved kysten eller innlandet? Bruk leiligheten som base for utflukter, du kan jo og ta dagstur til Berlin. Hold deg unna strøk der alkiser raver i gatene. Om du ikke har gjort det før, så søk opp severdigheter og aktiviteter i byen du er i, og gjør det beste ut av det. Anonymkode: a0af4...8a8
Anonym bruker Skrevet 1. august 2018 #38 Skrevet 1. august 2018 På 31.7.2018 den 18.38, Anonym bruker skrev: Ja her sitter vi da med 2 barn..3 uker på ferie i polen! I en by nordvest i polen..skulle være så fredelig,fint,koselig og billig her! Så langt på 1 uke har vi opplevd: dem snakker ikke et kvekk engelsk..i det hele tatt! Helt umulig å få bestillt taxi eller andre ting du trenger..alt går på tegnspråk. Utrulig sure og frekke polakker overalt..på restauranter..butikker..taxi sjofører..over alt. Blitt svindlet på prisen i taxi mer en en gang. Restaurant er overhodet ikke billig! Fulle mannfolk overalt i gatene på dagtid..dem sitter overalt og drikker til og med på benker ved siden av lekeplasser..full og ekkel. Betalte utrolig mye for å leie en 4 stjerners leilighet med balkong og aircondition..svimlende mye faktisk..balkgongen er en rotten vits..1 kvm i skyggen til enhver tid! Ikke noe sol på balkongen i det hele tatt! Bygget som leiligheten ligger i ser ut som en dass og lukter deretter også..balkongen har ALDRI vært vasket! Dritings fulle menn utfor som står å bjeffer til en løs hund noe som fører til at hunden står å bjeffer tilbake. Overalt er så dårlig standard..alt av hus rundt i byen ser ut som det er bygd før 1 verdens krig. Leiligheten er fin innvendig her..men lekker endel fra dusj og toalett..fulle menn ute med barna på "lekeplassen i nærheten av leiligheten" hører det er polakker og ikke ferierende for å si det slik! Nei fysj vi skal aldri aldri tilbake til polen igjenn! Og om noen lurer så leide jeg leiligheten via booking.com på nett 😠 sto ingen ting der hvor forfallen selveste leiegården var..eller drita fulle naboer..eller om den satans balkongen. Ikke finnes det heis eller aircon på de fleste overnattings steder heller... Anonymkode: 9c7a6...fed Hvor mye er svimlende mye da? Anonymkode: 3997d...d79
Anonym bruker Skrevet 1. august 2018 #39 Skrevet 1. august 2018 Var mange svar her ja 🙈 for å nøste opp i det dere lurer på: jeg har aldri sagt at polen er syden..bare at vi reiser hvert år til syden! Jeg har ikke sett etter noe billig crap på booking..jeg valgte noe av det dyreste jeg fant med flotte bilder og skriverier! Desverre kan vi ikke få refundert hverken flybilletter eller leiligheten pga..ingen refusjon! Så vi er stuck her for alle pengene vi har betalt 😯 jeg vil ikke nevne hvor jeg er nå pga jaaa gjenkjennelse. Er nærstående som anbefalte stedet! Vi prøver å gjøre det beste ut av oppholdet men fan så skuffende 😯 Anonymkode: 9c7a6...fed
Anonym bruker Skrevet 1. august 2018 #40 Skrevet 1. august 2018 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Var mange svar her ja 🙈 for å nøste opp i det dere lurer på: jeg har aldri sagt at polen er syden..bare at vi reiser hvert år til syden! Jeg har ikke sett etter noe billig crap på booking..jeg valgte noe av det dyreste jeg fant med flotte bilder og skriverier! Desverre kan vi ikke få refundert hverken flybilletter eller leiligheten pga..ingen refusjon! Så vi er stuck her for alle pengene vi har betalt 😯 jeg vil ikke nevne hvor jeg er nå pga jaaa gjenkjennelse. Er nærstående som anbefalte stedet! Vi prøver å gjøre det beste ut av oppholdet men fan så skuffende 😯 Anonymkode: 9c7a6...fed Holdt på å glemme at det skal da ikke forventes at jeg snakker polsk når jeg reiser på ferie??? Like mye som man forventer at turister som kommer til norge snakker norsk.. hallo i luken..... Anonymkode: 9c7a6...fed
Anonym bruker Skrevet 1. august 2018 #41 Skrevet 1. august 2018 Har dere bestilt en storby i tre uker med små barn? En time fra Berlin - da antar jeg at jeg vet hvor dere er. Hvor ikke kysten?? Anonymkode: e7c17...1db
Anonym bruker Skrevet 1. august 2018 #42 Skrevet 1. august 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Var mange svar her ja 🙈 for å nøste opp i det dere lurer på: jeg har aldri sagt at polen er syden..bare at vi reiser hvert år til syden! Jeg har ikke sett etter noe billig crap på booking..jeg valgte noe av det dyreste jeg fant med flotte bilder og skriverier! Desverre kan vi ikke få refundert hverken flybilletter eller leiligheten pga..ingen refusjon! Så vi er stuck her for alle pengene vi har betalt 😯 jeg vil ikke nevne hvor jeg er nå pga jaaa gjenkjennelse. Er nærstående som anbefalte stedet! Vi prøver å gjøre det beste ut av oppholdet men fan så skuffende 😯 Anonymkode: 9c7a6...fed Men hvis bildene og beskrivelsen av boligen ikke stemmer overens med virkeligheten i det hele tatt har dere blitt svindlet. Det er vel bare og gjøre en reklamasjon og kreve penger tilbake. Anonymkode: 32aae...e54
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå